• Oke, voordat ik jullie vertel waar het verhaal over gaat zeg ik eerst dit: Ik heb een goede verhaallijn uitgedacht en probeer zo vaak mogelijk te updaten. In het begin zijn de hoofdstukjes wat kort, maar ik moest even inkomen. Ik probeer ze steeds langer te maken. Ik lees veel Engelse fanfictions en merk daar dat de hoofdstukken daar erg lang zijn. Dit is zeker wel fijn om te lezen, dus ik zal mijn hoofdstukken ook verlengen. Het verhaal is in het Nederlands geschreven, maar ik gebruik de Engelse namen.

    Too different for love • Draco Malfoy


    Charlie Knight is een halfblood. Haar vader is namelijk een muggle. Ze zit in het vijfde jaar op Hogwarts in de afdeling Gryffindor.
    De laatste tijd beginnen haar vrienden, Luna Lovegood en Ron Weasley, steeds vager te doen. Charlie heeft het idee dat ze geheimen voor haar hebben. En tegen haar liegen. Ze beginnen Charlie steeds meer te ontlopen en praten weinig met haar. Ze wilt uitvinden wat er aan de hand is en komt erachter dat Harry Potter de aanleiding hiervan is. Ze mocht Harry al niet en nu is het nóg veel erger geworden! Er is nog iemand die hetzelfde denkt over Harry. Samen met iemand waarvan ze nooit gedacht had dat ze ermee om zou gaan bedenkt ze een plan om Harry te straffen voor wat hij haar heeft aangedaan. Wat ze van te voren niet weet is dat ze zichzelf in een nieuwe, maar ook gevaarlijke situatie brengt.

    Slowly it becomes a strong game between life and death.


    Geschreven in Charlie en Draco POV's

    Al 15 hoofdstukken (: