• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Nee enkel vo Nate en zn handlangers xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    Daniël loopt ergens heen en het bedje in de kamer valt me nu pas op. Ik bijt op mijn lip, dit maakt me toch wel zenuwachtig. Daniël tilt een klein bolletje op, ons kindje. Met haar in zijn armen komt hij naar mij toegelopen. Ik houd mijn adem in, dit is een speciaal moment. Dat mijn eigen kind mijn dood is geworden.. Mijn ogen vinden die van het meisje. 'Ze heeft jouw ogen,' zeg ik dan gelijk. Ik kijk op naar Daniël en glimlach naar hem. 'Dat is maar beter ook.'

    Leslie Day
    'Ja, ik ken het woord, maar het begint haar betekenis te verliezen,' grom ik dan naar Nate. 'Het kan nooit, maar dan ook helemaal nooit, zo zijn dat Jake en ik voorbestemd zijn voor elkaar of wat dan ook. Daarvoor overkomen ons teveel dingen, slechte dingen.' Dan dringen zijn laatste woorden tot me door en ik voel me kwaad worden. Ik bal mijn vuist en kijk Nate dan woedend aan. 'Je doet dit om hem pijn te doen?!' Ik spring op en zet mijn handen om Nate's keel heen. In een vlaag van woede vergeet ik dat ik alleen maar mensen krachten heb én dat Nate een demon is dus dat ik hem niet eens kan doden op deze manier.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Damn.. Dat zou namelijk veel meer helpen bij de redding van Leslie als je Nick zou meebrengen x'D}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate
    'Nou en? Trouwens de woorden die jij net gezegd hebt zouden hem meer kwetsen dan alles wat nu gebeurt is. Jammer dat dat niet opgenomen is... of wel? En doe je handen weg om mijn hals, het haalt toch niets uit.' Ik voel me terug kwaad worden. 'Moest hij maar van Elena gebleven zijn.' en ik duw haar van me af.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Sky Leslie Whitefield
    Daniël loopt ergens heen en het bedje in de kamer valt me nu pas op. Ik bijt op mijn lip, dit maakt me toch wel zenuwachtig. Daniël tilt een klein bolletje op, ons kindje. Met haar in zijn armen komt hij naar mij toegelopen. Ik houd mijn adem in, dit is een speciaal moment. Dat mijn eigen kind mijn dood is geworden.. Mijn ogen vinden die van het meisje. 'Ze heeft jouw ogen,' zeg ik dan gelijk. Ik kijk op naar Daniël en glimlach naar hem. 'Dat is maar beter ook.'


    Daniël
    'Waarom is het beter als ze mijn ogen heeft? Die van jou zijn ook prachtig' zeg ik en druk een kus op haar lippen waarna ik ons kind in haar armen leg.
    'Voel je verandering met wat je voelde voor de pijn?' vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik klem mijn kaken hard opeen en ik probeer harder te knijpen. Ik voel me inderdaad net weer een mens. 'Mijn woorden zijn de waarheid, maar dat betekent niet dat ik niet van Jake hou en álles, maar dan ook echt alles, voor hem overheb.' Zijn woorden over dat het opgenomen is dringen niet tot me door. Dat zou betekenen dat alles is opgenomen. Dat ik eerst verkracht werd door Nate, daarna gebeft werd door hem, waar ik nog leek van te genieten ook, toen verkracht door die Paul en daarna klaargekomen van Nate. Nee, het dringt niet tot me door. Aangezien ik mezelf wil beschermen. Nate begint kwaad te worden. 'Wie is verdomme Elena?' Vraag ik dan boos aan hem. Hij heeft me van zich afgeduwd en ik ben van het bed afgegaan. Ik geef me niet zomaar over, niet meer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Daniël
    'Waarom is het beter als ze mijn ogen heeft? Die van jou zijn ook prachtig' zeg ik en druk een kus op haar lippen waarna ik ons kind in haar armen leg.
    'Voel je verandering met wat je voelde voor de pijn?' vraag ik haar vervolgens.


