• School begint weer. De tijd dat tieners zeuren om thuis te blijven, er vol op tegen aan gaan of feestjes geven, puur om populariteit. De docenten hebben er ook niet echt zin in, maar ach, alles heeft een begin. Elke dag worden de leerlingen door de schoolbus opgehaald om naar school te gaan. Achterin zitten de drukke en populaire kinderen. Middenin zitten de normale studenten en helemaal voorin zitten de rustige leerlingen. Er zijn nerds, er zijn pestkoppen, er zijn bad boys, er zijn cheerleaders, er zijn freaks, er zijn studenten die er alles voor doen om populair te worden en er zijn anderen. One Direction bestaat niet, heeft ook nooit bestaan, maar kan wel ontstaan. Natuurlijk heeft de school een muzieklokaal, een dramaclub, een creativiteitlokaal, een wiskundeclub, kooklessen gegeven door leerlingen, voor leerlingen en van leerlingen, en nog vele andere lokalen. De jongens van 1D gaan allemaal op hun hobby en karakter af. Ze kunnen bij elkaar in de klas zitten, of juist niet. Maar een paar zitten er hetzelfde uur bij wiskunde, hetzelfde uur bij natuurkunde etc. Alle vijf de jongens kennen elkaar niet, maar leren elkaar kennen. Gaan ze door als vriendengroepje? Blijft er iemand achter? Kijken ze naar elkaar om?

    Directrice

    - Mevrouw Eve Robin Brandon - Harreehh

    Jongens

    -Liam James Payne - xElounor
    -Harry Edward Styles - DeGeneres
    -Zayn Javadd Malik - Brookie
    -Niall James Horan - Nessje
    -Louis William Tomlinson - Jolene
    -Tyler Jay Montez - Malino
    -
    -
    -

    Meisjes

    -Aubrey Quinn Hudson - Pebble
    -Jessica Abbey Jones - Mallory
    -Bellatrix Alis Lester - Sylvesti
    -Destiny Kyra Iglesias - Malino
    -Rae Jade Parker - HurtedHeart
    -Jenadya Rose McLauren - Curlies
    -Alice Heather Grand - DanceBabeA

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd(voor de jongens is dit tussen de 15 en de 18);
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hobby's:
    Type:
    Extra:


    Regels

    - Géén one-liners. Probeer minimaal vier regels
    - Wees respectvol tegen elkaar, off-topic
    - Off-topic met []/()/{}/- -
    - Maximaal twee rollen. Het mogen twee meisjes zijn, twee jongens, er zijn ontelbaar leerlingen
    - Geen perfecte personages
    - De jongens moeten wel wat eigenschappen van de echte jongens weg hebben, voor de rest mogen ze verzonnen zijn
    - Om te voorkomen dat deze RPG uitsterft, het liefst zo min mogelijk off-topic
    - Geef elkaar tips over wat ze kunnen verbeteren, maar houdt het vriendelijk en goed bedoeld
    - 16+ mag, houdt het netjes
    - Alleen ik start de topics, als ik weg ben vraag ik het aan iemand
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 18:36 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    {Niall is eigenlijk bij de aula... maar ik doe wel alsof hij weer terug is.}
    Niall James Horan
    Ik draai me om en kijk naar Zayn. "Nee, ik wil helpen. We moeten samen werken..." Ik glimlach en pak dezelfde gitaar weer. Ik ga zitten en speel wat. Ik kijk naar Zayn die naar de deur loopt. "Waar ga je heen?" Ik sta op en kijk vragend naar de jongen met zwart haar. Ik zet snel de gitaar terug en pak mijn tas. "Ik ben vergeten een paar schriften te halen uit mijn locker, ga je mee?" Ik loop alvast weg, of Zayn nou mee gaat of niet... Ik moet naar mijn locker. Ik ben erbijna als de bel gaat. Rustig loop ik tegen de richting van de leerlingen in. Ik pak de schriften uit mijn locker en stop ze in mijn tas. Met een gewone tempo loop ik richting het lokaal. Het eerste uur is toch muziek, geen haast maar ik wil wel een goede plek. Ik loop het lokaal in en ga zo ver mogelijk achterin zitten. Ik kies voor links en dan niet de achterste maar een rij daar voor. Ik leg mijn tas neer en ga zitten. Verveeld kijk ik rond, dus dit is mijn nieuwe klas. We zullen al snel zien wie zich hier stoer voelt of wie hier de neurd is.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Ohgod, ik moet echt beter opletten o_o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Aangepast]
    Jessica Abbey Jones
    ' Kijk eens uit klootzak. Het kan mij niet schelen voorwie het bedoelt was. Zoiets doe je niet,' schreeuw ik kwaad. Ik draaide mij om en zag Rae nergens meer.' Lekker dan,' zuchte ik. Langzaam liep ik naar het muziek lokaal, waar al enkele leerlingen zaten. Vrolijk begroete ik een paar mensen en keek ik of ik Destiny al ergens zag. Ik wist dat zij ook muziek volgde, ik had haar al lang niet meer gezien. Ik plofde op een stoel neer en wachtte. Ik zag een blonde jongen binnenkomen, die ergens achterin ging zitten. Ik stond op en vrolijk liep ik naar hem toe. ' Hey,' zei lachend. Hij leek mij erg aardig.' Ik ben Jessica, wie ben jij?'

