• School begint weer. De tijd dat tieners zeuren om thuis te blijven, er vol op tegen aan gaan of feestjes geven, puur om populariteit. De docenten hebben er ook niet echt zin in, maar ach, alles heeft een begin. Elke dag worden de leerlingen door de schoolbus opgehaald om naar school te gaan. Achterin zitten de drukke en populaire kinderen. Middenin zitten de normale studenten en helemaal voorin zitten de rustige leerlingen. Er zijn nerds, er zijn pestkoppen, er zijn bad boys, er zijn cheerleaders, er zijn freaks, er zijn studenten die er alles voor doen om populair te worden en er zijn anderen. One Direction bestaat niet, heeft ook nooit bestaan, maar kan wel ontstaan. Natuurlijk heeft de school een muzieklokaal, een dramaclub, een creativiteitlokaal, een wiskundeclub, kooklessen gegeven door leerlingen, voor leerlingen en van leerlingen, en nog vele andere lokalen. De jongens van 1D gaan allemaal op hun hobby en karakter af. Ze kunnen bij elkaar in de klas zitten, of juist niet. Maar een paar zitten er hetzelfde uur bij wiskunde, hetzelfde uur bij natuurkunde etc. Alle vijf de jongens kennen elkaar niet, maar leren elkaar kennen. Gaan ze door als vriendengroepje? Blijft er iemand achter? Kijken ze naar elkaar om?

    Directrice

    - Mevrouw Eve Robin Brandon - Harreehh

    Jongens

    -Liam James Payne - xElounor
    -Harry Edward Styles - DeGeneres
    -Zayn Javadd Malik - Brookie
    -Niall James Horan - Nessje
    -Louis William Tomlinson - Jolene
    -Tyler Jay Montez - Malino
    -
    -
    -

    Meisjes

    -Aubrey Quinn Hudson - Pebble
    -Jessica Abbey Jones - Mallory
    -Bellatrix Alis Lester - Sylvesti
    -Destiny Kyra Iglesias - Malino
    -Rae Jade Parker - HurtedHeart
    -Jenadya Rose McLauren - Curlies
    -Alice Heather Grand - DanceBabeA

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd(voor de jongens is dit tussen de 15 en de 18);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Type:
    Extra:


    Regels

    - Géén one-liners. Probeer minimaal vier regels
    - Wees respectvol tegen elkaar, off-topic
    - Off-topic met []/()/{}/- -
    - Maximaal twee rollen. Het mogen twee meisjes zijn, twee jongens, er zijn ontelbaar leerlingen
    - Geen perfecte personages
    - De jongens moeten wel wat eigenschappen van de echte jongens weg hebben, voor de rest mogen ze verzonnen zijn
    - Om te voorkomen dat deze RPG uitsterft, het liefst zo min mogelijk off-topic
    - Geef elkaar tips over wat ze kunnen verbeteren, maar houdt het vriendelijk en goed bedoeld
    - 16+ mag, houdt het netjes
    - Alleen ik start de topics, als ik weg ben vraag ik het aan iemand
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:36 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Rae Jade Parker
    ' Tuurlijk ga ik je niet slaan, 'Waarom zou ik? Slaan is voor watjes, ik snap niet waarom ze het doen. Die mensen die jou slaan zijn mijn vrienden niet,' antwoorde ze dan ' Bij mij ben je veilig, dat beloof ik. Zullen we gaan? Anders komen we te laat en dat lijkt mij niet zo slim voor de eerste school dag.' vraagt ze dan. Ze kijkt me aan. ' He je kunt mij vertrouwen.'Zegt ze dan. Ze zei niet slaan en al het andere dan hmm? Ik loop uiteindelijk met haar mee. Nou lopen kan ik het niet noemen. Ik skate uiteindelijk langzaam met haar mee. Dit klopte niet. Ze was hier te populaire voor. Eerst die jongen en dan mij ik zie dan een basketbal op me afkomen en uik nog net optijd weg zodat het me niet raakt, maar inplaatsdat het mij raakt raakt het Jessica. Ik schrik. 'Sorry.' Mompel ik. Ik word opzei geduwt door de jongen die hem gooide. 'Sorry Jess het was voor die weirdo bedoelt.' Zegt de jongen. Ik sta weer op mijn board kijk haar spijtend aaan en laat een klein emotieloos lahcje op mijn lippen komen. Z red zich wel. Ze had hulp genoeg wat ik nooit kreeg. Ik rij naar de eerste les toe. Ik wou alleen achteraan zitten zoals altijd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Reageer vanavond weer ik moet naar hockey]


    •*• Lululu •*•

    Bellatrix Alis Lester
    Ik pakte mijn gitaar op en sloeg mijn tas weer om mijn fragiele schoudertjes. Mijn schetsblok waarin ik bezig was met een nieuwe tatoo, een grote draag over mijn ruggegraat, te schetsen. Op school haalde ik mijn rooster op en keek op het bord. Ik zat ingedeeld bij Harry Styles bij handarbeid. Die jongen kende ik niet goed, maar hij leek altijd met ieder meisje te flirten, iets wat ik geen goede eigenschap vond. Ik schreef me in voor Muziek en Creativiteit. Toneel vond ik ook wel leuk, maar dat werd echt te veel. Ik liep naar mijn kluisje en keek erin. Het was nogsteeds behangen met foto's. Ik stopte er wat van mijn loze spullen in die ik de eerste uren niet nodig had. Toen liep ik naar het muzieklokaal en ging naast een versterker zitten. In de bus hadden een paar voetballers geprobeert propjes naar me te gooien, maar na een val-dood-staar in hun richting vonden ze me zo eng dat ze het niet deden. De zwarte make-up hielp daar ook bij. Toen de bel ging bleef ik zitten. Mijn eerste uur was muziek, dus ik kon lekker blijven zitten. Ik haalde mijn gitaar uit de tas en begon te spelen. Zo zou ik hier dus een uur zitten.


