• School begint weer. De tijd dat tieners zeuren om thuis te blijven, er vol op tegen aan gaan of feestjes geven, puur om populariteit. De docenten hebben er ook niet echt zin in, maar ach, alles heeft een begin. Elke dag worden de leerlingen door de schoolbus opgehaald om naar school te gaan. Achterin zitten de drukke en populaire kinderen. Middenin zitten de normale studenten en helemaal voorin zitten de rustige leerlingen. Er zijn nerds, er zijn pestkoppen, er zijn bad boys, er zijn cheerleaders, er zijn freaks, er zijn studenten die er alles voor doen om populair te worden en er zijn anderen. One Direction bestaat niet, heeft ook nooit bestaan, maar kan wel ontstaan. Natuurlijk heeft de school een muzieklokaal, een dramaclub, een creativiteitlokaal, een wiskundeclub, kooklessen gegeven door leerlingen, voor leerlingen en van leerlingen, en nog vele andere lokalen. De jongens van 1D gaan allemaal op hun hobby en karakter af. Ze kunnen bij elkaar in de klas zitten, of juist niet. Maar een paar zitten er hetzelfde uur bij wiskunde, hetzelfde uur bij natuurkunde etc. Alle vijf de jongens kennen elkaar niet, maar leren elkaar kennen. Gaan ze door als vriendengroepje? Blijft er iemand achter? Kijken ze naar elkaar om?

    Directrice

    - Mevrouw Eve Robin Brandon - Harreehh

    Jongens

    -Liam James Payne - xElounor
    -Harry Edward Styles - DeGeneres
    -Zayn Javadd Malik - Brookie
    -Niall James Horan - Nessje
    -Louis William Tomlinson - Jolene
    -Tyler Jay Montez - Malino
    -
    -
    -

    Meisjes

    -Aubrey Quinn Hudson - Pebble
    -Jessica Abbey Jones - Mallory
    -Bellatrix Alis Lester - Sylvesti
    -Destiny Kyra Iglesias - Malino
    -Rae Jade Parker - HurtedHeart
    -Jenadya Rose McLauren - Curlies
    -Alice Heather Grand - DanceBabeA

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd(voor de jongens is dit tussen de 15 en de 18);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Type:
    Extra:


    Regels

    - Géén one-liners. Probeer minimaal vier regels
    - Wees respectvol tegen elkaar, off-topic
    - Off-topic met []/()/{}/- -
    - Maximaal twee rollen. Het mogen twee meisjes zijn, twee jongens, er zijn ontelbaar leerlingen
    - Geen perfecte personages
    - De jongens moeten wel wat eigenschappen van de echte jongens weg hebben, voor de rest mogen ze verzonnen zijn
    - Om te voorkomen dat deze RPG uitsterft, het liefst zo min mogelijk off-topic
    - Geef elkaar tips over wat ze kunnen verbeteren, maar houdt het vriendelijk en goed bedoeld
    - 16+ mag, houdt het netjes
    - Alleen ik start de topics, als ik weg ben vraag ik het aan iemand
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:36 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    [Really ;o Haha, ik heb het zelf al de hele dag in mijn hoofd.. ]


    El Diablo.

