• Beliebers opeens One Direction fan zijn geworden, lol! Het valt me echt op dat het vooral de Beliebers zijn die fan zijn..

    Wie is het nog meer opgevallen?
    (En nee, dit is helemaal niet kwaad bedoeld tegen wie dan ook, welke kant dan ook, het viel gewoon op:9~)


    Forever.

    er zijn nog altijd beliebers hoor, maar sommige zijn nu gewoon fan van justin bieber en van 1D

    Topic numero 2. ;$


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ja, mij was het ook al opgevallen. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ja, wat valt dat op! Ik ben van belieber, naar on- belieber gegaan (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Het is gewoon allemaal dezelfde kutmuziek, en dat ze nou toevallig een mooie kop hebben, betekent niet dat ze getalenteerd zijn. Daarom zijn al die Beliebers 1-D fan. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Omdat het HYPES zijn, people. Die gaan over, en ook de 1D hype zal overgaan. Maar die Zayn Malik is echt een cutie gewoon.


    Here & Now

    Ik ben nooit een 'Belieber' geweest en dat zal ik ook nooit worden, maar toch ben ik een fan van One Direction. So what. :')


    We accept the love we think we deserve.

    ik was ook altijd wel fan van Justin, maar ik ben al fan van One Direction sinds maart ofzo, ik was toen ook nog heel erg JB fan, maar dat is nu ook erg vermindert.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2011 - 17:49 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Everx schreef:
    er zijn nog altijd beliebers hoor, maar sommige zijn nu gewoon fan van justin bieber en van 1D

    Het was gewoon algemeen bedoelt hoor, niet gelijk aanvallen D:


    Forever.

    Colibre schreef:
    Het is gewoon allemaal dezelfde kutmuziek, en dat ze nou toevallig een mooie kop hebben, betekent niet dat ze getalenteerd zijn. Daarom zijn al die Beliebers 1-D fan. (cat)


    Dat is aardig om te zeggen.

    Ik ben een super1Dfan, maar geen belieber. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    yepp het was mij ook opgevallen:Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik was eerst een Belieber, maar nu is Justin een enorme !@#@$#%$&^#@%!#%@^. En Harry is gewoon cutee :9~:9~


    I'd rather die than be famous.

    Nialltastic schreef:
    Ik ben nooit een 'Belieber' geweest en dat zal ik ook nooit worden, maar toch ben ik een fan van One Direction. So what. :')


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik was géén belieber, maar ben wel fan van 1D. (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ook grappig hoe bijna IEDEREEN tegenwoordig fan is van One Direction. Maar who can blame them, 1D is wel schattig. ;D


    None but ourselves can free our minds.