• School begint weer. De tijd dat tieners zeuren om thuis te blijven, er vol op tegen aan gaan of feestjes geven, puur om populariteit. De docenten hebben er ook niet echt zin in, maar ach, alles heeft een begin. Elke dag worden de leerlingen door de schoolbus opgehaald om naar school te gaan. Achterin zitten de drukke en populaire kinderen. Middenin zitten de normale studenten en helemaal voorin zitten de rustige leerlingen. Er zijn nerds, er zijn pestkoppen, er zijn bad boys, er zijn cheerleaders, er zijn freaks, er zijn studenten die er alles voor doen om populair te worden en er zijn anderen. One Direction bestaat niet, heeft ook nooit bestaan, maar kan wel ontstaan. Natuurlijk heeft de school een muzieklokaal, een dramaclub, een creativiteitlokaal, een wiskundeclub, kooklessen gegeven door leerlingen, voor leerlingen en van leerlingen, en nog vele andere lokalen. De jongens van 1D gaan allemaal op hun hobby en karakter af. Ze kunnen bij elkaar in de klas zitten, of juist niet. Maar een paar zitten er hetzelfde uur bij wiskunde, hetzelfde uur bij natuurkunde etc. Alle vijf de jongens kennen elkaar niet, maar leren elkaar kennen. Gaan ze door als vriendengroepje? Blijft er iemand achter? Kijken ze naar elkaar om?

    Directrice

    - Mevrouw Eve Robin Brandon - Harreehh

    Jongens

    -Liam James Payne - xElounor
    -Harry Edward Styles - DeGeneres
    -Zayn Javadd Malik - Brookie
    -Niall James Horan - Nessje
    -Louis William Tomlinson - Jolene
    -Tyler Jay Montez - Malino
    -
    -
    -

    Meisjes

    -Aubrey Quinn Hudson - Pebble
    -Jessica Abbey Jones - Mallory
    -Bellatrix Alis Lester - Sylvesti
    -Destiny Kyra Iglesias - Malino
    -Rae Jade Parker - HurtedHeart
    -Jenadya Rose McLauren - Curlies
    -Alice Heather Grand - DanceBabeA

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd(voor de jongens is dit tussen de 15 en de 18);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Type:
    Extra:


    Regels

    - Géén one-liners. Probeer minimaal vier regels
    - Wees respectvol tegen elkaar, off-topic
    - Off-topic met []/()/{}/- -
    - Maximaal twee rollen. Het mogen twee meisjes zijn, twee jongens, er zijn ontelbaar leerlingen
    - Geen perfecte personages
    - De jongens moeten wel wat eigenschappen van de echte jongens weg hebben, voor de rest mogen ze verzonnen zijn
    - Om te voorkomen dat deze RPG uitsterft, het liefst zo min mogelijk off-topic
    - Geef elkaar tips over wat ze kunnen verbeteren, maar houdt het vriendelijk en goed bedoeld
    - 16+ mag, houdt het netjes
    - Alleen ik start de topics, als ik weg ben vraag ik het aan iemand
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:36 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Niall James Horan
    Ik ga naast haar lopen. "Zayn, Zayn Malik. Zwarte kuif met bruine ogen, dol op tekenen en houd er van om alleen te werken." Ik kijk het lokaal in waar nu nog maar een paar mensen zitten. We komen langs de lijst met keuze's en ik kijk nogmaals. Ik schrijf mijn naam ook maar bij toneel, proberen kan geen kwaad. Ik kras de smiley achter die partner lijst weg en loop dan weer door.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    'Uhm, oké?' mompelde ik instemmend. 'Verwacht niet dat ik alle liedjes ken' grinnikte ik. Ik tilde mijn tas op en keek baar Bellatrix. Ik knik naar haar als teken dat ik ging. Mijn tempo waarop ik liep was normaal. Op mijn dooie gemak liep ik naar de deuren. Om ze open te duwen en open te houden voor Bellatrix. 'Wacht. Zei je nou dat je de grootste flirt als partner hebt?' vroeg ik en ik schudde mijn hoofd weer. 'Ik heb medelijden met je' grinnikte ik. Dat werd nog eens een probleem tussen haar en de cheerleaders.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik ga morgen shoppen met Catherine, dus ik ben waarschijnlijk om half vijf terug, alhoewel het voor jullie half zes is o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bellatrix Alis Lester
    Ik glimlachte. "Dat hoeft ook helemaal niet." Ik slingerde mijn tas op mijn rug en pakte mijn gitaar op. Hij liep nog redelijk rustig, dus ik hield het allemaal nog wel bij. Als mensen namelijk met vrij grote snelle passen gingen lopen had ik vaak moeite om ze bij te houden. Ik liep de deur door die hij voor me open hield. "Dank je." Mijn stem ws misschien niet luid, maar wel helder. "Jup" zuchtte ik. Zoizo zou de haat van de cheerleaders voor mij verdubbelen. "Thanks" Ik rolde met mijn ogen en liet me op een stukje gras in de zon vallen. Ik haalde mijm gitaar uit zijn tas, waarna ik die tas en mijn schooltas achter me weglegde. "Klaar?" vroeg ik met een plectrum in mijn hand en mijn vingers al op de juiste snaren.


