• School begint weer. De tijd dat tieners zeuren om thuis te blijven, er vol op tegen aan gaan of feestjes geven, puur om populariteit. De docenten hebben er ook niet echt zin in, maar ach, alles heeft een begin. Elke dag worden de leerlingen door de schoolbus opgehaald om naar school te gaan. Achterin zitten de drukke en populaire kinderen. Middenin zitten de normale studenten en helemaal voorin zitten de rustige leerlingen. Er zijn nerds, er zijn pestkoppen, er zijn bad boys, er zijn cheerleaders, er zijn freaks, er zijn studenten die er alles voor doen om populair te worden en er zijn anderen. One Direction bestaat niet, heeft ook nooit bestaan, maar kan wel ontstaan. Natuurlijk heeft de school een muzieklokaal, een dramaclub, een creativiteitlokaal, een wiskundeclub, kooklessen gegeven door leerlingen, voor leerlingen en van leerlingen, en nog vele andere lokalen. De jongens van 1D gaan allemaal op hun hobby en karakter af. Ze kunnen bij elkaar in de klas zitten, of juist niet. Maar een paar zitten er hetzelfde uur bij wiskunde, hetzelfde uur bij natuurkunde etc. Alle vijf de jongens kennen elkaar niet, maar leren elkaar kennen. Gaan ze door als vriendengroepje? Blijft er iemand achter? Kijken ze naar elkaar om?

    Directrice

    - Mevrouw Eve Robin Brandon - Harreehh

    Jongens

    -Liam James Payne - xElounor
    -Harry Edward Styles - DeGeneres
    -Zayn Javadd Malik - Brookie
    -Niall James Horan - Nessje
    -Louis William Tomlinson - Jolene
    -Tyler Jay Montez - Malino
    -
    -
    -

    Meisjes

    -Aubrey Quinn Hudson - Pebble
    -Jessica Abbey Jones - Mallory
    -Bellatrix Alis Lester - Sylvesti
    -Destiny Kyra Iglesias - Malino
    -Rae Jade Parker - HurtedHeart
    -Jenadya Rose McLauren - Curlies
    -Alice Heather Grand - DanceBabeA

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd(voor de jongens is dit tussen de 15 en de 18);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Type:
    Extra:


    Regels

    - Géén one-liners. Probeer minimaal vier regels
    - Wees respectvol tegen elkaar, off-topic
    - Off-topic met []/()/{}/- -
    - Maximaal twee rollen. Het mogen twee meisjes zijn, twee jongens, er zijn ontelbaar leerlingen
    - Geen perfecte personages
    - De jongens moeten wel wat eigenschappen van de echte jongens weg hebben, voor de rest mogen ze verzonnen zijn
    - Om te voorkomen dat deze RPG uitsterft, het liefst zo min mogelijk off-topic
    - Geef elkaar tips over wat ze kunnen verbeteren, maar houdt het vriendelijk en goed bedoeld
    - 16+ mag, houdt het netjes
    - Alleen ik start de topics, als ik weg ben vraag ik het aan iemand
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:36 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    DeGeneres schreef:
    [Ik ben te lui om alles terug te lezen. Iemand vertel mij wat er al is gebeurd?]


    [mijn topics, en dat dus]


    Do what people say you can't.

    [iedereen is net wakker en gaat richting school. De zomer vakantie is net voorbij. De partners hangen aan het bord net als het inschrijven voor groepen. De school is net open dus j kan naar binnen vde bus is net aangekomen.
    Voor als iemand het wilt weten Rae is alleen :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan
    De oordopjes trek ik er maar uit. Als we op school zijn zet ik de muziek nog iets harder en loop naar buiten. Ik loop de school in en mijn oog valt op een paar lijsten. Ik ga er naar toe een lees het. Meteen schrijf ik mijn naam achter muziek. It's my life, not yours! Ik kijk en zie dat ik met Zayn Malik bij handvaardigheid zit, hopelijk is hij creatief. Ik ben het namelijk niet. Ik zet er een smiley achter en bekijk mijn rooster. Ik glimlach als ik muziek zie staan. Ik loop naar het lokaal en loop naar de ruimte met instrumenten, ze zijn wel gewend aan mijn aanwezigheid hier. Ik pak een gitaar en tokkel wat. Ik zet hem aan de versterker en pak er een microfoon bij. Ik zing en speel nog snel iets voor ik terug naar het gebouw ren. Dit moest gewoon, het zit al de hele tijd in mijn hoofd en ik moest het proberen. Ik loop naar mijn locker en pak mijn nodige boeken. Ik zet de andere erin en stop nog snel een zak snoep in mijn tas. Ik hang hem over mijn schouder en sluit tevreden mijn locker. Ik loop naar de aula om te kijken of er al andere leerlingen uit mijn klas zijn.