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 20:19 ]


    •*• Lululu •*•

    Zayn Javadd Malik

    Niall zei koppig dat ie mee wilde werken, waardoor een zucht mijn mond verliet. Ik liep terug naar mijn kluisje om mijn tas erin te gooien en mijn schetsblok eruit te pakken. Bij muziek had je geen boeken nodig, simpel een schrift. Mijn schrift pakte ik er ook uit en ik liep weer terug om even naar Niall te lopen. 'Gewoon... Laat mij het werk maar gewoon doen' zuchtte ik geïrriteerd en ik wierp hem en emotieloze blik toe. Daarna liep ik terug naar voren, waar ik met een klap mijn schriftje en schetsboek neergooide. Ik gooide mijn schetsboek open en ging verder aan de tekening van Safaa, Doniya en Waliyha. Mijn blik stond geconcentreerd en ik zou voor geen goud willen gestoord worden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Waar is iedereen?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Naar het muzieklokaal]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bellatrix Alis Lester
    Ik zuchtte terwijl de klas steeds voller werd. Ik hoopte maar dat door het inschrijven het morgen een stuk rustiger zou zijm, dit was namelijk niet leuk. Mijn lok viel voor mijn ogen. De leerlingen bleven binnen stromen. Ik had al jaren eigenlijk geen vrienden hier op school. Waarom zou ik ook? Ofwel ze pestten me ofwel ze vonden me eng. Mijn echte vrienden vond ik hier waarschijnlijk niet. Ik plugde mijn gitaar in en zette de versterker nog redelijk zacht aan. Ik begon In The End van Black Veil Brides te spelen. Ik had hem door te luisteren uit mijn hoofd geleerd. Het had me een paar nachten geduurt, maar goed. Ik speelde geconcentreerd verder. Muziek was een van de dingen waarin ik mijn gevoelens goed kwijt kon. Ik had een klein glimlachje op mijn gezicht terwijl ik doorspeelde.


