• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ok dit is gewoon genoeg. Ik sta recht en trek Paul soepel van haar af. 'Pak je kleren en betaal gewoon.' zeg ik en Paul kijkt me even aan maar doet dan wat ik zeg. Ik steek het geld weg en wacht tot hij weg is. Dan ga ik bij Leslie liggen en streel geruststellend over haar haren. Ik zak terug naar beneden en bef haar een teder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kan toch niet klaarkomen als iemand me verkracht of het tegen me wil in doet? Maar dan ineens is Paul van me af en zie ik dat dat door Nate komt. Ik begin me leeg te voelen van binnen en kijk voor me uit. Ineens zakt het bed naast me in en voel ik een streling over mijn haren. Het is Nate. Dit is eigenlijk een heel onverwachts gebaar, zo.. lief. Nee. Dat is een gestoorde gedachte, door Nate zit ik hier. Nate gaat dan weg en ik voel zijn tong dan weer. Ik open mijn benen iets voor hem, veel anders kan ik toch niet en ik wil niet weer geslagen worden. Hij beft me en ik moet er zachtjes van kreunen. Nate lijkt het gewoon haast teder te doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik streel zachtjes over haar bovenbenen. Ik blijf haar beffen. Ze geniet er toch wel een beetje van.
    'Sluit je ogen en geniet.' fluister ik zachtjes tegen haar en bef haar verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn handen strelen mijn bovenbenen en hij fluistert zachtjes tegen me om mijn ogen te sluiten en te genieten. Ik doe wat hij zegt en sluit mijn ogen. De enige manier hoe ik dan kan genieten is om aan Jake te denken. Ik begin ervan te genieten, maar ik weet dat het Nate is die het doet en niet Jake. Toch kom ik dichter bij mijn hoogtepunt. 'I-ik kom bijna,' fluister ik dan. Ik weet niet of hij het wel in zijn mond wil krijgen. Hoor mij nou, rekening houden met een klootzak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik doe door en blijf haar door beffen, nu zelf iets sneller.
    Ik laat ondertussen een bank, tv en andere kleren verschijnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    In plaats van dat hij stopt, gaat Nate nog sneller beffen. Ik kreun dan weer en ik kan mezelf wel slaan aangezien ik kreun van genot. Mijn lichaam komt dan met een schok klaar en mijn ademhaling gaat dan snel. Ik ben echt een slet. Ik ben niets meer waard dan een slet. Door het feit dat ik klaargekomen ben van Nate en er ook nog van genoot. Misschien is het maar beter als Jake me nooit meer vindt. Katherine.. Dan zie ik Katherine ook nooit meer. Ik snap het als ze me niet eens meer wíl zien. Wie wil er nou als moeder een slet? Langzaam begint het me op te breken en ik ben hier nog geen dag. Ik sluit mijn ogen en kan het niet aan om Nate aan te kijken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    ik pak de kleren en doe haar voorzichtig het ondergoed aan en de trainingbroek en shirt. Dan ga ik bij haar liggen en trek haar voorzichtig tegen me aan. Ik leg het deken over ons heen. 'Shttt. Het is niet erg.' mompel ik en streel zachtjes over haar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik word aangekleed door Nate, maar ik voel zijn handen amper doordat ik ze straal negeer. Ik kijk heel af en toe op naar Nate. Zijn uiterlijk komt gewoon totaal niet overheen met zijn innerlijk. Van binnen is hij gewoon verrot, maar van buiten is hij best knap. Dan voel ik hoe het bed inzakt en ineens ook armen om me heen. Nate streelt over mijn haren en mompelt dat het niet erg is. Ik druk mijn hoofd tegen zijn borstkas en ik begin zachtjes te huilen. 'H-het is wel e-erg,' snik ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik sus haar zachtjes en voel me ook ergens rot aangezien zij niet eens waarom ze boet in Jake's plaats. 'Je gelooft toch dat Jake je komt halen?' Ik kan er niet aan doen maar spreek Jake vol afschuw uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij sust me zachtjes en vraagt of ik geloof dat Jake me komt halen. Ik slik een keer en bijt hard op mijn lip. 'I-ik wil niet eens d-dat hij weet w-wat er m-m-met me gebeurt. Ik b-ben een.. s-slet.' Ik kan het niet aan om Nate aan te kijken. Hij verwart me namelijk. Het ene moment ontvoerd hij me en kleedt me helemaal uit, achterlatend op bed. Hij verkracht me en slaat me in mijn gezicht. Dan vertelt hij doodleuk dat ik een klant heb, maar hij beft me wel eerst teder zodat ik minder pijn heb en hij laat me ook nog klaarkomen. En nu troost hij me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Dus je bent bang dat hij je niet meer wil?' mompel ik en wrijf zachtjes over haar rug.
    'Ik weet hoe hij naar je kijkt, daar moet je je geen zorgen om maken.' Als hij je inderdaad komt halen dan toch. En als hij je kan helpen ontsnappen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij wrijft zachtjes over mijn rug en de tranen stromen over mijn wangen. 'Ja,' fluister ik zachtjes op zijn vraag. Zijn woorden kunnen me niet opbeuren. Ik begrijp het niet. Nate doet heel verwarrend tegen me. Ik kijk naar hem op met een wazig zicht. Ik veeg mijn tranen weg. 'N-Nate, ik denk niet d-dat hij me nog w-wil. Hij z-zal h-h-hier kap-p-pot van zijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Sky Leslie White
    Hij zegt dat ik het deels gehaald heb en ik frons even. Nu wat, ben ik een geest of zo? Maar dan zegt hij wat ik wel ben. 'Een engel?' herhaal ik vragend. Hij zegt dat ik zou doodgaan en mijn ogen worden iets groter. 'Doodgaan?' Ik bijt op mijn lip. 'Well.. ik snap nu wat je bedoelde toen je zei dat de verandering niet iets is wat je mee wilt maken.' Ik glimlach dan maar gewoon naar Daniël. 'Dank je, voor het redden van mijn leven,' zeg ik zachtjes. Dan druk ik een kus op zijn lippen. 'Waar is ze?'