    Niall James Horan
    Ik knik en begin Diamonds te spelen. Even later val ik in met mijn stem. Ik zing het hele liedje en sluit af met een eigen stukje. Ik open mijn ogen, want met gesloten kan ik beter concentreren. Ik kijk naar Destiny. "Wat vind je ervan?" Vraag ik twijfelend. Ik zet de gitaar weg en ga achter de drums zitten. Ik kijk naar de stokjes. "Nah, niks voor mij."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Styles.
    'Echt? Mag ik je misschien eens horen zingen? Het hoeft niet, hoor, als je liever niet wilt... Ik bedoel, ik zou ook niet voor een volstrekt vreemde een liedje zingen. Al hoe wel je me nu al wel een paar minuten kent maar ik begrijp het wel...' Ratelde ik in een stuk door, toen ik besefte dat ik aan het ratelen was grinnikte en haalde onschuldig een hand door mijn krullen heen. 'Sorry...' Mompelde ik zachtjes. Mijn moeder vond het altijd schattig als ik dat deed. 'Oh, dan was ik nog redelijk op tijd, niet waar? Ik was hier rond tien over half negen, dacht ik... Ik weet het ook niet precies.' Het deerde me eerlijk gezegd ook niet, niemand had gemerkt dat ik te laat was gekomen, Rae was de enige die het wist.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    'Niall Horan' zei ik luchtig. 'Mijn grootste ergernis aan hem is dat ie samen wilt werken. Normaal doe ik altijd het werk, en dan is het goed' mompelde ik. Als die Niall nou eens mee werkte, kon ik vooruit, hoefde hij niks te doen en waren we allemaal gelukkig. Vragend keek ik naar Bellatrix. Ik hoopte dat ze wat voorstelde om te doen. Ik verveelde me namelijk kapot. Gelukkig hoefde ik niet naar huis. Als eerste de uitbarsting, daarna een preek, dan naar mijn kamer en uiteindelijk naar beneden om op Doniya, Waliyha en Safaa te passen vanwege dat mijn ouders ergens heengaan. Doniya had geen eens een oppas nodig. Beter nog, zijzelf paste onderhand al op Safaa en Waliyha. De sterkste band had ik met Doniya, absoluut.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Destiny Kyra Iglesias

    Ik luister naar zijn stem en stop langzaam met spelen. "Wat vind je ervan?" vraagt hij twijfelend. 'Geweldig, echt waar' zeg ik gemeend en glimlach weer. Hij gaat achter de drums zitten en kijkt even naar de stokjes. "Nah, niks voor mij." zegt hij. Ik lach even, 'tja' grinnik ik. Ik zet de gitaar voorzichtig weg en plof dan achter het keyboard. Ik begin te spelen, en al snel gaat het over tot Grenade. Zacht zing ik mee..


    El Diablo.

    Rae Jade Parker
    'Echt? Mag ik je misschien eens horen zingen? Het hoeft niet, hoor, als je liever niet wilt... Ik bedoel, ik zou ook niet voor een volstrekt vreemde een liedje zingen. Al hoe wel je me nu al wel een paar minuten kent maar ik begrijp het wel...' Ratelt hij. Toen hj stopte grinnikte hij en haalde hij zijn handen door zijn haren heen. Het zag er echt schattig uit, maar ik ging niet mijn concentratie verliezen door een jongen. 'Sorry.' Mompelt hij. Ik grinnik even. 'Maakt niet uit.' Antwoord ik vriendelijk. 'Oh, dan was ik nog redelijk op tijd, niet waar? Ik was hier rond tien over half negen, dacht ik... Ik weet het ook niet precies.' Zegt hij dan. 'Je was zeer optijd. Maar veertig minuten telaat hoor.' Zeg ik grinnikend. 'En ik heb vast wel wat op mijn mobiel staan.' Zeg ik terwijl ik mijn mobiel pak en onder de tafel hou zodat de leraar het niet zag. Ik open mijn afspeellijst en klik Someone like you aan. Ik steek mijn oortjes in mijn iPhone en geef de oortjes aan hem. Het waren huidskleur oortjes dus je zag je niet. Geweldig voor onder de les.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Bellatrix Alis Lester
    Ik hoorde de afgunst in zijn stem terwijl hij het over zijn partner had. "Als het enige verlichting is. Ik ben ook niet blij met mijn partner: Harry Styles. De grootste flirt van de school. Ik kan zijn gedrag niet uitstaan en dit zorgt ook nog eens voor nog meer bonje met de cheerleaders." Ik zuchtte. De cheerleaders vonden mij al een sadistische emo, het hulpje van Satan, een heks. Ik had het allemaal wel gehoord en dit zou het zeker niet minderen. Ik zuchtte nogmaals. Ik verveelde me best heel erg en naar huis gaan was geen optie. Mijn moeder zou me een preek geven onder het huishouden doen en mij 10000 klusjes geven tot mijn vader thuis kwam, die zou gaan tieren en uiteindelijk zou ik weer de rest van de avond op mijn zolderkamertje zitten in mijn eentje zonder avondeten, wat dan meestal express voor de anderen iets extra lekkers was. Niet echt een prettig vooruitzicht. "Zin om op het grasveldje voor de school nog wat door te jammen? Ik heb mijn gitaar nog." Ik trok een wenkbraue op en nam mijn laatste slok koffie voor ik de mok bij de andere vuile mokken zette. Ik had wel zin om nog wat te spelen, maar ik had geen idee hoe hij daarover dacht.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 23:41 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan
    Ik zet de microfoon aan zodat ik Destiny hoor zingen. Als ze klaar is klap ik. "Dat was goed!" Zeg ik gemeend. Ze is goed en dat mag ze weten ook. Ik pak mijn gitaar en speel weer een eigenversie. "Wat zullen we doen?" Vraag ik als ik klaar ben.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Ik bespeel geen instrument' mompelde ik. Ik wilde vroeger ook niet zoals andere jongens onder voetbal of onder gitaarles. Waarom zou je, je hele leven willen verspillen aan muziek? Oké, ik moest toegeven dat het wel leuk was en geruststellend, maar voor de rest had ik er niets mee. Netzoals met sporten. Gaf mij een potlood, een gum en een kladblaadje. Daar was ik al helemaal blij en gelukkig mee. Even twijfelde ik nog of ik me in zou schrijven voor nog wat anders, maar dat idee was al zo snel verdwenen als dat het gekomen was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Destiny Kyra Iglesias