    Louis William Tomlinson
    Ik bleef de hele busreis zingen. Eenmaal bij school sprong ik uit de bus en liep bijna huppelend achter de rest aan naar het inschrijven. Ik schreef me in voor Toneel en Muziek. Ik wilde ook wel bij football of de leerlingenraad, maar de kliekjes die daar al inzaten wilden mij er absoluut niet bij hebben. Ik keek ook even wie mijn handvaardigheidspartner was: Rae Parker. Een meisje dat een jaartje of twee jonger was dan ik. Het maakte mij vrij weinig uit, zo lang we het werk maar konden splitsen. Ik had echt geen zin om alles zelf te gaan doen. Met een vrij brede glimlach op mijn gezicht ging ik naar mijn kluisje en haalde er een schokpen en mijn etui uit. Voor de rest had ik vast niet veel nodig. Toen de bel ging maakte ik een vreemd sprongetje. Dat had ik al zo lang niet gehoord dat ik er een beetje van schrok. Het zorgde wel voor een liedje dat ik in mijn hoofd: The Bells of Notre Dame, uit the hunchback of the notre dame. Ik begon het voor mijzelf te zingen terwijl ik naar mijn eerste les liep.

    [iemand?]


    Bowties were never Cooler

    [Welke lessen beginnen eigenlijk het eerste uur? Dan weet ik waar ik Aubrey dadelijk naartoe kan sturen.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    ['K zal het vragen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Is het goed als iemand anders Louis krijgt, of wil je hem houden?]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Ik ben roosters aan het maken]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Ach, laat die roosters. Ze zitten in dezelfde klas (:]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Dus iedereen heeft muziek het eerste uur right? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ghehe, Hayden zegt dat het klopt. Ze komt voor de rest van de avond waarschijnlijk niet meer op Q. Het eerste uur muziek, tweede uur wiskunde, kwartier pauze, derde uur handarbeid, vierde uur aardrijkskunde, half uur pauze, studieuur, zesde uur geschiedenis. Ze zegt dat het rooster zo is, omdat het de eerste dag is]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 17:55 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harreehh schreef:
    [Is het goed als iemand anders Louis krijgt, of wil je hem houden?]

    [Hoezo dat? Louis zal arae volgens mij veel goed doen ondat ze nauwelijks lacht. S:]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik denk dat ze bedoeld of Sylvesti Louis wilt houden]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harreehh schreef:
    [Is het goed als iemand anders Louis krijgt, of wil je hem houden?]


    [Vind ik best hoor]


    Bowties were never Cooler

    (dan heeft iedereen zonder muziek vrij)


    Bowties were never Cooler

    Pebble schreef:
    Aubrey Quinn Hudson.
    Ik zag hoe Destiny naar me toe kwam lopen en ik zette gelijk mijn muziek uit, zodat ik haar kon horen. De oortjes liet ik op mijn schoot vallen en ik glimlachte naar haar. 'Hee,' begroette ze me en vrolijk begroette ik haar terug. Destiny was captain van het cheerleaderteam waar ik co-captain van was, dus we konden redelijk goed met elkaar opschieten. Dat moest ook wel, want we moesten samen de beslissingen over het team nemen en de audities doen. 'Hoe was je vakantie?' Ik dacht even na. Wat had ik zoal gedaan? 'Was wel leuk, ben op vakantie geweest naar Hawaii en heb wat met andere vrienden die ik ken buiten school afgesproken. Heb jij nog iets interessants gedaan?' Voordat ze kon antwoorden kwam de bus tot stilstand en enthousiast trok ik haar mee naar binnen, regelrecht naar het prikbord. Met mijn sierlijke handschrift zet ik onze namen bij cheerleading en mijn naam bij toneelclub en leerlingenraad, ik vond dat namelijk gewoon leuk om te doen. Daarna glimlachte ik naar haar. 'Zo, even gedaan.' Dan valt mijn blik op de indeling van de partners bij handvaardigheid. Ik zat bij Liam Payne. Ik liet de naam een paar keer door mijn hoofd gaan, kende ik deze jongen? Na de zomer was het allemaal wat ingezakt, ik kende niet iedereen meer bij naam. Ach, ik zou het wel zien als ik eenmaal in de les zat.

    [Sorry voor het meetrekken! (: ]


    Destiny Kyra Iglesias

    'Was wel leuk, ben op vakantie geweest naar Hawaii en heb wat met andere vrienden die ik ken buiten school afgesproken. Heb jij nog iets interessants gedaan?' vroeg ze, ik wou net antwoorden toen de bus stopte. Ze trok me mee naar binnen en ik lach even. Snel zet ze haar namen bij cheerleaden, toneel en de leerlingenraad, ook mijn naam zet ze bij cheerleaden. Ik zucht even, 'toneel lijkt me zo leuk, maar ik denk dat ik het dan te druk ga krijgen met muziek erbij.' mompel ik met een zwak glimlachje. Snel zet ik mijn naam bij Muziek en draai me weer om. 'Nah, zoals altijd. Familiebezoek in Spanje, wel leuke jongens en clubs.' grinnik ik als antwoord op de vakantievraag. Ik kijk even bij de lijst en zie dat ik bij Jessica en Jenadya zit voor handvaardigheid. 'Ach, gezellig toch' lach ik. 'Oeh, Alice baby, here i come!' hoor ik opeens naast me. Ik hoef me niet eens om te draaien om te weten wie het is. Tyler.. Ik zie hem nog snel zijn naam invullen bij Football en Muziek. Vervolgens vertrekt hij met een paar vrienden. 'Hij is blij' lach ik...


    El Diablo.