• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    Axton
    Ik nam het glas en zette ze doen beiden op tafel. Bij haar vraag keek ik naar de stukjes appel in haar hand en schudde mijn hoofd.
    "Nee... dank je..." Ik hield het liever bij wat ik gewend was. Ik was niet echt een experimenteerder met eten.


    Alexi
    'Oke dan niet.' glimlach ik en kijk hem aan.
    Ik druk een kus op zijn wang en bak verder met pannekoeken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Hij wil dat Jake komt? Ik begrijp het niet meer. Als hij wil dat Jake dood gaat, waarom vraagt hij het dan inderdaad niet aan een demonenjager? Maar dan valt het kwartje. Hij wil Jake kapot maken en laten leiden. Ik wil Nate dan tegenhouden, maar ik zie hoe het filmpje verzonden wordt. Zijn handen kneden mijn borsten, maar ik voel het amper. 'G-ga weg,' zeg ik dan tegen Nate. 'Je hebt het verzonden, mijn aanbod g-geldt niet m-m-meer.' Mijn aanbod dat hij met me mag doen wat hij wil, als hij het niet verstuurt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Ik vind het een mooie naam' Zeg ik met een glimlach, ik kijk naar Elizabeth als die een zacht knorrend geluidje maakt en dan begint te huilen.
    'Eh Daniël.. Doe ik iets verkeerd?' Vraagt ze vervolgens onzeker. 'Nee hoor, volgensmij heeft ze honger of iets dergelijks'


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik glimlachte en schonk melk in de beide glazen. Ik zette de tafel verder en ging toen zitten wachten.
    Ik dronk al eens van de melk en voelde langs mijn kin. Hmm, ik moest me nog maar eens scheren...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Leslie Whitefield
    Hij zegt glimlachend dat hij het een mooie naam vindt. 'Een mooie naam met een mooi meisje,' glimlach ik. Daniël zegt dan dat hij denkt dat ze honger heeft. 'Moet ik haar borstvoeding geven?' Vraag ik hem dan. Ik weet niet wat beter is. Borstvoeding of gewoon een flesje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik ga naast hem zitten en zet de pannekoeken voor hem neer. 'Lieverd. Je krijgt een baard.' glimlach ik en druk een kus op zijn wang.
    Ik begin zachtjes te lachen. 'Het kietelt.'

    Nate
    'Kan mij niet schelen, maar oke, ga terug naar je kamer.' gebied ik en ga gemakkelijk in een andere zetel zitten.
    Het plan gaat toch lukken dus ja.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Thanx." glimlachte ik voor de pannenkoeken en grijnsde toen. "Sexy, toch." grinnikte ik en schudde dan lachend mijn hoofd.
    Ik deed wat suiker op een pannenkoek en rolde hem grijnzend toe.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ik vind het wel wat hebben inderdaad.' zeg ik grinnikend en pak een pannekoek.
    Ik scheur een stukje ervan en steek het in mijn mond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat het hem niets kan schelen en dat ik terug naar mijn kamer moet gaan. Ik word liever niet beveeld. 'Waarom was je daarnet zo.. lief?' vraag ik dan aan hem. Ik blijf gewoon zitten. Ik vraag me ondertussen af of Jake al het filmpje heeft gekregen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Luna Day
    Ik tuit even mijn lippen als hij zegt dat het Nick's dochter is. Daar is iets misgegaan geloof ik.. 'Dat is eh.. Rot?' Hij zegt dan dat ze al twee uur weg is. 'Wat dacht je van haar gewoon te bellen?' Zucht ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël
    'Hoeft niet als je niet wil, ik heb haar gewoon uit een flesje laten drinken en daar leek ze ook geen probleem mee te hebben.' Zeg ik,
    ik wilde weten wat ze hier over dacht, of ze dacht dat ze er helemaal niet klaar voor was. Wat dan ook.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate
    'Omdat ik medelijden met je gaat en omdat ik daar zin in had.' mompel ik gewoon. Als zij hier wil blijven zitten, mij goed.
    Ik begin de kamers te controleren. Mitchy is terug blijkbaar. Oke.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Dat zou ik kunnen doen, als ze haar gsm mee zou hebben. Maar ze is hier dus niet.' Ik besluit het taxibedrijf dan maar te bellen.
    Er werkt daar een vriend van me.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik begon rustig te eten.
    "Tja, als jij het wilt laat ik hem staan." haalde ik mijn schouders op. "Maar dan kietelt hij wel elke keer, eh." grijnsde ik.
    "Maar wees gerust, veel langer dan dit ga ik hem niet laten groeien." ik rilde al bij de gedachte. Ieuw. Stoppels ja, een echte baard, nee.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky Leslie Whitefield
    Daniël zegt dat ze uit het flesje heeft gedronken en ik knik dan. 'Als ze dat al gewend is,' mompel ik dan. 'Dan moeten we dat maar doen? Het maakt mij niets uit.' Ik bijt op mijn lip en kijk Daniël aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.