• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:36 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Okay >:3

Leslie Day
    Ik heb de handdoek nog steeds goed om me heen geslagen en ik pak het ondergoed er weer bij wat Nate daarstraks bij me heeft aangetrokken. Natuurlijk is het niet zomaar ondergoed, maar sexy ondergoed. Ik zucht en trek het dan snel aan zodat ik niet lang naakt ben. Mijn broek valt op de grond en ik pak die dan op. Ik zucht weer en trek die dan aan. Mijn maag knort, ik ben hongerig. Ik trek dan nog het shirtje aan en bijt even besluiteloos op mijn lip. Ik heb volgens mij toch niets te verliezen... behalve Jake. Oké, dat is dus heel mijn leven verliezen. Ik slik een keer en probeer me zijn lach voor te stellen. Ik mis Jake ineens heel erg, maar ik kan er niets aan veranderen. Weer spookt het door mijn hoofd of hij het filmpje heeft gezien. Ik slik een keer. Ik loop dan de badkamer uit en ook de kamer. Ik ga terug naar de kamer waar Nate daarstraks was en klop dan aan. Waarom doe ik überhaupt nog netjes? Ik doe de deur open en loop dan gewoon naar binnen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jaimes schreef:
    Sky Leslie Whitefield
    Daniël komt achter me zitten en dat voelt gerustellend, dat hij kan ingrijpen als ik iets fout doe... Wat ook waarschijnlijk wel zal gebeuren.
    'Ik vind dat ze op jou lijkt, ze heeft jouw oogkleur en jouw jukbeenderen,' zeg ik zachtjes. Elizabeth drinkt van het flesje en kijkt naar mij.

Daniël
    'Hmm..' Mompel ik, ik bleef bij mijn besluit dat ze meer op haar leek. Maar daar kwamen we nog wel achter als ze ouder zou worden.
    'Heb je zelf ook honger? Zal ik wat te eten voor je maken?' Vraag ik vervolgens aan haar.

Don't be like the rest of them, darling

Alexi
    'We zijn echt gestoord.' mompel ik en druk mijn lippen terug op de zijne.
    Ik trek hem op me.

Axton
    "Nou en." mompelde ik zacht. Ik zoende haar vurig en onderbrak die kus enkel om haar shirt over haar hoofd te trekken. Haar bh volgde al snel en ik begon ook haar broek los te knopen. Er speelde een geil ongeduld in al mijn bewegingen.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    Ik lig al snel alleen in mijn ondergoed voor hem.
    'Rustig maar, ik loop niet weg.' Of wel? Het zou grappig zijn.

Nate
    Plots staat Leslie er weer.
    'Ben je hier nu alweer?' vraag ik haar verbaast.

Sky Leslie Whitefield
    Daniël vraagt of ik honger heb en ik knik dan. 'Ja, eigenlijk wel ja,' zeg ik met een kleine glimlach. 'En als je wilt, heel graag.'
    Ik blijf mijn blik op Lizz gericht houden, zodat ik de hele tijd kan kijken of het wel goed met haar gaat.

Leslie Day
    Hij is verbaasd om me te zien. 'Ja, anders zou ik hier toch niet staan,' zucht ik en rol met mijn ogen. 'Kan ik wat te eten krijgen?'
    Hopelijk zitten daar geen voorwaarden aan vast, dat heb ik ook weleens in boeken gelezen. Maar dat weiger ik, dan heb ik nog liever honger.
    'En waarom ben je verbaast? Er hangen camera's.'

Nate
    'Ik was iets anders aan het controleren.' mompel ik gewoon en pak de sleutelbos. 'Volg mij.' Ik loop naar de keukendeur en ga op een stoel zitten. 'Pak maar wat uit de frigo.'

Leslie Day
    Hij mompelt dat hij iets anders aan het controleren was. 'Wat?' vraag ik dan. Hij pakt dan een sleutelbos... interessant. Ik volg hem als hij dat zegt en hij opent een deur. We komen in een keuken en hij zegt dat ik maar wat kan pakken uit de frigo. Ik knik dan. 'Dank je,' zeg ik. Ik moet echt stoppen met zo beleefd te doen, daar schiet ik niets mee op. Ik doe de frigo open [frigo is toch koelkast? >_<] en ik buk voorover om in de frigo te kijken. Ik schuif wat spullen heen en weer en zoek naar wat eetbaars.

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik lig al snel alleen in mijn ondergoed voor hem.
    'Rustig maar, ik loop niet weg.' Of wel? Het zou grappig zijn.

Axton
    "Met jou weet je maar nooit." mompelde ik en trok mijn eigen shirt en broek ook al uit.
    Ik kuste haar weer verder en liet mijn lippen na een tijdje afdwalen. Ik trok een spoor van kusjes via haar wang, langs haar hals, over haar borsten en zo helemaal tot haar onderbuik.
    Ik drukte een kusje op haar slipje en streelde met mijn handen overal, behalve op haar clitje of schaamlippen zelf.

Alexi
    Ik kreun zachtjes iets gefrustreerd.
    'Axton...' fluister ik zachtjes. Ik heb nog een leuk ideetje maar dat hou ik maar voor me. 'Laat maar.'

Nate
    Ik staar verveeld voor me uit. Hoelang duurt het om eten te kiezen?
    Ze heeft nog geluk dat ze niet bij Bram zit. Die zou haar enkel droog brood geven en haar verrot neuken tot ze niet meer zou kunnen staan en hij heeft niets tegen wurgseks en sm en zo.

Leslie Day
    Ik vind dan eindelijk iets te eten en pak dat eruit. Ik sta weer recht en doe de frigo dicht en ik ga dan gewoon aan tafel zitten met het eten. Zolang hij me niet wegstuurt kan ik hier best blijven zitten. Ik kijk om me heen, argeloos, en begin te eten. Misschien zijn hier wel messen.. Ik moet me toch op een manier kunnen verdedigen? Ik kijk de keuken verder rond.

Axton
    Ik keek vragend naar haar op. Door haar 'Laat maar' werd ik eigenlijk gewoon des te nieuwsgieriger.
    "Wat?" vroeg ik zachtjes en haakte mijn vingers achter haar slipje.
    "Zeg." ik trok het een beetje naar beneden. "Het." nog een beetje. "Maar." Ik trok haar slipje nu helemaal uit en tikte 1 enkele keer met mijn tong tegen haar clitje.

Nate
    Ik blijf zitten en kijk hoe ze eet. Ik kan haar niet alleen laten hier.
    Ik zucht en neurie dan maar een of ander liedje. Ik moet toch iets doen.

Jaimes schreef:
    Sky Leslie Whitefield
    Daniël vraagt of ik honger heb en ik knik dan. 'Ja, eigenlijk wel ja,' zeg ik met een kleine glimlach. 'En als je wilt, heel graag.'
    Ik blijf mijn blik op Lizz gericht houden, zodat ik de hele tijd kan kijken of het wel goed met haar gaat.

Daniël
    'Tuurlijk, wat wil je eten?' Vraag ik haar, 'En ga je dan mee naar beneden of blijf je liever hier?' Vraag ik haar met een glimlach.
    Mij maakte het niet heel veel uit, ze leek nog gewoon op haarzelf. Mischien was ze mogelijk nog mooier geworden maar ze had zichzelf ook nog niet gezien.

Don't be like the rest of them, darling