• Ik wilde net credits kopen via sms, en ik heb dus naar het nummer 7711 gesmst, maar ik krijg maar niks terug van de instructies.
    Mijn vraag over de credits is, duurt het altijd zo lang voor dat je een sms terug krijgt?

    Er was een groot topic over dat sms'en en bellen niet gaat. PB een mod, dan krijg je alsnog je credits :Y)

    Ik vind het wel heel slecht dat die melding alleen bij Bellen staat en niet bij Sms'en.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 15:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    -zucht- Er was een groot topic over dat sms'en en bellen niet gaat.

    Ik vind het wel heel slecht dat die melding alleen bij Bellen staat en niet bij Sms'en.


    + ik vind het slecht dat je nu iets kunt winnen door dingen in de spotlight te zetten, terwijl dat smssen niet goed gaat ;p

    Normaal niet, maar er zit een storing op het systeem. Er staat ook bij credits via sms dat je beter voor een andere optie kiest. In België heb je dit probleem wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oromis schreef:
    Er was een groot topic over dat sms'en en bellen niet gaat. PB een mod, die lost het voor je op en jij krijgt alsnog je credits :Y)

    Ik vind het wel heel slecht dat die melding alleen bij Bellen staat en niet bij Sms'en.


    Oo oke, dat wist ik niet, want ik zit bijna nooit op het forum.

    En inderdaad, dat is best wel slecht.

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    + ik vind het slecht dat je nu iets kunt winnen door dingen in de spotlight te zetten, terwijl dat smssen niet goed gaat ;p

    Je hebt nog genoeg mogelijkheden? iDeal, PayPal en overschrijven. Dat werkt gewoon goed :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Horizons schreef:
    Normaal niet, maar er zit een storing op het systeem. Er staat ook bij credits via sms dat je beter voor een andere optie kiest. In België heb je dit probleem wel.


    Bij sms stond dat niet, maar bij bellen wel.

    Oromis schreef:
    (...)
    Je hebt nog genoeg mogelijkheden? iDeal, PayPal en overschrijven. Dat werkt gewoon goed :3


    Bij mij is dus het probleem, dat mijn pinpas het nog niet doet bij internetbankieren.

    PainArrested schreef:
    (...)

    Bij sms stond dat niet, maar bij bellen wel.

    Ik zal het even tegen Rutger zeggen :3

    EDIT: Done, hopelijk veranderd hij het snel.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 15:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PainArrested schreef:
    (...)

    Bij sms stond dat niet, maar bij bellen wel.
    Ah, maar bij sms is er ook wel een storing, dat staat in het topic. Rutger zal vergeten zijn om het daar ook te plaatsen dan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oromis schreef:
    (...)
    Ik zal het even tegen Rutger zeggen :3


    Oke! :)