    Bowties were never Cooler

    Jenadya Rose McLauren

    Snel liep ik al aangekleed en al naar beneden om vervolgens een tosti van de eettafel te pakken. ''Doei mam.'' Ik gaf mijn moeder een kus op haar wang en rende naar buiten, naar mijn auto. Mijn tas gooide ik letterlijk op de bijrijderstoel en startte de auto. Een goed begin van het jaar zeg, gelijk te laat komen op je eerste schooldag. Ik zuchtte en sloot mijn ogen voor een paar secondes, daarna focuste ik me gelijk op de weg. Het was nogal frustrerend, steeds te laat komen en ik kon er niks aan doen. Eigenlijk wel. Maar.. Ach laat ook maar. Ik dacht te veel. Dat vond ik tenminste, anderen konden gelukkig mijn gedachtes niet lezen en als iemand dat kon zou diegene echt gek worden. Dat zou ook best wel vaag zijn eigenlijk..
    Ik stapte de auto uit en rende naar de ingang. Even keek ik om me heen. Was ik wel te laat? Ik zuchtte en liep maar ergens heen. Eerste uur muziek, dan maar daar heen. Nu zag ik toch dat iedereen al weg was. Dus toch te laat. Ik liep het muzieklokaal binnen en liet me met een zucht op een willekeurige stoel vallen. Snel liet ik mijn blik over de mensjes hier glijden en pakte toch maar mijn telefoon.

    [Iemand voor Jena?]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 20:30 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan
    Ik kijk naar het meisje naast me. "Ik ben Niall, Niall Horan." Glimlach ik. "So, alleen hier omdat het moet of ben je ook zo'n muziekfreak?" Vraag ik grijnzend. "Heb je al een plekje of kom je naast me zitten? Als je wil natuurlijk." Ik glimlach en kijk naar de rest van de leerlingen die komen. "Hoe sneller het begint hoe eerder het is afgelopen..." Ik kijk naas Jessica. "Niet toch?" Ik zie Zayn en sta op. "Ben zo terug." Ik loop naar hem toe. "Niet om lullig te doen ofzo... maar ik wil helpen, het moet samen. Waarom doe je zo eigenwijs? Het bespaard jou enkel werk..." Ik kijk hem aandachtig aan maar hij blijft geconcentreerd. "Weetje, laat maar." Ik draai me om en loop terug. "Ik help toch wel, aan mij ontkom je dus echt niet." Zeg ik nog snel over mijn schouder. Ik plof weer neer op mijn stoel. "Fine... Zayn wil me dus ook niet als partner."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Jessica Abbey Jones
    ' Muziek is mijn alles,' antwoorde ik stralend. Muziek was mijn passie, ik besteede er veel tijd aan. ' Mooie naam trouwens, maar het is niet engels. Is het iers?' vroeg ik nieuwsgierig toen hij weer terug was. Ik pakte mijn spullen en plofde baast hem neer. ' Tuurlijk wil ik hier zitten gekkie,' lachtte ik.
    ' Fine,.. Zayn wil mij ook niet als parter,' zuchte hij. Ik zag dat hij er echt mee in zat en ik krek naar Zayn, de mysterieuse jongen.' Hé, kop op. Hij moet gewoon even wennen. Als je hem leerst kennen zullen jullie zien hoe leuk jullie het gaan hebben,' probeerde ik hem op te vrolijken.


