• School begint weer. De tijd dat tieners zeuren om thuis te blijven, er vol op tegen aan gaan of feestjes geven, puur om populariteit. De docenten hebben er ook niet echt zin in, maar ach, alles heeft een begin. Elke dag worden de leerlingen door de schoolbus opgehaald om naar school te gaan. Achterin zitten de drukke en populaire kinderen. Middenin zitten de normale studenten en helemaal voorin zitten de rustige leerlingen. Er zijn nerds, er zijn pestkoppen, er zijn bad boys, er zijn cheerleaders, er zijn freaks, er zijn studenten die er alles voor doen om populair te worden en er zijn anderen. One Direction bestaat niet, heeft ook nooit bestaan, maar kan wel ontstaan. Natuurlijk heeft de school een muzieklokaal, een dramaclub, een creativiteitlokaal, een wiskundeclub, kooklessen gegeven door leerlingen, voor leerlingen en van leerlingen, en nog vele andere lokalen. De jongens van 1D gaan allemaal op hun hobby en karakter af. Ze kunnen bij elkaar in de klas zitten, of juist niet. Maar een paar zitten er hetzelfde uur bij wiskunde, hetzelfde uur bij natuurkunde etc. Alle vijf de jongens kennen elkaar niet, maar leren elkaar kennen. Gaan ze door als vriendengroepje? Blijft er iemand achter? Kijken ze naar elkaar om?

    Directrice

    - Mevrouw Eve Robin Brandon - Harreehh

    Jongens

    -Liam James Payne - xElounor
    -Harry Edward Styles - DeGeneres
    -Zayn Javadd Malik - Brookie
    -Niall James Horan - Nessje
    -Louis William Tomlinson - Jolene
    -Tyler Jay Montez - Malino
    -
    -
    -

    Meisjes

    -Aubrey Quinn Hudson - Pebble
    -Jessica Abbey Jones - Mallory
    -Bellatrix Alis Lester - Sylvesti
    -Destiny Kyra Iglesias - Malino
    -Rae Jade Parker - HurtedHeart
    -Jenadya Rose McLauren - Curlies
    -Alice Heather Grand - DanceBabeA

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd(voor de jongens is dit tussen de 15 en de 18);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Type:
    Extra:


    Regels

    - Géén one-liners. Probeer minimaal vier regels
    - Wees respectvol tegen elkaar, off-topic
    - Off-topic met []/()/{}/- -
    - Maximaal twee rollen. Het mogen twee meisjes zijn, twee jongens, er zijn ontelbaar leerlingen
    - Geen perfecte personages
    - De jongens moeten wel wat eigenschappen van de echte jongens weg hebben, voor de rest mogen ze verzonnen zijn
    - Om te voorkomen dat deze RPG uitsterft, het liefst zo min mogelijk off-topic
    - Geef elkaar tips over wat ze kunnen verbeteren, maar houdt het vriendelijk en goed bedoeld
    - 16+ mag, houdt het netjes
    - Alleen ik start de topics, als ik weg ben vraag ik het aan iemand
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:36 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Rae Jade Parker
    Ik ben bij het muziek lokaal. Er zijn al aardig wat mensen. Ik pak mijn longboard op en ga helemaal achterin in de hoek zitten. Hetwas vrij druk en er werd veel gepraat en ik pak daarom ook mijn schrijfblokje. Ik ga verder met het liedje waar ik in de bus mee bezig was.
    It hurts me.
    All the times that you said.
    It hurts me when I have to say I'm okay
    Cuz it's not like that.
    I'm liar tonight because
    I'm not okay at all
    I hear them yelling at me
    Throwing papers in my hair.
    And kick me several times.

    Cause tonight I want te be okay
    yeas tonight I want to shine even brighter
    Yes tonight I want a smile
    On my face on your face
    Just for tonight.
    Oh ooh ooohh
    Only tonight
    Oh ooh ooohh

    Ik lees het nog een aantal keer en probeer de tonen weer terug te vinden, maar ik benblank. Ik had geen idee. Ik had helemaal geen inspiraie..


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Destiny Kyra Iglesias

    Ik knik en zwaai haar nog even na. Toen bedacht ik me dat ik ook mijn spullen is moest dumpen, deze tas is nou niet de lichtste.. Ik denk even na, waar was mijn kluisje ook alweer.. Oh ja, kluisje 107.. Vlakbij de gymzaal. Snel loop ik erheen en open mijn kluisje. Ik leg mijn spullen erin en check nog even mijn make up. Zit nog goed.. Ik pak mijn tas en leg het schriftje voor muziek erin en doe mijn kluisje dicht. Ik loop naar het muzieklokaal en loop naar binnen. Er zitten al heel wat mensen, 'hey everybody.' glimlach ik even en loop naar het stoeltje voor Aubrey. Ik plof op het stoeltje en kijk even rond...


    El Diablo.

    Zayn Javadd Malik

    'Fijn dat u op tijd bent, mevrouw Iglesias' snoof de docente. Ik zweeg en staarde naar mijn schetsblok. 'Oké, we beginnen. Diegenen die nu nog praten, mogen mooi de rest van de dag na school mij helpen' zei ze. Ik had de neiging om mijn schetsblok terug te pakken en die docente ermee te meppen. Ik moest hier nog vijfenvijftig minuten zitten. Dat hield ik niet uit. Zuchtend haalde ik een hand door mijn haar en staarde vooruit, naar het niets. Ik kon er wel urenlang naar kijken. Helaas ging dat moeilijk vanwege het gepraat van de lerares. Onder mijn wimpers door keek ik even de klas rond. Ik wist nu al dat dit semester een ramp werd.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 22:14 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aubrey Quinn Hudson.
    Ik vond het helemaal niet erg om theorie te doen. Aandachtig luisterde ik en maakte aantekeningen, tot ik opschrok van een briefje die bij mij op tafel belandde. Subtiel opende ik het briefje en keek om me heen. Hij kwam van Jessica af. Ik glimlachte naar haar en las het briefje. Ze vroeg hoe mijn vakantie was geweest. Ik draaide het briefje om en begon erop te schrijven. Hé, mijn vakantie was super! Hoe was de jouwe? (: x Daarna vouwde ik het op en gooide het een paar tafeltjes naar voren, waar Jessica zat. Gelukkig had de lerares het niet gezien, die had het meteen voorgelezen. Daarna keek ik even uit het raam.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ik had de juf al laten zeggen dat het theorie werd :p]


    Bowties were never Cooler

    [Heeft iemand een hamer voor me? Dan kan ik mezelf neerslaan]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zou slaap niet beter helpen?]


