• School begint weer. De tijd dat tieners zeuren om thuis te blijven, er vol op tegen aan gaan of feestjes geven, puur om populariteit. De docenten hebben er ook niet echt zin in, maar ach, alles heeft een begin. Elke dag worden de leerlingen door de schoolbus opgehaald om naar school te gaan. Achterin zitten de drukke en populaire kinderen. Middenin zitten de normale studenten en helemaal voorin zitten de rustige leerlingen. Er zijn nerds, er zijn pestkoppen, er zijn bad boys, er zijn cheerleaders, er zijn freaks, er zijn studenten die er alles voor doen om populair te worden en er zijn anderen. One Direction bestaat niet, heeft ook nooit bestaan, maar kan wel ontstaan. Natuurlijk heeft de school een muzieklokaal, een dramaclub, een creativiteitlokaal, een wiskundeclub, kooklessen gegeven door leerlingen, voor leerlingen en van leerlingen, en nog vele andere lokalen. De jongens van 1D gaan allemaal op hun hobby en karakter af. Ze kunnen bij elkaar in de klas zitten, of juist niet. Maar een paar zitten er hetzelfde uur bij wiskunde, hetzelfde uur bij natuurkunde etc. Alle vijf de jongens kennen elkaar niet, maar leren elkaar kennen. Gaan ze door als vriendengroepje? Blijft er iemand achter? Kijken ze naar elkaar om?

    Directrice

    - Mevrouw Eve Robin Brandon - Harreehh

    Jongens

    -Liam James Payne - xElounor
    -Harry Edward Styles - DeGeneres
    -Zayn Javadd Malik - Brookie
    -Niall James Horan - Nessje
    -Louis William Tomlinson - Jolene
    -Tyler Jay Montez - Malino
    -
    -
    -

    Meisjes

    -Aubrey Quinn Hudson - Pebble
    -Jessica Abbey Jones - Mallory
    -Bellatrix Alis Lester - Sylvesti
    -Destiny Kyra Iglesias - Malino
    -Rae Jade Parker - HurtedHeart
    -Jenadya Rose McLauren - Curlies
    -Alice Heather Grand - DanceBabeA

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd(voor de jongens is dit tussen de 15 en de 18);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Type:
    Extra:


    Regels

    - Géén one-liners. Probeer minimaal vier regels
    - Wees respectvol tegen elkaar, off-topic
    - Off-topic met []/()/{}/- -
    - Maximaal twee rollen. Het mogen twee meisjes zijn, twee jongens, er zijn ontelbaar leerlingen
    - Geen perfecte personages
    - De jongens moeten wel wat eigenschappen van de echte jongens weg hebben, voor de rest mogen ze verzonnen zijn
    - Om te voorkomen dat deze RPG uitsterft, het liefst zo min mogelijk off-topic
    - Geef elkaar tips over wat ze kunnen verbeteren, maar houdt het vriendelijk en goed bedoeld
    - 16+ mag, houdt het netjes
    - Alleen ik start de topics, als ik weg ben vraag ik het aan iemand
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:36 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Bellatrix Alis Lester
    Ik glimlachte toen hij zich verontschuldigde voor zijn gezang. "Geeft niet hoor. Het klonk echt goed." Ik zag hoe hij zijn schetsblok naar me toe schoof. Ik bladerde er door. Zijn tekeningen waren echt heel goed. Mijn hand bleef hangen bij een tekening van 3 meisjes. Het was net een zwartwit foto. Het was echt prachtig. "Wow!" mompelde ik. Ik haalde mijn schetsboek uit mijn tas. "Zo goed zou ik echt nooit kunnen tekenen." Ik legde het boek op de tafel en schoof mijn tekenpotlood uit mijn vlecht. Wat was dat een handige opbergplek. Ik schoof Zayn's schetsblok terug en sloeg het mijne open om toch nog even aan de tatoo te werken. Nog een maand en ik zou genoeg geld hebben om hem te laten zetten. Ik schetste dus nog wat verder aan de draak. De vleugels wilde nog niet lukken, maar daar zou ik me binnekort nog goed over buigen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javadd Malik

