• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Alexi
    Ik snap niets van de film en mijn ogen vallen na een tijdje toch toe.
    Dan zak ik toch weg in een diepe slaap terwijl ik tegen Axton aanlig.

Chad
    Ik glimlachte en legde mijn hoofd tegen het hare aan, terwijl ik genoot van de warmte en haar lichaam dicht tegen het mijne aan.
    Ik drukte een kusje op haar voorhoofd en legde mijn hoofd dan weer tegen het hare.

“To live will be an awfully big adventure.”

Leslie Day
    Ineens duwt hij me richting het bed en pakt de spullen. ik lig op het bed en hij komt dan op me zitten. Hij is sterker dan ik. Hij was sowieso al sterker toen ik mijn krachten wel had, maar nu is hij al helemaal sterker. Mijn handen worden vastgemaakt met handboeien en het doet pijn, er zit een kruid op. Ik probeer mijn handen zo min mogelijk te bewegen, maar het doet sowieso pijn. Dan worden ook mijn benen vast gemaakt. Ik slik een keer, daar voel ik ook de brandende pijn. Hij komt boven me hangen en spreekt dan tegen me. Ik slik na zijn woorden. Hij kneedt dan mijn borsten, maar het is veel te ruw waardoor het pijn doet. Hij knijpt er dan ook nog in en ik slaak een kreetje. 'Doe het niet,' zeg ik zachtjes.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Sky Leslie White
    Ik beweeg de hele tijd van de ene kant naar de andere kant. Het doet zo'n pijn, dit is nog veel meer pijn dan toen ik de baby eruit moest persen. 'DANIËL!' roep ik dan naar hem. 'PIJN!' Ik weet niet eens of hij er nog is, maar ik hoop het wel. De tranen lopen over haar wangen.

[En dit gaat dan drie dagen door :')]

Axton
    Tijdens de pauze wou ik nog een biertje nemen, maar zag toen dat ze tegen me aan in slaap was gevallen.
    Ik glimlachte en liet gewoon nog eentje verschijnen. Ik legde mijn hoofd tegen het hare aan en glimlachte, terwijl ik nog een slokje nam.

Luna Day
    Hij legt zijn hoofd op die van mij. Hij drukt een kusje op mijn voorhoofd en ik glimlach. Ik duw hem dan tegen de koude muur aan om hem een beetje te pesten.
    'Lekker koud?' vraag ik met een grijns.

{Zucht.. zullen we de drie dagen doorspoelen naar het deel waar ze wakker word?}

Don't be like the rest of them, darling

[Ja hoor, is goed Ellie :3 Begin jij maar :Y)]

Nate S.
    Ik kijk haar aan. 'Jij zegt niet wat ik doe en wat niet.' Ik laat een mes verschijnen en snij haar babydoll gewoon kapot. Ik kleed me ook uit en ga tussen haar benen zitten. Ik stoot gewoon in haar. Ik ben al geil door het aanblik van haar naakte lichaam toen ze bewusteloos was.

}Wat heb jij met koude muren, Jaimz?{
    Chad
    Ik rilde eens en spande mijn armen steviger om haar heen.
    "Koud in ieder geval." gromde ik in haar oor.

[ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 21:08 ]

Huaso schreef:
    Axton
    Tijdens de pauze wou ik nog een biertje nemen, maar zag toen dat ze tegen me aan in slaap was gevallen.
    Ik glimlachte en liet gewoon nog eentje verschijnen. Ik legde mijn hoofd tegen het hare aan en glimlachte, terwijl ik nog een slokje nam.

Alexi
    De opzwepende muziek schaalt door de kamer en ik sta te dansen. Ik denk niet na en dans met dé jongen. Zijn handen glijden terug naar mijn kont maar dit keer duw ik hem weg. Ik zoek naar Axton en zie hem met die 2 blonde meisjes dansen. De een schuurt tegen zijn kruis aan en tongzoent met hem en de andere schuurt tegen zijn kont aan en haar handen liggen op zijn bovenbenen. Mijn keel word droog en ik weet niet wat te doen. Plots sta ik terug in het park waar ik zoveel al gestaan heb. Kijkend hoe Ax terug het blonde meisje zoent... ik ken deze nachtmerrie. Het is dezelfde die ik al maanden heb. Ik begin te huilen als ik voor het graf van Mayra en Tyler val Er rolt een eenzame traan over mijn wang tijdens het slapen.

Leslie Day
    Hij kijkt me aan en ik kijk, lichtelijk angstig, terug. Hij maakt me iets gelijk duidelijk, ik kan gewoon beter niet praten. Als hij een mes laat verschijnen slik in angstig. Gaat hij me nu steken? Maar dan voel ik hoe de babydoll kapot gesneden word. Ik lig naakt voor hem en wanneer ik mijn polsen beweeg om weg te komen brandt de kruid weer in mijn huid. Hij kleedt zich ook uit, hij heeft wel een goed lichaam. Ongewild stoot hij dan in me en ik kreun zachtjes. Het doet me pijn, omdat ik totaal niet opgewonden ben. 'Niet doen,' fluister ik met een schorre stem.

Nate
    Ik begin in een hoogtempo te stoten en haar pijn wind mij nog meer op. Het is natuurlijk ook fijn als een slet geniet door je maar aangezien Leslie gewoon niet luistert verdient ze dat niet en geniet ik maar van haar pijn.

[Ik houd van pesten :Y) als ik een vriendje heb en we gaan douchen... ga ik hem ook pesten (cat)]

Luna Day
    Hij rilt en ik grijns dan. Hij gromt in mijn oor en ik lach dan.
    'Is het niet eens lekker?' vraag ik aan hem.
    Zelf sta ik onder wel onder de warme douche.

Daniël
    Ik had 3 dagen lang bij haar gebleven, haar even nadat ik haar had veranderd laten verdwijnen en verschijnen in mijn huis (kon even geen beter plaatje vinden- van de tijd dat ik en beetje.. ijdel was geweest en blijkbaak een groot huis had willen hebben, het was niet eens heel ver van de school af. Ik had haar op mijn kamer op het bed neer gelecht en was bij haar gebeven. Niet eens gegeten en gehoopt dat het snel over zou zijn.

Don't be like the rest of them, darling