• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Nate
    'Ik ben niet gevoelloos.' brom ik enkel en kijk weg van haar.
    Ze moet nu niet zo gaan spelen. Ze zal de gevolgen dragen van wat Jake gedaan heeft. Samen met de andere meisjes. Hij weet het zelf niet wat hij gedaan heeft maar dat maakt het enkel nog erger.

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik word wakker door de zonnestralen die op mijn gezicht vallen. Ik gaap en knipper iets verdwaast met mijn ogen. Ik zie Axton's schattige gezicht en druk een kusje op zijn lippen. Ik haal zijn arm voorzichtig van me af. Ik ga pannekoeken maken voor hem.

Sky Leslie White
    Hij zegt dat ik het deels gehaald heb en ik frons even. Nu wat, ben ik een geest of zo? Maar dan zegt hij wat ik wel ben. 'Een engel?' herhaal ik vragend. Hij zegt dat ik zou doodgaan en mijn ogen worden iets groter. 'Doodgaan?' Ik bijt op mijn lip. 'Well.. ik snap nu wat je bedoelde toen je zei dat de verandering niet iets is wat je mee wilt maken.' Ik glimlach dan maar gewoon naar Daniël. 'Dank je, voor het redden van mijn leven,' zeg ik zachtjes. Dan druk ik een kus op zijn lippen. 'Waar is ze?'

Leslie Day
    Hij kijkt weg van me. 'Ik zeg ook niet dat je gevoelloos bent,' zeg ik gewoon simpel. 'Als ik dat had gedacht.. dan was ik niet bij je in die auto gestapt.' Ik slik een keer. Waarom moest mijn taxi nou weer pech krijgen. Mijn ogen vernauwen dan licht. 'Heb jij die taxi gesaboteerd?' vraag ik dan, boos. Ik begin boos op Nate te worden, waarom zou ik het pikken dat hij zomaar zoiets tegen me deed?

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    'Nee ik heb je taxi niet gesaboteerd. Dat was gewoon geluk.' zeg ik en kijk haar fel aan. 'En nu mond dicht.' gebied ik 'En ga op het bed zitten.' Ik druk op de intercom bij de deur. 'Paul? Ben je er al?' Ik krijg antwoord terug. 'Ja.' 'Kom naar beneden. Je weet wel die geïsoleerde cel.' Niet veel later word de deur opengedaan en Paul komt binnen. Ik ga op de stoel zitten. 'Daar is ze, leef je uit.' Hij kijkt verlekkerd naar Leslie en loopt op haar af.

Het is Nate, niet Jake :P

Leslie Day
    'Je zult ongeluk bedoelen,' mompel ik dan. Hij wordt dan weer streng en zegt dat ik op het bed moet gaan zitten. Ik ga op het bed zitten, ik wil namelijk niet dat er iets gebeurd met Jake. Ik slik een keer en Nate doet iets met het geval bij de deur. Ik zie dat het een intercom is en Nate zegt er wat in. Al snel krijgt hij antwoord en ik slik dan. De man is onderweg. Hij schijnt Paul te heten, zo noemde Nate hem tenminste. Hij komt dan binnen en mijn ogen worden angstig. Hij is zo'n vijftig jaar en kijkt me verlekkerd aan. Nate zegt dat hij zich uit mag leven en zelf zit hij op de stoel. Ik durf me gewoon niet te bewegen, ik ben helemaal verstijfd van angst.

Nate
    Ik zie dat ze verstijfd is en zucht. Ik sta op en fluister wat in Paul's oor. Ik ga bij Leslie zitten. Ze moet zich ontspannen. Ik doe haar slipje uit en begin haar zachtjes te beffen. Als ze zelf geil is is het voor beiden makkelijk. Paul kleed zich ondertussen uit;

Leslie Day
    Ik kijk toe hoe Nate naar Paul toeloopt en iets fluistert, maar ik kan het helaas niet verstaan. Ik kijk naar Nate en zwijg gewoon. Zijn handen doen mijn slipje uit en ik slik een keer. Ik kreun zachtjes als hij me dan begint te beffen en bijt hard op mijn lip. Ik mag dit niet lekker vinden, maar Nate doet het gewoon goed. Ik zie vanuit mijn ooghoeken hoe Paul zich uitkleedt. Ik sluit mijn ogen zodat ik misschien iets meer kan ontspannen.

