• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Laat dat nog maar lekker lang duren >:3]

    Leslie Day
    Ik ga weer op het bed zitten en trek dan de babydoll recht, die was afgezakt. Ik bijt op mijn lip en bekijk mezelf dan, er wordt heel weinig verhuld van mijn lichaam. Ik slik een keer. Het is zwart, kant en valt mooi langs mijn lichaam. Als ik dit voor Jake aan zou hebben, dan zou ik me sexy voelen. Maar nu is het voor Nate.. Er trekt een rilling door mijn lichaam. Ik sta op en loop naar de deur. Ik bekijk die dan en doe de deurklink naar beneden. Ik trek aan de deur en probeer hem open te trekken, maar ik ben kansloos.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nee, Jake vindt haar zeker niet lelijk :') Anders had hij haar niet verkozen boven Leslie, op een bepaald moment ><]

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 22:15 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Plots word ik opgebeld. 'He Nate! Heb je geen leuk hoertje voor me?' klinkt Pauls stem. Paul is een man rond de 50 die nog eens een groen blaadje lust en weet van demonen. 'Al mijn meisjes zijn weg behalve... nou ja er is er eentje maar ze is nogal halsstarig. Dus als je haar wil moet je naar hier komen en moet ik er bij zijn.' zeg ik. 'Mij goed. Ik ben er binnen 5 minuten.' Ik grijns en loop naar beneden. Ik zal haar al waarschuwen dat zou vriendelijk van me zijn. Ik open de deur. 'Als je durft Leslie Day me met die stoel proberen te slaan, dan zorg ik persoonlijk dat Jake binnen 5 minuten dood is. Ik heb demonenjagers onder mijn klanten.' Jep. En ze laten mij leven omdat ze me nodig hebben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik spring op als de deur ineens open gaat. Het is nate en hij begint gelijk met praten. Ik sta gelijk stil bij zijn woorden en doe helemaal niets. Ik schud mijn hoofd. 'J-je gaat Jake niets doen!' zeg ik dan, gelijk. Hij mag en zal Jake niets doen. Al is dat het laatste wat ik doe. Ik slik dan een keer als ik me besef dat Nate waarschijnlijk niet zonder reden komt. 'Waarom kom je?' vraag ik met een trillende stem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik duw de deur open en kijk haar aan. Ik sluit de deur terug en leun er tegen aan. 'Je krijgt een klant. Oke we maken een deal. Ik beloof dat ik Jake niets doe en jij doet gewoon wat ik zeg. Akkoord?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij opent de deur en hij kijkt me aan en gelijk heb ik de neiging om weg te kijken, maar toen ik daarstraks mijn ogen sloot sloeg hij me ook vol in mijn gezicht. Dus ik durf niet eens weg te kijken. Hij vertelt dan iets wat mijn hart doet stilstaan, en mij ook. 'Een k-klant?' vraag ik dan. Bedoelt hij dat ik seks moet hebben met een man? Maar ik moet wel, als ik wil dat Jake gewoon blijft leven. 'Oke,' fluister ik dan zachtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Oke, dus vermaak hem het enige wat je moet doen is hem je laten neuken, geen pijpbeurten of andere dingen.' zeg ik. Eigenlijk wil ik haar dit nog niet laten doen maar ze is de enige die ik nu heb. 'Ik ga hier zijn dus als hij te ver gaat grijp ik wel in.' zeg ik gewoon. je hebt klanten die kikken op wurgseks maar dat gaat mooi niet gebeuren. 'En ik zorg dat je nog iets anders dan een babydoll hebt.' zeg ik aangezien ik weet hoe ongemakkelijk meisjes er zich in voelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Sky Leslie White
    Ik kijk Daniël aan, zijn stem klinkt zo helder. 'Hoe voel je je?' vraagt hij, het klinkt voorzichtig. Ik kijk hem aan. 'Ik eh, geloof wel goed?' zeg ik dan en glimlach naar hem. 'Wat is er gebeurd?' vraag ik dan aan Daniël. 'Ik kan me alleen maar heel veel pijn herinneren en dat ik in elkaar zakte in het bos. Wacht.. dat was-' omdat mijn vruchtwater knapte.


    Daniël
    'Je dochter- onze dochter heeft het gehaalt.. Alleen leek het erop dat jij het niet haalde doordat je hee veel bloed verloor.. ' zeg ik en waarschijnlijk was mijn schuldgevoel hoorbaar in mijn stem en hopelijk kon ze de rest zelf invullen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik sla onbewust toch mijn blik neer als hij tegen me praat. Ik voel me heel kleintjes en vooral machteloos. Ik háát het om machteloos te zijn. Ik moet me laten neuken, zoals hij het zegt, maar ik zie het als verkrachten. Ik voel opluchting door me heen trekken als hij zegt dat het alleen dat is en niets anders. Ook stelt het me gerust dat hij in gaat grijpen als de man te ver gaat. Ik glimlach dankbaar naar hem. Wacht, ben ik nou dankbaar? Zonder Nate was dit nooit gebeurt. 'Wat voor anders krijg ik dan aan?' vraag ik zachtjes, aarzelend of ik wel mag praten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Een trainingbroek met een shirt denk ik. Volgens mij vind je dat het prettigst?' zeg ik. 'En een bank en tv anders zit je toch allemaal dingen te verzinnen die toch niet gaan werken. Leslie even ter info. Er zijn camera's.' Ik grinnik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie Whitefield
    Ik kijk Daniël aan. Dochter? Het kindje! Zoals in mijn droom.. 'Maar ik leef nog? Dus ik heb het gewoon gehaald?' Ik begrijp Daniël niet helemaal, hij doet nogal vaag. Ik sta op van het bed en loop richting Daniël. 'Kan je iets duidelijker zijn alsjeblieft?' vraag ik met een glimlachje aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik kijk Nate aan en knik dan kleintjes. 'M-maar ik moet dit nu dus nog aanhouden?' vraag ik aan hem. Dat wil ik helemaal niet, maar ik ben bang dat het moet. Hij zegt dan dat er camera's zijn en ik voel me echt heel dom. Hij grinnikt zachtjes en lijkt haast wel vrolijk. 'Waarom doe je dit Nate?' vraag ik daarom aan hem. 'Waarom?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Mijn blik verdonkert. Voor Elena. Voor wat ze me aangedaan heeft, voor wat Jake me aangedaan heeft. Maar dat vertel ik haar niet. 'Dat gaat je geen bal aan.' zeg ik enkel en kruis mijn armen voor mijn borst.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Gelijk vererger ik zijn stemming en ik probeer mezelf kleiner te maken, wat natuurlijk niet kan. 'Oké,' antwoord ik zachtjes. 'Het doet je blijkbaar wel nog iets.' Ik ga er gewoon over door, ik hoop gewoon dat hij dan zwak wordt en ik vrij kan komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Sky Leslie Whitefield
    Ik kijk Daniël aan. Dochter? Het kindje! Zoals in mijn droom.. 'Maar ik leef nog? Dus ik heb het gewoon gehaald?' Ik begrijp Daniël niet helemaal, hij doet nogal vaag. Ik sta op van het bed en loop richting Daniël. 'Kan je iets duidelijker zijn alsjeblieft?' vraag ik met een glimlachje aan hem.


    Daniël
    'Je hebt het deels gehaalt.' andwoord ik en kijk naar mijn handen. 'Je bent een engel' zeg ik vervolgens haar nu wel aankijkend. 'Je zou doodgaan..' begon ik maar maakte de zin niet af.


    Don't be like the rest of them, darling