• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Je bent gewoon gemeen.' mompel ik en zucht. 'Dan maar een koude douche.'
    Ik spring recht en loop met een trainingsbroek en boxer naar de badkamer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mijnnn Topicsss :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij mompelt dat ik gemeen ben en ik lach dan. 'Ik ben niet degene die iemand vastbindt.' Hij loopt richting de badkamer en ik volg hem gewoon. 'Nawh, ga je niet eens jezelf bevredigen?' Vraag ik dan met een onschuldige glimlach en onschuldige ogen. 'Dat zou zoveel leuker zijn..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Voor jouw wel he.' mompel ik maar het zou genant zijn voor mij. Als ik mezelf bevredig doe ik dat niet in hetzelfde huis waar zij is. Te genant.
    'En ik heb je wel laten komen.' zeg ik opmerkend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Jazeker voor mij wel,' zeg ik met een knipoog. 'Volgende keer moet je maar gewoon sterker materiaal gebruiken.' Ik grijns licht naar hem. 'En het is niet alsof ik niet iets gênants gedaan heb in jouw bijzijn.' Die keer dat we in bad zaten en we het ook weer over durven hadden. Dat ik aan hem vroeg om me te vingeren.. O god. Dat is best wel erg nu ik er weer over nadenk.
    Jake merkt dan op dat hij me wel heeft laten komen. Ik lach zachtjes.
    'Ja, ja dat klopt. En wat wil je nu doen Jakey?' Vraag ik met een uitdagende lach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Aangezien je nu even echt gemeen bent? Douchen.' antwoord ik gewoon met een opgetrokken wenkbrauw en duw haar zachtjes te badkamer uit. 'En jij gaat niet blijven kijken anders zit je weer met de temperatuur te spelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik ben helemaal niet gemeen,' zeg ik met een puillipje. 'En anders, dan maak ik het goed met je. Je mag met me doen wat je wilt, deze avond.' Jake duwt me de badkamer uit. 'Ik ga helemaal niet spelen met de temperatuur!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Een nieuw feitje. Ik vertrouw het niet. Je bent niet zo onderdanig.' fluister ik in haar oor en we weten beiden dat ik gelijk heb. 'Dus het word de douche.' zeg ik gewoon en druk een kus op haar lippen voor ik naar de douche loop en die opendraai.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij fluistert in mijn oor en ik kijk naar hem. Hij drukt een kus op mijn lippen en eigenlijk vind ik het wel zielig voor hem. Hij draait de douche open maar ik houd het koude water tegen en trek Jake er onder vandaan waarna ik het water weer laat stromen. 'Kom mee,' fluister ik tegen hem. Ik pak zijn hand en trek hem mee naar de kamer. 'Omdat je me inderdaad hebt laten komen.. Twee keer. En ik beloof je plechtig dat ik geen trucjes, grapjes of wat dan ook uithaal, wil ik je alsnog laten klaarkomen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Je hoeft het niet te doen hoor Les als je het niet wilt.' zeg ik met een scheve glimlach maar laat me mee trekken naar de kamer.
    Ik kijk haar aan en bijt zachtjes op mijn lip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik grinnik kort. 'Ach, het is best wel makkelijk om gewoon een ander de leiding te laten nemen,' zeg ik met een knipoog. Ik ga voor Jake liggen op het bed en kijk naar hem. 'Doe het,' fluister ik zachtjes. Geen idee wat 'het' is. Dat laat ik aan hem over om te beslissen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Doe wat? denk ik in mezelf maar ga weer tussen haar benen zitten en stoot terug in haar. Mijn orgasme is al terug weg gezakt en misschien kan ik haar zelf nog een 3de keer laten komen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake komt weer bij me zitten en stoot in me. Als hij dat doet kreun ik zachtjes en kijk op naar Jake. Ik ben niet van plan nog een derde keer klaar te komen, maar dat ligt ook weer totaal aan Jake. Ik sla mijn benen weer om hem heen en ik beweeg mee. Ik trek hem iets naar me toe zodat ik hem kan kussen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik laat mijn hand tussen ons glijden en bewerk ondertussen haar clitje terwijl ik in een hoog tempo in haar stoot.
    Kreunen rollen terug over mijn lippen die gesmoord worden door haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik voel hem weer bezig bij mijn clitje en ik kreun verlangend. Hij stoot echt in een hoog tempo in me en ik geloof niet dat hij ooit zo diep in me is geweest. Ik kus hem hevig en intens en mijn handen zakken af zodat ik zijn ballen kan masseren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.