Nate
    Ik hoor haar kreunen en weet dat dit zal werken. Ik ga verder met beffen.
    Ik wacht tot ze bijna komt voor ik Paul zijn gang laat gaan.

Leslie Day
    Nate gaat door en ik voel mezelf langzaam aan nat worden en ook dichterbij klaarkomen. Ik begin terug te denken aan gisteravond, toen Jake dit deed. Ik klein glimlachje vormt zich op mijn gezicht en ik kreun ietsje harder.

Nate
    Ik stop en laat zonder moeite 3 vingers bij haar naar binnenglijden. Ik wenk Paul en hij gaat tussen haar benen staan en begint haar te neuken. Ik ga in een stoel zitten en denk terug na over wat er gebeurt is met Elena.

Leslie Day
    Ineens stopt Jake en ik doe verwondert mijn ogen open, maar kom dan tot de conclusie dat het natuurlijk Nate was. Dat ik nog steeds opgesloten zit in een kamer waarin ik verkracht word. Nate gaat met drie vingers dan gewoon naar binnen, met gemak. Ik kijk toe hoe hij Paul wenkt en hij komt op me af. Gewoon rustig blijven, Les. Gewoon inbeelden dat het Jake is. Maar dat is gewoon onmogelijk voor me. Paul komt bij me naar binnen en ik merk dat hij best wel fors geschapen is. Ik kreun zachtjes, omdat het gevoelig is daar, door Nate. Paul begint niet rustig, maar gelijk echt snel. Ik kan het gewoon niet aan om met hem mee te bewegen. Paul grijpt me bij mijn haren vast en trekt eraan. Hij buigt zich dan naar voren en drukt zijn lippen ruw op die van mij.

Nate
    Ik kijk af en toe of Paul niet te ver gaat. Ik denk dat het maar goed voor Leslie was dat ik haar eerst gebeft heb aangezien Paul haar anders zou opengescheurd hebben als hij direct zou bij haar naar binnen zou gaan. Normaal zou ik nu opgewonden worden als ik kijk maar nu... niet.

Leslie Day
    Het enige wat ik kan doen is niet proberen te huilen en mee zoenen. Zijn lippen zijn droog en zijn tong is een hele lap in mijn mond. Hij steekt zijn tong er zover in dat ik bijna moet overgeven. Dan ineens verbreekt hij de kus en fluistert hij in mijn oor, 'Ik wil je horen kreunen.' Ik slik een keer en knik dan kleintjes. Ik wacht heel even en begin dan te kreunen, alsof ik het lekker vind. Hij grijnst en hij stoot harder en dieper in me.

Nate
    Ze doet het goed al is het waarschijnlijk gewoon om die lieve Jakey van haar te beschermen.
    Oke nu is hij misschien verandert maar vroeger was hij alles behalve dan lief.

Leslie Day
    Hij trekt harder aan mijn haren en het begint pijn te doen. Ik slik weer om tranen tegen te houden en vergeet zo te kreunen. 'Kreun door, babe,' fluistert hij dan in mijn oor. Hij gaat met zijn tong over de huid in mijn nek en er trekt een rilling door me heen. Ik begin dan weer zachtjes te kreunen en Paul die stoot op een moordend tempo door. Ik probeer hem op te geilen en hij brengt dan zijn hand naar mijn borst en knijpt hard in mijn tepels. Ik maak een klein kreetje als geluid en mijn ogen worden iets wijder door de pijn. Dan komt Paul eindelijk klaar en gaat hij uit me. Ik kan me nog net inhouden om niet te gaan juichen dat het voorbij is. Maar dan drukt hij zijn lippen weer op die van mij en gaan zijn handen over mijn lichaam. 'Het is niet beleefd om niet klaar te komen,' mompelt hij tegen mijn lippen. Ik slik een keer. 'Dan moet je me maar niet verkrachten,' mompel ik tegen zijn lippen aan. Mijn eerste verzet. Ik probeer hem dan weg te duwen. Tweede verzet. 'Ga verdomme van me af,' derde verzet.