    Ik rolde met mijn ogen toen ze zei dat ik goed kon zingen. Yeah, shure. Toen ik haar tekening zag, boog ik me naar haar toe en liet mijn vingertoppen over de schets gaan. Goedkeurend glimlachte ik en knikte ik. Ik keek Bellatrix aan en hield mijn hoofd een tikkeltje schuin. 'Wil je een tattoo laten zetten?' vroeg ik zacht. Zelf had ik er iets negenentwintig. Ja, ik weet het, het zijn er veel. Maar elke betekende wat voor me. 'Ik weet dat je er niks om geeft, maar het doet geen pijn. Ik zelf heb er meerdere' lachte ik zachtjes. Ik was niet bang om het te zeggen. Iedereen mocht alles van me weten. Maar ze durfden het geen eens te vragen. 'Ik heb er iets van achterin de twintig' grinnikte ik, grijnzend omdat ik nu eigenlijk een soort van gesprek had met iemand die ik nauwelijks kende. In jaren had ik dat niet meer, en dat is niet overdreven.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bellatrix Alis Lester
    Ik keek naar hoe zijn vingers over mijn tekening ging. Ik knikte op zijn vraag. Ik vond het fijn om mijn collectie weer uit te brijden. Ik had nu 2 grote tatoo's en 2 kleine. Dit werd wel weer een hele grote. Ik grinnekte als hij zegt dat hij weet dat het niet veel pijn doet. Ik legde mijn tekenhand, links dus, plat voor hem neer, zodat de roos goed zichtbaar was. "I know." Ik haalde mijn andere hand door mijn haar. "Dat zijn er flink wat, tatoo Bob. Kleintjes of grote?" Ik pakte mijn potloot weer op en tekende wat door. Achter in de 20 was wel veel, maar ik had er ook al flink een aantal uren in de tatoostoel doorgebracht. Ik vond het wel gezellig om met iemand te kletsen van school vreemd genoeg, dat had ik echt niet meer verwacht.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson

    Wat verveeld ga ik mijn afspeellijst op mijn I-pod af en kijk een beetje de klas rond. Het was nooit leuk om naar een nieuwe school te gaan maar al helemaal niet als je ook nog eens uit een andere stad komt. Ik tik afwezig met mijn vingers rythmish mee op de muziek en luister niet naar wat de leraar ons probeert te vertellen. Niemand luisterde eigenlijk. Ik haal een hand door mijn haar en zucht zachtjes. Dit zou een lang jaar gaan worden. Normaal was ik de spontaanste maar iets hield me tegen vandaag.

    Zayn Javadd Malik

    'Ertussen in' zei ik en ik deed mijn baseballvest uit, zodat ze mijn blote armen kon zien. Ik liet mijn vingers over de tattoo van de gekruiste vingers glijden. 'Onder mijn borst heb ik er nog één, en naast mijn heup ook één' vertelde ik, ietwat onzeker. Voor de rest had ik er nog een paar. Ik vond het leuk om een tattoo te krijgen, voor mij betekende het veel. 'Hij is mooi. Betekent hij ook wat?' vroeg ik, toen ik naar de roos keek. Ik glimlachte naar haar en legde mijn hand in mijn nek.

    [Beetje kort]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bellatrix Alis Lester
    Ik zag hem zijn vest uittrekken en keek naar zijn tatoos. Ze waren opzich goed gezet, al snapte ik van sommigen het doel niet. Ik glimlachte toen hij mijn tatoo complimenteerde. "Thanks. Ik heb hem laten zetten voor mijn oma. Ik hou zo veel van haar." Ik stopte mijn potloot weer weg. "Voor de rest heb ik er een achter mijn oor, een op mijn borst en een op mijn linker schouder." Ik klapte mijn schetsboek dicht en stopte hem weer terug in mijn tas. "Zin in een koffie?" vroeg ik vriendelijk. Ik wilde mijn haar wel los doen, maar dat zou echt niet zitten nu. Ik haalde alsnog een van mijn speltjes vast uit mijn haar en begon ermee te spelen uit verveling.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 21:37 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan
    "Zucht... Zucht... Bla, bla, bla..." Ik begint stomme dingen te zeggen. Ineens verschijnt dat iritante wijf in de deuropening. "Kan je je weer gedragen, Horan?" Ik zucht. "Niall." Mompel ik terwijl ik naar binnen loop en me op een stoel laat zakken. Ik pak de snoep en kijk rond. Ik steek mijn hand op. "Waar is Zayn? En er is nog iemand weg, maar ik ken haar niet." Ze kijkt me stom aan. "Die zijn weggestuurd, had ik dat maar eerder met jou gedaan." Ik hou me in en ga onderuit zitten. Ze gaat verder met haar uitleg. Ze stelt een paar vragen die we moeten beantwoorden, maar ik vind de vogels buiten nog leuker. En ik ben als de dood voor ze. "Geef jij maar antwoord, Niall." Hoor ik ineens. "Euh... Sorry, mag ik de vraag opnieuw horen?" Ze kijk boos de klas rond. "Geen zin in de les? Mooi, wegwezen! Ga je maar melden." Ik pak mijn tas en doe de zak er weer in. Ik hang hem over mijn linkerschouder en schuif mijn stoel aan. Ik zwaai nog de klas in en glimlach naar Jessica waarna ik weg ga. Ik loop naar de kamer van de directrice en klop op de deur.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Vriendelijk schudde ik een "ja" en stopte mijn baseballvest in mijn tas, om mijn schetsblok daar ook in te kieperen. Het was fijn dat Bellatrix me tenminste waardeerde. Mijn bril zette ik even wat beter op en sprong daarna op. Door mijn V-halsshirt kon je half de tattoo zien die onder mijn borst zat. Het was in een andere taal geschreven. Mensen hoefden niet alles te weten. Met een kleine zucht keek ik in de spiegel die aan de muur hing, en mompelde wat onverstaanbaar. Snel haalde ik een hand door mijn zwarte haar, zodat het weer helemaal goed zat. Daarna keek ik afwachtend naar Bellatrix en glimlachte een beetje. Met Bellatrix kon ik het wel goed vinden.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 21:54 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Iemand voor Aubrey?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    HurtedHeart schreef:
    Rae Jade Parker
    Hij lijkt verast van mijn antwoord. Dat ik uberhaupt reageerde. 'Omdat ik mijn bed niet uit wilden komen... De snooze knop was al drie keer af gegaan, maar ik ging er pas uit toen mijn moeder mijn kamer binnen kwam stormen.' Zegt hij. Ik kan geen grinnik onderdrukken. Hij stelt zich voor als Harry. Ik knik en kijk meer rechtdoor maar merk dat mijn schrift nog openstond en hij zo wat al mijn zelf geschreven liedjes kon zien, maar sommige had Mystique ook gebruikt. Ik sluit langzaam mijn boekje zodat hij het hoop ik niet merkt. Ik kijk ondertussen ook naar de klok. De les duurde niet zo lang meer gelukkig. Het was zo saai.


    Harry Styles.
    Op dit moment verschijnt er dan toch een glimlach rond mijn mond als Rae zachtjes grinnikt. Ik zie dat ze snel een schriftje dicht slaat, maar heb het al wel gezien voordat ze het dicht had geslagen... Ik gris het boekje als het waren uit haar handen en open het. Met een open mond lees ik alle teksten door. 'Heb je dit allemaal zelf geschreven? Wauw, wat mooi... Wat is het precies?' Het leken wel teksten voor liedjes, maar je wist het natuurlijk nooit helemaal zeker. Misschien werd dit jaar toch nog niet zo erg... Maar, wie weet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Iemand voor Destiny?]


    El Diablo.

    {als er nou iemand word uitgestuurd die wel een gesprek met Niall wil... kom dan maar naar de kamer van de directrice^^}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Is goed, ik doe wel wat xd ]


    El Diablo.

    Rae Jade Parker
    Ik heb net mijn schrijfschrift dichtgedaan en wil het opbergen in mijn tas als het uit mijn handen gegrist word. Ik draai me in een ruk om en zie Harry erin kijken. 'Heb je dit allemaal zelf geschreven? Wauw, wat mooi... Wat is het precies?' Vraagt hij dan. Hij was serieus. Ik bloos even maar niet het blosjes op de wangen blozen maar ik werd bijna helemaal rood. 'Ja dat heb ik zelf geschreven en het is een soort van me afschrijf techniek.' Zeg ik een beetje verlegen. 'Zou ik het terug mogen?' Vraag ik hem. Ik was niet van het gescheld of terug pakken aangezien ik het toch nooit zou winnen. Ik liet mijn schrift eigenlijk nooit in iemands handen. Mijn vorige was ook afgepakt en in duizende stukjes gescheurd. Je kon het geen liedjes meer noemen maar eerder confetti.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Destiny Kyra Iglesias

    Opeens voel ik de akelige kriebels in mijn keel weer, ja die hoest komt er weer aan. Soms kreeg ik opeens enorme hoestbuien. Geen idee hoe ik eraan kom, maargoed. Vast een griepje ofzo. Ik hoest een paar keer zachtjes, en kijk weer op. 'Zo zo, Iglesias.. Ga jij ons nou allemaal aansteken met die Spaanse ziektes van je?' zegt ze, ik haal een wenkbrauw op. Oh ja, vergeten.. Dit wijf is echt een kreng. 'Serieus? Je mag hier niet eens hoesten?' zeg ik en zucht even. 'Wat is dat voor toontje?!' sist ze. Ik vernauw mijn ogen even, 'je hoorde mijn "toontje" wel.' zeg ik. 'Oh, ga jij ook nog brutaal doen? Dan volg je maar je medeleerlingen naar de directrice!' zegt ze hard, ze schreeuwt nog net niet. 'Met plezier.' zeg ik en begin mijn tas in te pakken. Als ik alles heb loop ik het lokaal uit richting de directrice. Ik loop het kantoortje binnen en zie nog een jongen. Het boeit me niet echt en ik plof in een stoel...


    El Diablo.