    {Zitten ze allemaal bij elkaar in de klas?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Jessica Abbey Jones
    Nauwkeurig bekeek ik mijn rooster, terwijl ik met mijn hand door mijn haren streelde. Ik was net gearriveerd op school en had zojuist mijn rooster ontvangen. Ik was erg blij met mijn partners voor handvaardigheid, het Destiny was een leuke meid, metdie andere had ik nog nooit gesproken. ' Naar de les dan maar,' zuchtte ik waarna ik mijn rooster in mijn handtas deed. Toen ik opkeek zag ik Rae staan en vrolijk liep ik op haar af.' Hey,' grijnsde ik terwijl ik haar een knuffel gaf. 'Zullen wij maar snel naar de les gaan, anders zijn de beste plekken weg.'


    •*• Lululu •*•

    HurtedHeart schreef:
    [iedereen is net wakker en gaat richting school. De zomer vakantie is net voorbij. De partners hangen aan het bord net als het inschrijven voor groepen. De school is net open dus j kan naar binnen vde bus is net aangekomen.
    Voor als iemand het wilt weten Rae is alleen :)]


    [ Ik heb Jess naar haar toe gestuurd :Y)]


    •*• Lululu •*•

    nessje schreef:
    Niall James Horan
    De oordopjes trek ik er maar uit. Als we op school zijn zet ik de muziek nog iets harder en loop naar buiten. Ik loop de school in en mijn oog valt op een paar lijsten. Ik ga er naar toe een lees het. Meteen schrijf ik mijn naam achter muziek. It's my life, not yours! Ik kijk en zie dat ik met Zayn Malik bij handvaardigheid zit, hopelijk is hij creatief. Ik ben het namelijk niet. Ik zet er een smiley achter en bekijk mijn rooster. Ik glimlach als ik muziek zie staan. Ik loop naar het lokaal en loop naar de ruimte met instrumenten, ze zijn wel gewend aan mijn aanwezigheid hier. Ik pak een gitaar en tokkel wat. Ik zet hem aan de versterker en pak er een microfoon bij. Ik zing en speel nog snel iets voor ik terug naar het gebouw ren. Dit moest gewoon, het zit al de hele tijd in mijn hoofd en ik moest het proberen. Ik loop naar mijn locker en pak mijn nodige boeken. Ik zet de andere erin en stop nog snel een zak snoep in mijn tas. Ik hang hem over mijn schouder en sluit tevreden mijn locker. Ik loop naar de aula om te kijken of er al andere leerlingen uit mijn klas zijn.

