• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Dan zou je iets te oud lijken' zeg ik grinnikend en druk mijn lippen op de zijne.
    'En lachen is gezond.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Sky Leslie Whitefield
    Daniël zegt dat ze uit het flesje heeft gedronken en ik knik dan. 'Als ze dat al gewend is,' mompel ik dan. 'Dan moeten we dat maar doen? Het maakt mij niets uit.' Ik bijt op mijn lip en kijk Daniël aan.


    Daniël
    Ik knik en druk vervolgens een kus op haar lippen, 'Vertel je het me als het teveel word voor je? Of als iets niet lukt?' Vraag ik haar dan vervolgens. En laat dan een flesje verschijnen, 'Wil jij het doen?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Dus je hebt medelijden met me terwijl jij degene bent die me dit aandoet?' zeg ik dan met opeengeklemde kaken. Hij kijkt weer naar de schermen en ik zie een meisje dan in een kamer. Voor de rest zijn ze allemaal leeg. Ik bijt op mijn lip. Ik ben niet de enige hier.

    Luna Day
    'Typisch voor Les, haar mobiel vergeten,' zeg ik dan met een zucht. Vroeger vergat ze ook altijd al spullen, alleen toen waren er nog geen mobieltjes. 'En nee, ze is hier niet. Succes met zoeken.' Ik kijk dan even naar Katherine. 'He girl, ik ben je tante,' glimlach ik dan naar haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Dus hij blijft?" vroeg ik, terwijl ik nog een pannenkoek nam. Als hij mocht blijven zou ik hem pas morgen of overmorgen een beetje moeten scheren. Zodat hij alleen niet te lang werd, maar ook niet verdween...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nate
    'Nee ik heb medelijden met je omdat Jake je dit aandoet aangezien ik zo wraak op hem neem.' zeg ik gewoon.
    'Javier, Mitchy is terug.' zeg ik in de intercom en kijk haar weer aan.

    Jake
    Ik twijfel even. 'Hi Ik ben Katherine.' zegt Katherine en ik glimlach even. 'Kom je Katherine? We gaan je mama zoeken.' Ik kijk nog even naar Luna.
    'Nou ja dank je.' zeg ik gewoon en flits ons dan naar het taxibedrijf.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    Hij drukt een kus op mijn lippen en vraagt dan dingen. 'Ja, zal ik doen, hoewel ik dat dan niet graag zal toegeven,' zeg ik met een klein glimlachje. Hij laat een flesje verschijnen en ik pak die dan aan. 'Eh, ik ga er wel even bij zitten.' Ik ga op het bed zitten en pak een kussen zodat mijn arm erop kan steunen. Ik zet het flesje aan haar mond en ze begint er dan aan te zuigen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    Axton
    "Dus hij blijft?" vroeg ik, terwijl ik nog een pannenkoek nam. Als hij mocht blijven zou ik hem pas morgen of overmorgen een beetje moeten scheren. Zodat hij alleen niet te lang werd, maar ook niet verdween...


    Alexi
    'Van mij mag het. Als jij ook wil.' glimlach ik en eet verder aan mijn eerste pannekoek.
    Ik kijk hem aan en grinnik. 'Heb je toevallig geen kapperdiploma?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Dan blijft ie." grijnsde ik.
    "Euh... niet echt nee, waarom?" vroeg ik een beetje verwonderd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Gewoon, dan moet ik een afspraak maken met de kapper.' grinnik ik.
    Het moet nodig bij getopt worden en misschien een ander kapsel. Ik weet niet.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 13:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk even verward. 'Wat heeft Jake je aangedaan?' vraag ik aan hem. 'Wacht, heeft dit met Elise te maken?' Ik ben haar naam al weer vergeten. Hij zegt dan iets in de intercom tegen die Javier, de jongen die ook in de auto zat. Zal ze nu ook zo verkracht worden? Of moet Javier gewoon weten wie er allemaal zijn en niet.

    Luna Day
    Jake bedankt me en ik wuif het weg. Ik loop weer terug naar de badkamer met mijn handdoek om. 'Sorry, dat het zo lang duurde,' zucht ik dan. 'Ze is verdwenen ofzo. Whatever.' Ik doe de handdoek af en ik ga bij Chad staan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lieve Lizl, mag Nick Alsjeeblieeffttt me Leslie redden? Ik hou van actie :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate
    'Haar naam was Elena.' zeg ik 'en als je het perse wil weten. Door Jake bestaat ze niet meer.' Ik ben dat mens zo beu. Ik pak haar aan haar arm vast en gooi haar op de gang. 'Ga naar je kamer!' Ik trek de deur dicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chad
    "Dus... je hebt blijkbaar een tweelingszus... die verdwenen is... en je maakt je geen zorgen?" vroeg ik een tikkeltje verward en zette het water ondertussen weer aan.
    Ik sloeg mijn armen weer om haar heen en trok haar dicht tegen me aan.

    Axton
    "Valt te zien wat je wilt, misschien kan ik het wel..." grijnsde ik.
    "Moet eraan geknipt worden? Dan ga je best gewoon naar een kapper, maar als je wilt vlechten of opsteken kan ik het ook."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ja, laat ander Katherine Nick bellen?,]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Knippen maar wil je mijn haar straks vlechten.' vraag ik met een brede glimlach.
    Ik hou ervan als mensen aan mijn haar prutsen. Het geeft een kalmerend effect op me.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'