• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Chad
    Ik grijnsde even. Het koude begon langzaamaan een beetje te wennen.
    "Zeg jij het maar." zei ik dan en liet het water met mijn krachten koud worden.

    }Hahaha, badass{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij stoot hard door en het doet me echt pijn. Ik verkramp heel licht, waardoor het alleen nog maar meer pijn lijkt te doen. Ik sluit mijn ogen en probeer me te ontspannen. Denk gewoon in dat het Jake is, denk gewoon dat het Jake is. En door deze gedachte kan ik me iets meer ontspannen, maar het doet nog steeds pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Als ze haar ogen sluit word ik iets pissig. Nee ze gaat niet verbeelden dat er niets gebeurt of dat ik iemand anders ben. Ik sla haar hard in haar gezicht. 'Kijk me aan slet.' grom ik en stoot nog iets harder, dieper en sneller.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Daniël
    Ik had 3 dagen lang bij haar gebleven, haar even nadat ik haar had veranderd laten verdwijnen en verschijnen in mijn huis (kon even geen beter plaatje vinden- van de tijd dat ik en beetje.. ijdel was geweest en blijkbaak een groot huis had willen hebben, het was niet eens heel ver van de school af. Ik had haar op mijn kamer op het bed neer gelecht en was bij haar gebeven. Niet eens gegeten en gehoopt dat het snel over zou zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie Whitefield
    Dit is echt een helse tijd, ik probeer aan leuke dingen te denken. Daniël, de kleur oranje, het bos, zwemmen, lolly's. Het lukt gewoon niet, ik probeer rustig te blijven. Maar het lukt me gewoon niet. En dan opeens is de pijn weg. Uitgeput blijf ik op mijn zij liggen, maar ik voel wel een nieuwe energie. Mijn ademhaling gaat snel en ik kom dan met gemak overeind. Het eerste wat ik zie is Daniël. Wat is er met me gebeurd?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    (...)

    Alexi
    De opzwepende muziek schaalt door de kamer en ik sta te dansen. Ik denk niet na en dans met dé jongen. Zijn handen glijden terug naar mijn kont maar dit keer duw ik hem weg. Ik zoek naar Axton en zie hem met die 2 blonde meisjes dansen. De een schuurt tegen zijn kruis aan en tongzoent met hem en de andere schuurt tegen zijn kont aan en haar handen liggen op zijn bovenbenen. Mijn keel word droog en ik weet niet wat te doen. Plots sta ik terug in het park waar ik zoveel al gestaan heb. Kijkend hoe Ax terug het blonde meisje zoent... ik ken deze nachtmerrie. Het is dezelfde die ik al maanden heb. Ik begin te huilen als ik voor het graf van Mayra en Tyler val Er rolt een eenzame traan over mijn wang tijdens het slapen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik krijg ineens een hele harde klap in mijn gezicht. Hij gromt naar me dat ik mijn ogen moet openen, hij noemt me een slet. Het gaat meer pijn doen en ik open mijn ogen om hem aan te kijken. Er staan tranen in mijn ogen. 'I-ik ben geen s-slet,' sis ik naar hem. Ik wil dit zo snel mogelijk achter de rug hebben, maar hoe? Dan bedenk ik me dat als hij sneller komt, dit eerder voorbij is. Ik moet hem opgeilen. Ik begin zachtjes te kreunen en kijk hem dan met een geile blik aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    De film was net gedaan en ik zette mijn lege flesje op tafel. Op die moment zag ik de traan over haar wang glijden.
    Het deed pijn. Pijn, omdat zij pijn had.
    Ik nam haar wat beter in mijn armen en kuste de traan weg.
    "Het is goed, schat. Het is niks." murmelde ik zacht en wiegde haar heen en weer. "Ik ben hier."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Daniël
    ik had haar vieze klerenlaten verdwijnen en inplaats daarvan een aantal schone kleren laten verschijnen die ik haar een keer had zien dragen.
    Ik had Lizz in een bedje vlakbij het bed neergelecht zodat ik steeds kon kijken hoe het met haar ging, wanneer ze wakker was had ik haar vastgehouden. Toen ze net weer sliep had ik een verandering bij Sky opgemerkt en ik glimlachte toen ik haar overeind ze zitten. 'Hoe voel je je?' vraag ik dan voorzichtig, ik was benieuwt wat ze mee had gekregen


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate
    Ah het sletje heeft het door. Ik stoot nog sneller en druk mijn lippen terug op de hare. Ik dring met mijn tong haar mond binnen en zoek de hare. Ondertussen kneed ik terug haar borsten, nu iets minder brut.

    Alexi
    'Ik ben hier.' hoor ik Axton opeens zeggen. Plots ben ik ergens anders, het is lichter, vrolijker. Axton staat samen met 2 pubers rond de 18 jaar wat verder. Mijn pubers zie ik nu. 'Mam!' roepen ze als ze me zien en rennen naar me toe. Door hun gedrag heb ik door dat ze niet echt 18 zijn. Eerder 12 of zo. Ik omhels ze en loop dan naar Axton. 'He lieverd.' fluister ik zachtjes. Er komt een glimlach om mijn lippen nu. Hij heeft mijn nachtmerrie verandert naar een mooie droom.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik kijk Daniël aan, zijn stem klinkt zo helder. 'Hoe voel je je?' vraagt hij, het klinkt voorzichtig. Ik kijk hem aan. 'Ik eh, geloof wel goed?' zeg ik dan en glimlach naar hem. 'Wat is er gebeurd?' vraag ik dan aan Daniël. 'Ik kan me alleen maar heel veel pijn herinneren en dat ik in elkaar zakte in het bos. Wacht.. dat was-' omdat mijn vruchtwater knapte.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik bleef haar een beetje heen en weer wiegen en zag haar nu glimlachen.
    Ik glimlachte zachtjes en drukte een kus op haar kruin. "Ik hou van je." mompelde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij stoot nog sneller en ik vraag me af waar hij de energie vandaan haalt. Zijn lippen komen dan weer ruw op die van mij. Zijn tong dringt mijn mond binnen en ik wil me verzetten, maar kan mezelf net tegenhouden. Ik tong met hem mee, ik moet hem plezieren. Hij kneed dan mijn borsten en ik ontspan me iets meer, hij doet iets voorzichtiger. En het klinkt krankzinnig, maar zo kan ik er iets meer van.. genieten. Nee, ik kan er niet van genieten. Ik kan doen alsof ik kan genieten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Het is een simpele droom. Gewoon een picknick met het hele gezin. Ik laat iets verschijnen en Tyler en Axton zijn aan het voetballen. Ik en Mayra praten over die ene leuke jongen die ze is tegengekomen. Haar wangen kleuren rood en ik glimlach. Ik geef haar een boterham en laat de jongens nog wat voetballen


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate
    Ik voel hoe ik bijna klaarkom maar herinner dat ik gaan condoom om heb gedaan en trek me optijd terug waardoor ik op haar borsten klaarkom. Ik kleed me terug aan en loop naar de deur. 'Er is een douche als je door die deur gaat.' zeg ik en wijs naar een andere deur naast de ijzeren. De badkamer is hetzelfde gemaakt als deze kamer. Dus ze kan niet weg. Ik loop naar de deur en laat de handboeien en touwen verdwijnen. Ze ligt nu weer los. Ik laat nog een babydoll verschijnen die lijkt op haar vorige, loop naar buiten en vergrendel de deur terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'