    {Zitten ze allemaal bij elkaar in de klas?}


    Volgens mij wel, ja.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rae Jade Parker
    Ik sluit mijn kluisje als ik weg wil gaan als ik Jessica hoor. 'Hey.' Zegt ze vrolijk. Ik draai me om en kijk haar aan. Mijn ogen groot. Wanneer zou ze slaan al wist ik niet of ze dat uberhaupt zou doen. Dan voel ik haar armen om me heen. Ging ze me wurgen? O nee toch. Daar sta ik dan. Jessica knuffelt me en ik sta er een beetje bij van. Ok. 'Zullen wij maar snel naar de les gaan, anders zijn de beste plekken weg.' Vraagt ze me dan. Ik kijk haar een beetje onzeker aan. Een aantal jongens achter haar keken mij vies aan en hielden hun wenkbrauw op voor Jessica. Zelf liet ik mensen niet snel toe. 'Moet je me niet duwen? Uitschelden of iets in die trant zoals je vrienden?' vraag ik haar. Ik was mensen schuw en werd de laatste tijd niet zo snel meer vrolijk. Ik was zelfs bang voor een klein geluidje maar ik probeerde mezelf sterker te maken. Helaas lukte het niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aubrey Quinn Hudson.
    Ik zag hoe Destiny naar me toe kwam lopen en ik zette gelijk mijn muziek uit, zodat ik haar kon horen. De oortjes liet ik op mijn schoot vallen en ik glimlachte naar haar. 'Hee,' begroette ze me en vrolijk begroette ik haar terug. Destiny was captain van het cheerleaderteam waar ik co-captain van was, dus we konden redelijk goed met elkaar opschieten. Dat moest ook wel, want we moesten samen de beslissingen over het team nemen en de audities doen. 'Hoe was je vakantie?' Ik dacht even na. Wat had ik zoal gedaan? 'Was wel leuk, ben op vakantie geweest naar Hawaii en heb wat met andere vrienden die ik ken buiten school afgesproken. Heb jij nog iets interessants gedaan?' Voordat ze kon antwoorden kwam de bus tot stilstand en enthousiast trok ik haar mee naar binnen, regelrecht naar het prikbord. Met mijn sierlijke handschrift zet ik onze namen bij cheerleading en mijn naam bij toneelclub en leerlingenraad, ik vond dat namelijk gewoon leuk om te doen. Daarna glimlachte ik naar haar. 'Zo, even gedaan.' Dan valt mijn blik op de indeling van de partners bij handvaardigheid. Ik zat bij Liam Payne. Ik liet de naam een paar keer door mijn hoofd gaan, kende ik deze jongen? Na de zomer was het allemaal wat ingezakt, ik kende niet iedereen meer bij naam. Ach, ik zou het wel zien als ik eenmaal in de les zat.

    [Sorry voor het meetrekken! (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Wat heb ik allemaal gemist? O.o ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    HurtedHeart schreef:
    [iedereen is net wakker en gaat richting school. De zomer vakantie is net voorbij. De partners hangen aan het bord net als het inschrijven voor groepen. De school is net open dus j kan naar binnen vde bus is net aangekomen.
    Voor als iemand het wilt weten Rae is alleen :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jessica Abbey Jones
    ' Tuurlijk ga ik je niet slaan,' antwoorde ik vrolijk. Waarom zou ik? Slaan is voor watjes, ik snap niet waarom ze het doen. Die mensen die jou slaan zijn mijn vrienden niet,' antwoorde ik. ' Bij mij ben je veilig, dat beloof ik. Zullen we gaan? Anders komen we te laat en dat lijkt mij niet zo slim voor de eerste school dag.'
    Afwachtend keek ik het bange meisje aan.' Je kunt mij vertrouwen.'

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 16:59 ]


    •*• Lululu •*•

    [Partners..?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Javadd Malik

    Ik hoorde de bel, dus liep maar naar binnen. Toen ik bij mijn rooster wilde kijken, keken verschillende mensen me aan en begonnen tegen anderen te fluisteren. Ach, laat ze maar roddelen. Na een paar keer gekucht te hebben, liet ik mijn vinger glijden over de partners. Niall Horan. Een zucht verliet mijn mond. Dat werd alleen het werk doen, zoals altijd. Nog snel schreef ik me in bij Creativiteit. Ik keek rond of ik Niall zag, een Ierse jongen. Hij zat altijd in het muzieklokaal, dus ik deed daar de deur open. En daar zat ie dan. Ik keek nieuwsgierig naar hem en haalde mijn schouders op. Ik slofte naar hem toe en tikte hem zachtjes op zijn rug. 'Geen zorgen. Ik doe al het werk de komende maanden wel. Je hoeft niets te doen' prevelde ik. Ik knikte even naar hem en liep weer naar de deur.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 17:00 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Curlies schreef:
    [Partners..?]


    [ Ja, als je terug gaat naar pagina 3 en de post leest van de directrice, dan staat daarin dat ze partners hebben bij handvaardigheid. Je kunt je ook inschrijven voor andere clubs en hobby's (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    {Niall is al bij de aula...}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'