    Leslie Day
    Hij kijkt weg van me. 'Ik zeg ook niet dat je gevoelloos bent,' zeg ik gewoon simpel. 'Als ik dat had gedacht.. dan was ik niet bij je in die auto gestapt.' Ik slik een keer. Waarom moest mijn taxi nou weer pech krijgen. Mijn ogen vernauwen dan licht. 'Heb jij die taxi gesaboteerd?' vraag ik dan, boos. Ik begin boos op Nate te worden, waarom zou ik het pikken dat hij zomaar zoiets tegen me deed?


    Daniël
    'Dank je, voor het redden van mijn leven' Zegt ze zacht en drukt vervolgens een kus op mijn lippen. 'Waar is ze?' vraagt ze vervolgens en ik loop naar het kleine bedje en til haar er voorzichtig uit op. Ze opend haar ogen en kijkt me aan alsof ze wilde vragen waarom het nodig was om haar wakker te maken. Ik houd haar beter vast in mijn armen en loop vervolgens terug naar Sky.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Hij wrijft zachtjes over mijn rug en de tranen stromen over mijn wangen. 'Ja,' fluister ik zachtjes op zijn vraag. Zijn woorden kunnen me niet opbeuren. Ik begrijp het niet. Nate doet heel verwarrend tegen me. Ik kijk naar hem op met een wazig zicht. Ik veeg mijn tranen weg. 'N-Nate, ik denk niet d-dat hij me nog w-wil. Hij z-zal h-h-hier kap-p-pot van zijn.'


    Nate
    'Hij zal je nog willen, ken je het woord de ware? Dat ben jij voor hem, dat is mijn moeder voor mijn vader, dat was Luca voor Kate. Die relaties overleven tot de dood hen scheid. En ik reken er op dat hij er kapot van gaat zijn, dat is de bedoeling.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Werken 'speciale' krachten ook niet in het huis?


    Don't be like the rest of them, darling