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan
    "Fuck it." Ik gooi mijn schrift terug in mijn tas en kijk uit het raam terwijl ik snoep eet. "Hoordde ik u praten, Horan?" Ik kijk haar schuw aan. "Is Niall niet makkelijker, en nee. Ik ben niet altijd de schulldige..." Oké, dat ben ik wel maar goed. Ze gaat pissig verder met uitleggen en ik maak wat propjes. Ik steek mijn hand op. "Ja, Niall?" Ze legt de nadruk op Niall, oh hoe ziellig. "Wanneer gaan we praktijk doen?" Ineens gaat ze verder met uitleggen, mij negerend. Verbaasd kijk ik haar aan. "Waar slaat dit op?!" Roep ik naar haar. "Ik ben het zat, ga maar op de gang staan!" Ik loop het lokaal uit en ga op de gang staan. Ineens realiseer ik me dat ik ook gewoon naar het muziek-deel kan. Ik loop naar de instrumenten in het andere lokaal en ga zitten. Ik sluit de gitaar en de microfoon aan de versterker en begin te spelen. Als ik een liedje heb gedaan komt een andere leraar. "Niall..." Zucht hij. "Wil je weer nablijven?" Ik schud mijn hoofd snel, ik zet alles uit en loop terug naar de gang waar ik moest wachten.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Aangepast. En slapen gaat moeilijk met die krijsende peuters om me heen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Aj, sterkte.]


    Bowties were never Cooler

    Rae Jade Parker
    Ze had gezegt dat we niet mochten spreken. Niet dat dat voor mij een probleem was. Ik schrijf gewoon verder. Covers die ik nog wil maken en liedjes die ik nog ging maken. Ze praatte nog steeds, maar ik wist dit allemaal al. Een blonde jongen moest op de gang, maar veel gebeurde er niet meer. Iedereen was stil wat vrij vreemd was aangezien mensen graag praatte en lachte. Ik was in dat opzicht vrij anders. In dat geval zocht ik een Piano en componeerde mijn tekst met de melodie wat het nog beter maakte. Helaas was ik op dit moment blanc. Had geen inspiratie. Geen ideeën en ik voelde zelfs geen emotie. Ik was alleen moe. Misschien zou muziek me inspireren, maar ze legde noten uit en het verschil. Ik kende het allemaal al dus waarom moest ik hier zijn? Al ik moest doen alsof ik het niet wist. Niemand mocht me opmerken als " niet vandaag niet morgen niet nooit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Bellatrix Alis Lester
    Ik zuchtte diep. Deze theorie was gort droog en ik wist alles al. Kom op zeg! Noten aflezen? Serieus?! Ik keek naar de jongen naast me wiens schetsblok was afgepakt. Hij leek nou ook niet echt gelukkig in deze les. Ik scheurde een blaadje uit mijn eigen schrift.

    'Hey,
    Vind je dit ook zo'n saaie les?'

    Schreef ik erop. Ik legde het ongezien op zijn tafel en wachtte af terwijl de lerares door ging over kruizen en mollen. Ik wist het al en gitaar speelde je toch niet van noten, net als bas. Drums vaak wel, maar die noten waren totaal anders. Alleen voor piano waren ze echt handig, en fluiten enzo, maar dat soort instrumenten speelde ik niet. Ik zakte nog wat verder onderuit. Ik ging ook echt niet verhullen hoe ontiegelijk saai ik deze les vond. Als alle muzieklessen zo druk en saai zouden zijn zou ik er per direct mee stoppen.


    Bowties were never Cooler

    Destiny Kyra Iglesias

    Verveeld staar ik even voor me uit en kijk dan om me heen. Ik zucht even onhoorbaar, de theorie is altijd zo saai.. Ik weet toch alles al. Ik staar even naar mijn nagels en zak een beetje weg met mijn gedachte. Nadenkend hoe dit jaar gaat worden.. Ik kijk even uit het raam en draai ondertussen een van mijn lokken om mijn vinger. Ik zit altijd aan mijn haar als ik me dood verveel, ik weet niet waarom.. Gewoon automatisch neem ik aan.. Verveeld begin ik maar stukken tekst van liedjes op te schrijven, heb ik tenminste nog wat te doen..


    El Diablo.

    Zayn Javadd Malik

    Ik trok één wenkbrauw op en keek zonder enig gevoel naar het briefje. Ik pakte mijn pen en begon te schrijven. Ik wil nog liever naar de directrice dan hier zitten. Het liefste wil ik ter plekken sterven. schreef ik op en ik legde het briefje op het meisje d'r tafel. Voor de rest zou ik toch niet meer reageren, ik had een hekel aan briefjes. Toen ik op de klok keek, liet ik een zachte zucht horen. Nog zevenenveertig minuten en dan pas naar de volgende les. Urgh. Verveeld staarde ik naar mijn Allstars en wachtte tot er een eind aan deze marteling kwam.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sorry, kort]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."