    Sky Leslie Whitefield
    'Omdat jouw ogen mooier zijn dan die van mij,' geef ik met een lachje toe aan hem. Daniël legt het meisje dan in mijn armen en ik kijk naar haar terwijl ik Daniël antwoord geef, 'Nee, ik voelde vooral pijn. Of eigenlijk alleen maar pijn.' Ik streel zachtjes met mijn duim over haar wang. 'Hoe heet ze?'vraag ik dan aan Daniël en ik kijk naar hem op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Dat WAS mijn verloofde.' zeg ik woest en storm de kamer uit.
    Hoe durft ze die bitch. Ik heb de deur niet helemaal afgesloten maar ze kan niets maken. Het hele huis is betoverd en de enige kamer waar ze naar toe kan is de videokamer waar ik nu in zit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate wordt helemaal woest en stormt de kamer uit. Mijn ademhaling gaat snel en haperend, gewoon door de emoties. Als ik achterom kijk zie ik dat de deur niet afgesloten zit. Ik heb gelukkig nu een trainingsbroek aan en een shirt, waardoor ik me op de gang durf te begeven. Ik dénk tenminste dat er een gang achter de deur is. Tot nu toe heb ik alleen deze kamer gezien. Ik loop richting de deur en vlucht die dan uit. Ik kijk van links naar rechts en zie deuren. Ik probeer ze allemaal te openen, maar het lukt niet. Ik loop dan door en kom dan in een kamer terecht waar ik Nate zie zitten. Ik schrik ervan en zie dan wat er is. Allemaal schermen met video beelden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik zie Leslie en sta recht. Ik grijp haar ruw vast aan haar arm en duw haar in de zetel.
    'Wat denk je? Zullen we dit filmpje naar je lieve Jake sturen?' fluister ik in haar oor. Ik start het filmpje vanaf Paul binnenkomt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Luna Day
    'Ik zal ook geen moeite hebben om me daaraan te houden, als dat voorkomt dat ik het koud krijg,' zeg ik met een lachje. Ik haat kou. Net zoals zwemmen, dat komt doordat het water bijna altijd zo koud is. Hij zweert het dan en ik knik.
    'Hm, goedgekeurd,' zeg ik en ik zet de douche weer aan, gewoon warm. Ik trek hem dan naar me toe en druk mijn lippen weer op die van hem.

    Chad
    Ik glimlachte en beantwoordde haar kus.
    Ik genoot nu weer gewoon van haar en van de warmte.
    Plots hoorde ik geklop op de deur en wat geschreeuw. "Wat is dat?" mompelde ik verwonderd.



    Axton
    Warme zonnestralen streelden mijn gezicht en een heerlijke geur drong mijn neus binnen.
    Ik hmmde blij, maar fronste toen ik geen lichaam om me heen voelde. Langzaam opende ik mijn ogen en zag dat Alexi al weg was. Slaperig volgde ik de geur naar de keuken en zag daar Alexi staan. Ik sloeg mijn armen om haar middel en drukte langs achter een kus op haar wang.
    "Goedemorgen, schat." mompelde ik hees en slaperig in haar oor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij ziet me en ik weet niet of ik bang moet zijn of niet. Ik kies voor ja als hij me ruw bij mijn arm grijpt en in de zetel duwt. Hij fluistert in mijn oor en start dan een filmpje. Mijn ogen worden groot en ik slik een keer. 'N-nee! Niet doen,' zeg ik met een trillende stem. Ik bedenk me twee dingen. Als Nate het filmpje stuurt weet Jake waar ik ben. En ding twee, als Nate het stuurt wordt Jake kapot gemaakt en wil hij me misschien niet eens meer zoeken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik voel plots 2 armen om mijn middel. 'Goedemorgen.' glimlach ik en draai de pannenkoek op.
    'Honger?' vraag ik hem en let erop dat hij niet aanbrand.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    'Weet je omdat ik vandaag in een redelijk goede beu ben stuur ik enkel het eerste, waar je niet op geniet.' zeg ik in haar oor en druk een kus in haar hals. 'Weet je, je kan me niet zomaar kwaad maken.' fluister ik nu en mijn handen glijden naar haar borsten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Hij beantwoordt de kus en we worden dan ineens ruw onderbroken. Ik trek een wenkbrauw op. 'Als ik het goed hoorde was het Jake. Het vriendje van mijn tweelingzus.' Ik rol een keer met mijn ogen. 'Wacht heel even, dan kijk ik wel wat hij wil. Ik ben zo terug.' Ik knipoog naar Chad en stap onder de douche uit. Ik pak een handdoek en sla die om me heen. Ik loop de badkamer uit en doe dan de deur open. 'Wat moet je?' Vraag ik dan als ik Jake zie staan. Ik zie een meisje van zo'n 11, 12 jaar bij hem staan. Ineens zie ik dat ze heel erg op mij lijkt. 'Wie is dat?' Vraag ik fronsend aan Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.