    Bowties were never Cooler

    Pebble schreef:
    [Iemand voor Aubrey? Ik ga nu slapen, maar reageer morgenmiddag weer (: ]

    [ Ze kan naar Jess komen(:]


    •*• Lululu •*•

    [Is goed, maar Jessica kan ook nog reageren op het briefje wat Aubrey naar haar terug gestuurd heeft. Dat staat op pagina 7 (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    nessje schreef:
    Niall James Horan
    Ik ga naast haar lopen. "Zayn, Zayn Malik. Zwarte kuif met bruine ogen, dol op tekenen en houd er van om alleen te werken." Ik kijk het lokaal in waar nu nog maar een paar mensen zitten. We komen langs de lijst met keuze's en ik kijk nogmaals. Ik schrijf mijn naam ook maar bij toneel, proberen kan geen kwaad. Ik kras de smiley achter die partner lijst weg en loop dan weer door.


    Destiny Kyra Iglesias

    Hij gaat weer naast me lopen, "Zayn, Zayn Malik. Zwarte kuif met bruine ogen, dol op tekenen en houd er van om alleen te werken." zegt hij. We komen langs de lijst met keuze's, en hij schrijft zijn nam bij toneel. Ik zucht even en denk na. 'Ik twijfel echt of dit goed gaat komen met muziek en cheerleaden, maar ik heb zulke goede verhalen gehoord over deze club' lach ik. Met sierlijke letters schrijf ik mijn naam bij toneel en loop Niall achterna. 'Wat zullen we in die 5 minuten eens doen.' lach ik. 'Zayn.. Ik ken hem wel. Hij is, hoe laat ik het zeggen... Op zichzelf.' zeg ik met een zwakke glimlach..

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 15:18 ]


    El Diablo.

    Harry Styles.
    'Je was zeer optijd. Maar veertig minuten telaat hoor.' Een verontwaardigd geluidje verlaat mijn mond. 'Veertig minuten? Beginnen de lessen tegenwoordig om acht uur? Ik dacht altijd dat het om half negen was...' Ik kreunde zacht, nu werd het de wekker nog eerder zetten... En ik was al zo'n ramp in vroeg op staan. 'En ik heb vast wel wat op mijn mobiel staan.' Zegt ze dan, waarna ik knik. Ze pakt haar oortjes en een grinnik verlaat mijn mond als ik zie dat het huidskleur oortjes zijn, eigenlijk helemaal geweldig, natuurlijk. Ik pak de oortjes van haar aan, steek ze in mijn oren en met een glimlach luister ik naar haar talent.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Zullen we de bel laten gaan dat ze allemaal naar wiskunde gaan? Want daar wachte iedereen toch op?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    [Zullen we de bel laten gaan dat ze allemaal naar wiskunde gaan? Want daar wachte iedereen toch op?]


    [Hoezo? Ik vermaak me prima met Zayn en Bellatrix]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brookie schreef:
    (...)

    [Hoezo? Ik vermaak me prima met Zayn en Bellatrix]


    [Ik ook!]


    Bowties were never Cooler

    Rae Jade Parker
    'Veertig minuten? Beginnen de lessen tegenwoordig om acht uur? Ik dacht altijd dat het om half negen was...' Zegt hij met een zachte kreun. In grinnik even. 'De vakantie zit zeker nog echt in je bol of niet?' zeg ik grijnzend. Hij neemt de oortjes in zijn oren en luistert ernaar. Ik bestudeer zijn gezicht of ik er emoties uit kon halen wat hij er van vond. Als het afgelopen is haal ik de oortjes ut zijn oren en kijk ik hem verwachtingsvol aan. 'En wat vond je ervan Harry?' Vraag ik hem nieuwschierig. ik wou weten wat hij er van vond. Ik kon toc nieuwschierig naar en ik boeide me heel erg naar meningen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Javadd Malik

    Ik beet op mijn lip en draaide me om naar Bellatrix. 'Ik weet het niet. Ik zing haast nooit, en heb ook niet zo'n zin om voor schud te staan' mompelde ik en mijn ogen schoten in het rond. Af en toe kwam een leerling eruit of erin. Ze besteedden geen aandacht aan ons, alhoewel sommigen verward keken. Ik wierp ze een blik terug en zuchtte lichtelijk geërgerd. 'Begin maar' mompelde ik en ik knikte. Ik slikte even en fronste. Normaal was ik nooit nerveus, en dit was nota bene zonder ook maar één iemand, als je Belltrix niet meeteld, dan. Dat is pas erg, weet je.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bellatrix Alis Lester
    Ik glimlachte naar hem. Hij leek wat nerveus. Zelf was ik het ook niet gewent om op school voor of met mensen te spelen, maar ik vond het wel leuk. Ik plaatste mijn vingers stevig op de snaren en begon de intro van Highway to Hell te spelen. Na de intro begon ik aan het couplet. Zelf neuriede ik zacht mee. Ik durfde namelijk echt niet te zingen. Een instrument spelen vond ik prima maar zodra ik mijn stem moest laten horen sloeg ik dicht. Mijn vingers vonden als vanzelf de snaren. Dit liedje had ik zo vaak gespeelt dat ik hem nu zelfs al slapend zou kunnen spelen. Ook was dit een nummer waarvan ik vrij zeker was dat hij er wel van had gehoort.


    Bowties were never Cooler

    Pebble schreef:
    [Is goed, maar Jessica kan ook nog reageren op het briefje wat
    Aubrey naar haar terug gestuurd heeft. Dat staat op pagina 7 (: ]

    [ Ik dacht dat ik dat al gedaan had :'D Niet dus. Ik reageer zo (:]


    •*• Lululu •*•