• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij trekt zich terug waar ik heel erg blij om ben, maar ik krijg zijn goedje dan over mijn borsten. Ik blijf vastgebonden liggen en volg hem met zijn ogen. Hij kleedt zich aan en wijst dan de badkamer aan. De touwen verdwijnen en ik rol me op mijn zij op het bed. Voor mijn ogen verschijnt weer een nieuwe babydoll. Hij gaat dan weg en ik begin zachtjes te huilen. Waarom ben ik erin getrapt? Jake vermoordt me echt als hij erachter komt. Misschien walgt hij wel van me, omdat ik verkracht ben door zijn neef. Dan dringt het tot me door.. Ik ben verkracht. Ik veeg mijn tranen weg en pak met trillende handen de babydoll op. Ik slik een keer en loop dan richting de badkamer. Ik zet de douche heel erg heet aan, ik kan gelukkig nog wel goed tegen hitte. Als eerst spoel ik zijn goedje van mijn borsten af en daarna pak ik de douchekop. Ik spoel dan mijn vrouwelijke geslachtsdeel uit, maar voel me nog steeds vies. Als ik schoon ben fysiek, zet ik de douche uit. Ik pak een handdoek, die er gelukkig hangt, en droog me af. Ik veeg ruw met de handdoek, alsof ik dan zijn bacteriën eraf kan krijgen. De babydoll moet ik dan noodgedwongen aantrekken. Ik loop de kamer in en ga dan op het bed zitten. Ik trek de deken over me heen, zodat ik minder naakt ben. Ik staar voor me uit, ik huil niet eens meer. Wat gaat er nu met me gebeuren?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik bel voor de zekerheid even naar Luna. Ik wil zeker weten dat Leslie daar toegekomen is. Voor hetzelfde geld is er een ongeval of zo gebeurd!!! En ze is haar gsm vergeten. Ik zucht en druk Luna's nummer in waarna ik mijn gsm tegen mijn oor houd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    Chad
    Ik grijnsde even. Het koude begon langzaamaan een beetje te wennen.
    "Zeg jij het maar." zei ik dan en liet het water met mijn krachten koud worden.

    }Hahaha, badass{



    +


    Axton
    Ik nam haar voorzichtig op en probeerde haar niet wakker te maken, terwijl ik haar naar de slaapkamer droeg.
    Langzaam legde ik haar op het bed en trok de dekens over haar heen. Ik kroop naast haar onder de dekens en sloeg mijn arm zachtjes om haar middel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Een mooie trouwring pronkt om mijn vinger en ik kijk even hoe de kinderen zich aan het fruit en de chocolade te goed doen. Ik kruip tegen Axton aan. 'Ik hou van je' fluister ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 21:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    'Zeg jij het maar,' zegt hij dan. Het is onheilspellend en ik voel ineens allemaal koude stralen.
    'AAH!' gil ik dan. Ik zet gelijk de douche uit. 'En tot zover gezellig douchen,' grijns ik naar hem.
    Ik hoor vanuit de slaapkamer mijn telefoon afgaan, maar het boeit me niets. Die beantwoord ik later wel.
    'Oke, Chad, zullen we elkaar beloven om gewoon te douchen?' vraag ik dan. 'Geen koude?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik staar gewoon voor me uit, maar bedenk me dan dat ik misschien beter mijn omgeving in me kan opnemen. Ik kom tot de conclusie dat hier barweinig is.
    Die stoel.. misschien kan ik daar iets mee. Dat komt best wel hard aan toch? Misschien dat ik hem knockout kan slaan.. En dat ik dan kan ontsnappen!
    Ik sta op en bekijk de stoel dan. Ik heb er geen weet van dat hier een camera hangt, dus dat ik bekeken kan worden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik glimlachte slaperig. "Ik hou van je." mompelde ik ook zacht.
    Ik viel in slaap, terwijl ik haar dicht tegen me aan trok.

    Chad
    "Ok, ik zal geen moeite hebben me daaraan te houden." grijnsde ik. Ik was ondertussen al van de muur af gekomen en keek haar nu grinnikend aan.
    "Ik zweer dat we nu gewoon zullen douchen." zei ik op plechtige toon.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nate
    What the hell zit ze nu weer te doen?, denk ik. Ik moet echt eens iemand inlijven om naar de schermen te kijken, want ik ben het beu om het zelf te doen. Ik zucht en blijf naar Leslie kijken. De andere meisjes zijn er nu toch niet.

    Jake
    Ze pakt niet op. Dit klopt niet. 'Katherine? We gaan je mama zoeken, ik heb het gevoel dat er iets goed mis is.' mompel ik. Ze komt direct bij me staan en ik pak haar hand vast. Ik flits ons naar school en loop naar Luna's kamer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Laten we hen terug wakker worden Fem?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [en o ja... ben morgen toch alleen thuis -- ie kon nie komen...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    }Okj
    en aww, wat jammer...{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hm, dat moet wel lukken. Ik loop dan naar de badkamer en pak mijn handdoek tevoorschijn. Zo kan ik hem misschien tijdelijk tegenhouden. Als ik gewoon bij de ingang van de deur sta, dan kan ik hem wel verrassen. Ik leg de handdoek op de stoel neer en ik glimlach dan kleintjes. Ik ga hier wegkomen, ik ga hier wegkomen.

    [Gaan ze haar nu al vinden? :\ me don't like that :\]

    Luna Day
    'Ik zal ook geen moeite hebben om me daaraan te houden, als dat voorkomt dat ik het koud krijg,' zeg ik met een lachje. Ik haat kou. Net zoals zwemmen, dat komt doordat het water bijna altijd zo koud is. Hij zweert het dan en ik knik.
    'Hm, goedgekeurd,' zeg ik en ik zet de douche weer aan, gewoon warm. Ik trek hem dan naar me toe en druk mijn lippen weer op die van hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik word wakker door de zonnestralen die op mijn gezicht vallen. Ik gaap en knipper iets verdwaast met mijn ogen. Ik zie Axton's schattige gezicht en druk een kusje op zijn lippen. Ik haal zijn arm voorzichtig van me af. Ik ga pannekoeken maken voor hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [nog niet, ze gaan doorhebben dat er iets mis is en haar zoeken]

    Nate
    Ik schud mijn hoofd. Dom wicht.
    Ik kijk verder en pak een koek uit het kastje. Man ik heb honger.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik klop hard op Luna's deur. 'Luna? Is Leslie bij je?' roep ik half door de deur heen.
    Als ze er niet is riskeer ik Luna naakt te zien bij het omkleden of... iets anders en dat wil ik Katherine besparen. Niet dat Luna lelijk is maar gewoon een naakte man of vrouw is nooit echt fijn voor een kind.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'