• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Axton
    "Wanneer niet?" mompelde ik grinnikend en liet haar los om naar de koelkast te lopen. Ik nam een fles melk en een glas uit de kast.
    "Jij ook wat om te drinken?" vroeg ik, mijn hand al reikend naar een tweede glas.

“To live will be an awfully big adventure.”

Jake
    'Lang verhaal, ze is de dochter van Leslie.' zeg ik. 'Katherine, dit is Luna, je tante. Luna is Leslie hier? Ze ging op bezoek komen.' vraag ik haar en kijk haar aan. Ik denk van niet, ze ziet eruit alsof ze aan het flikflooien was.

Leslie Day
    Hij zegt dat hij enkel het eerste zal sturen, waar ik niet op geniet en ik slik dan. Ik voel zijn lippen kort in mijn hals en ik verroer me niet meer. Hij fluistert dat ik hem niet zomaar kwaad kan maken. Dan voel ik zijn handen op mijn borsten. 'Stuur het alsjeblieft niet?' Vraag ik fluisterend. 'I-ik..' Begin ik dan. 'Ik zal doen wat je wilt als je het niet stuurt. En trouwens, hij zal weten waar ik ben als je het stuurt. Dan komt hij me halen.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Chad
    "Oh, wait... tweelingzus?" vroeg ik verwonderd, maar ze was al weg.
    Ik deed de douche uit en zo kon ik horen wat er gezegd werd... Min of meer dan.

Alexi
    'Ja graag.' glimlach ik.
    Ik ga verder met bakken en gooi er voor mij nog wat appelschijfjes in. Appelpannenkoeken. 'Jij ook wat?' vraag ik hem doelend op de appels.

Nate
    'Daar reken ik op. Hij zal fouten maken uit woede voor mij en die fouten ga ik mooi tegen hem gebruiken.' prevel ik tegen haar hals aan. Ik druk even op verzenden. Ik wist zoiezo dat ze niet wilde dat ik het 2de filmpje verzond dus verzend ik het 1ste. Ik kneed zachtjes haar borsten.

Luna Day
    Dochter van Leslie? Ik kijk van Jake naar Katherine en terug naar Jake. 'Hoe kan ze dan zo oud zijn?' Ik ga er vanuit dat het Jake's kind is. Ik kijk Jake aan als hij vraagt of Leslie hier is. 'Haar uiterlijk is hier,' zeg ik met een grijns. 'Waarom trip je 'm? Hoe lang is ze nou weg?' Vraag ik zuchtend. Volgens mij is Jake veel te overbezorgd.

Jake
    'Zoals ik al zei lang verhaal, en ze is Nick's dochter.' zeg ik en zucht.
    'Een uur of 2.' mompel ik.

Leslie Day
    Hij wil dat Jake komt? Ik begrijp het niet meer. Als hij wil dat Jake dood gaat, waarom vraagt hij het dan inderdaad niet aan een demonenjager? Maar dan valt het kwartje. Hij wil Jake kapot maken en laten leiden. Ik wil Nate dan tegenhouden, maar ik zie hoe het filmpje verzonden wordt. Zijn handen kneden mijn borsten, maar ik voel het amper. 'G-ga weg,' zeg ik dan tegen Nate. 'Je hebt het verzonden, mijn aanbod g-geldt niet m-m-meer.' Mijn aanbod dat hij met me mag doen wat hij wil, als hij het niet verstuurt.

Katherine
    Ik kijk een tijdje naar Luna en vervolgens even naar Jake,
    Jake legde uit dat ik de dochter van Nick en Leslie was, betekende dat dat ze dat nog niet wist?
    Wie wist het dan al wel? Ik keek weer naar Luna die presies leek op mama.

Don't be like the rest of them, darling

Luna Day
    Ik tuit even mijn lippen als hij zegt dat het Nick's dochter is. Daar is iets misgegaan geloof ik.. 'Dat is eh.. Rot?' Hij zegt dan dat ze al twee uur weg is. 'Wat dacht je van haar gewoon te bellen?' Zucht ik dan.

Axton
    Ik nam het glas en zette ze doen beiden op tafel. Bij haar vraag keek ik naar de stukjes appel in haar hand en schudde mijn hoofd.
    "Nee... dank je..." Ik hield het liever bij wat ik gewend was. Ik was niet echt een experimenteerder met eten.

{De dochter van Skaniël hete Elizabeth toch?}

Jup ^^

Jaimes schreef:
    (...)

Sky Leslie Whitefield
    'Omdat jouw ogen mooier zijn dan die van mij,' geef ik met een lachje toe aan hem. Daniël legt het meisje dan in mijn armen en ik kijk naar haar terwijl ik Daniël antwoord geef, 'Nee, ik voelde vooral pijn. Of eigenlijk alleen maar pijn.' Ik streel zachtjes met mijn duim over haar wang. 'Hoe heet ze?'vraag ik dan aan Daniël en ik kijk naar hem op.

Daniël
    'Omdat jouw ogen mooier zijn dan die van mij,' Zegt ze met een lachje, 'Nee, ik voelde vooral pijn. Of eigelijk alleen maar pijn.' Andwoord ze vervolgens en streelt met haar duim over Elizabeth's wang, 'Elizabeth, herinner je het nog? Je mompelde het in je slaap.' Andwoorde ik.

Sky Leslie Whitefield
    Ik kijk op naar Daniël en glimlach. 'Dat ik die naam mompelde in mijn slaap betekent niet dat het ook hoeft, want als jij het niet wilt..' Zelf vind ik het een prachtige naam. Hij is redelijk oud, mooi en als je het afkort naar Lizz is het krachtig. Elizabeth maakt een zacht knorrend geluidje en begint dan te huilen. Ik kijk naar haar en bijt op mijn lip. 'Eh Daniël.. Doe ik iets verkeerd?' Ik ben op slag weer het onzekere meisje van vroeger.