    •*• Lululu •*•

    Zayn Javadd Malik

    'Houd je mond nou gewoon' zei ik bot. Ik liet mijn potlood vallen en zuchtte. Ik ging thuis wel verder. Uiteindelijk kwam de lerares binnen en ik keek onder mijn wimpers door. 'Iedereen zitten, en stil zijn, alstjeblieft!' waarschuwde ze. Ze keek naar mijn schrift en liep zuchtend naar me toe. 'Zayn Malik, hoe vaak moet ik nog vragen om je schetsboek mooi in je kluisje te laten?' gromde ze naar me. Ik haalde mijn schouders op en zakte wat onderuit. Ze pakte mijn schetsboek van me af en kwaad keek ik haar aan. 'Eens zien waar meneer Malik eens allemaal over denkt' zei ze hard op. Het boeide me toch niks. 'Waliyha, Doniya en Safaa. Je vriendinnetjes?' vroeg ze me, met opgetrokken wenkbrauwen. Ze wist dus echt helemaal niks over mij. 'Pardon? Dat zijn mijn zusjes' siste ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aubrey Quinn Hudson.
    Ik lachte en keek hoe ze haar naam bij muziek zet en antwoord gaf op mijn vakantievraag. Een beetje laat, maar dat kwam omdat ik haar mee naar binnengesleept had. Toen zag ik hoe Tyler, een van de populaire klootzakken hier op school, aan kwam lopen. Hij grijnsde en zette zijn naam bij Football en Muziek en verdween weer met een paar vrienden. Oogrollend keek ik hun na. 'Die is blij,' merkte Destiny op en ik knikte. 'Ja, inderdaad. Maar ik ga mijn spullen even droppen in mijn kluisje en mijn spullen pakken. Ik zie je zo wel bij muziek!' Zei ik toen ik de bel hoorde en liep de linker gang in, aangezien mijn kluisje ergens achterin was. Snel smeet ik mijn sporttas erin en stopte de spullen die ik nodig had voor muziek in mijn schooltas. Daarna hing ik de tas over mijn schouder en smeet het kluisje dicht. Op mijn hoge hakken liep ik naar het lokaal en daar naar binnen, waar ik achteraan bij het raam plaatsnam.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Niall James Horan
    "Klopt, het is Iers en heeft een betekennis." Glimlach ik. Ik schrijf op een propje dat ik verkreukel. Geef maar op, je zal wel moeten (: Ik gooi het tegen Zayn's hoofd waarna de lerares binnen komt. "Iedereen stil zijn en zitten, alsjeblieft." Zegt ze. "We zitten al!" Roep ik, even laten weten dat ik er ben op een idiote manier. "Gaan we bijdehand doen, Meneer Horan." Ze loop naar de tafels van Jessica en mij. "Nee." Ze trekt haar wenkbrouwen op, het ziet er niet uit. "Nee, wat?" Ik zucht. "Nee, mevrouw." Tevreden loopt ze terug naar voren. "Kreng." Sis ik. Ik kijk naar Jessica. "Hij is altijd al mysterious geweest, maar ik ben Niall... Ik praat iedereen om." Ik haal de zak snoep uit mijn tas en scheur hem open. "Snoepje?" Ik hou de zak voor haar en let niet op. Ik stop zelf een handje in mijn mond. "Ze vind het vast niet erg, ik doe het wel vaker." Glimlach ik terwijl ik de zak op tafel zet en mijn schrift open. Ik begin poppetjes te tekenen omdat ik me verveel, muziek maken is super! Maar les is saai, ik weet alles al.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Bellatrix Alis Lester
    Ik hoorde de lerares binnen komen en om rust bragen, maar ik ging verder met spelen. De eerste berisping van de les kwam twee seconden later. Een jongen met even ravenzwart haar als ik werd zijn schetsblok afgepakt. Hij leek er niet blij mee, vooral niet toen ze verkeerd had wie er op de tekening stonden, dat zou ik ook zijn. Terwijl zij het blok weglegde en verder door de klas keek bleef ik spelen. De solo begon en ik raakte erin verdiept. "Bellatrix Lester. Je weet dat ik graag heb dat je niet begint voor ik de les ben begonnen." Ik rolde mijm ogen en zette de versterker uit, maar mijn vingers en brein bleven doorgaan. "Mevrouw Lester. Leg nu uw gitaar weg en ga aan een tafeltje zitten. We beginnen namelijk met theorie." Ik zuchtte en legde mijn gitaar neer. Ik liet mezelf naast die Zayn jongen vallen en staarde in het niets. Theorie kon mij echt niks schelen. Ik wilde gewoon spelen.


    Bowties were never Cooler

    Jessica Abbey Jones
    ' Ehm.. Nee hoor,' antwoorde ik twijfelend. Ik zakte onderuit en bekeek de klas.Een paar stoelen verderop zat Audrey, waarna ik een papiertje uit mijn schrift rukte.' Hey, fijne vakantie gehad? X schreef ik op. Ik verkreukelde het papiertje waarna ik het gooide. Het kwam precies op haar bank terecht waarna ik mij weer concentreerde op de les.
    [ Ik moet leren, ik weet niet of ik vanavond nog reageer.]


    •*• Lululu •*•