    Opeens zet hij de microfoon aan en ik lach even. "Dat was goed!" zegt hij als ik klaar ben, hierdoor word mijn glimlach nog wat breder. 'dankje.' zeg ik en glimlach vriendelijk. "Wat zullen we doen?" vraagt hij. 'Geen idee? De andere opzoeken die weggestuurd zijn?' zeg ik en lach even. Ik schud mijn haar naar achter en pak mijn tas weer..


    El Diablo.

    Bellatrix Alis Lester
    Ik trok nu bijde wenkbrauwen op. "Hoe ik je net heb horen zingen was echt goed, dat meen ik. Als ik speel, wil jij dan proberen te zingen? Een soort liedjes raad quiz." Ik duwde een losse pluk haar achter mijn oor. Ik wilde hem echt niet pushen, maar hij was een van de enigen hier op school die ik zuiver had horen zingen. Dit idee was trouwens niet helemaal nieuw. Naar een heel aantal festivals enzo had ik mijn gitaar mee genomen en deed ik dit wel vaak met mijn vrienden. Vooral dronken was het best grappig aangezien met dubbele tong zingen niet goed ging, maar gitaar spelen met de coordinatie van een 3 jarige ook niet. Een keer waren we zelfs zo Lazerus geweest dat ik probeerde Hotel California te spelen en zij The Lonely Goatherd uit The Sound of Music begonnen te zingen. Ik was op dat soort momenten dat ik me de volgende dag altijd alles nog herrinderde, zelfs van de tijd dat ik echt heel erg ver heen was geweest. Dat kwam vaak ook goed uit om de anderen uit te leggen hoe ze overal terecht gekomen waren in de status hoe ze wakker werden. Tja, wat zou ik zeggen... Met mijn vrienden was het nooit saai.


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan
    "Is goed." Ik pak mijn tas van de grond en zet alles uit en terug op zijn plek. Dit is mijn heiligdom, precies dit lokaal. Binnen deze muren staan dingen die nog belangrijker zijn dan al deze klote school en leerlingen in een. Niet dat ik de mensen niet mag, ik mag gewoon de instrumenten meer. Ik loop achter Destiny aan en realiseer me dat Zayn weg is gestuurd. "Maar, er zit een jongen bij die mij blijkbaar niet mag... Moeten we ze nou echt opzoeken?"


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Je wordt bedankt >_> Nu heb ik van The Sound Of Music die poppenkast weer in m'n hoofd ;P. Ik reageer zo]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Destiny Kyra Iglesias

    "Is goed." zegt hij waarna hij zijn tas pakt. We lopen het lokaal uit en ik kijk even om me heen. "Maar, er zit een jongen bij die mij blijkbaar niet mag... Moeten we ze nou echt opzoeken?" zegt hij opeens en ik draai me om. 'Wie mag jouw nou niet? Jij bent een van de aardige personen hier op school.' zeg ik. Ik glimlach weer en loop verder..

    [Ik ga slapen! Goodnight!]


    El Diablo.

    {Goodnight, ik ga ook zo... Even snel een reactie schrijven zodat jij morgen niet hoeft te wachten.}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'