• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ik zie zijn geamuseerde blik en hij legt wat aan de kant, maar ik zie niet wat precies. Zijn ogen glijden over mijn lichaam en ik zet nog een paar stapjes naar achteren. Hij vertelt me dan iets waardoor ik frons. Ik kan hier niets? Ik houd mijn hand op om vuur te laten verschijnen en kom tot de nare ontdekking dat ik inderdaad niets kan. 'L-laat me gaan,' zeg ik dan. Mijn stem trilt licht.

Nate
    Ik grijns en stap langzaam dichterbij. 'Ik zou wel willen babe maar dat gaat nu eenmaal niet. Er zijn regels aan verbonden. Als zij tegen de muur staat wrijf ik over haar wang en kus haar ruw op haar lippen.

Axton
    "Die hard 3." antwoordde ik haar.
    Het was net pauze -tja, dat heb je met films op tv- en dus stond ik op om nog een biertje te halen.
    "Jij nog iets om te drinken?" vroeg ik, terwijl ik naar de keuken liep.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    'Nee dank je. Heb nog cola.' zeg ik en kijk naar het scherm. Ik kan niet helemaal volgen maar ah.
    Ik probeer het gewoon, het zal wel duidelijk worden.

Leslie Day
    Hij grijnst en ik word telkens meer naar achteren gedreven. Ik voel dan de muur in mijn rug. 'Noem me niet babe,' zeg ik zacht, dreigend. Zo wil ik niet genoemd worden. 'En wat voor regels? Jake komt me halen, dat weet ik zeker.' Maar ik bedenk me dat hij me sowieso niet gelijk zoekt, omdat hij denkt dat ik naar Luna ben. Hij wrijft dan over mijn wang en kust me. Zijn lippen zijn ruw en dit is totaal ongewenst. Ik zet mijn handen dan op zijn borstkas terwijl ik hem wegduw en mijn hoofd ook wegdraai.

Luna Day
    Hij verstijft even en ik grijns. Hij pakt mijn handen, zegt dat hij niet meer zielig is en draait zich om. Hij drukt een kus op mijn lippen en kijkt me dan recht aan. Hij zegt dat hij van mijn houdt en mijn hart klopt er sneller door.
    'Ik hou ook van jou, Chad, en het is me nog steeds een raadsel waarom.' Ik grinnik kort.

Sky Leslie Whitefield
    Ik luister niet naar Daniël en Erik en ik ga verder met persen. 'Ja, bijna, Sky. Ga door!' roept Lexi tegen me en ik kreun weer. Ik pers en pers, laat het alsjeblieft snel voorbij zijn. Ik kreun weer en voel me duizelig worden. Dan voel ik hoe het uit me gaat. 'Het is je gelukt,' zegt Lexi dan, maar het dringt niet tot me door. Mijn ogen vallen dicht, ik knijp niet meer in Daniël's handen en voel mezelf helemaal slap worden.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Axton
    Ik nam 2 biertjes. Omdat ik bijna zeker wist dat ik nog eentje zou willen.
    Ik ging weer in de zetel zitten. 1 biertje zette ik op tafel en de ander hield ik mijn hand, terwijl ik mijn arm om Alexi heen sloeg.

Nate
    'We kunnen dit makkelijk doen of moeilijk.' zeg ik met een dreiging in mijn stem en wijk geen milimeter door haar handen.
    Ik draai haar gezicht terug en druk mijn lippen op de hare.

Alexi
    Ik leun tegen hem aan en sluit mijn ogen. Ik kan toch niet volgen. Ik probeer wakker te blijven maar voel de slaap komen. Ik open snel mijn ogen en zucht zachtjes. Ik zou kunnen gaan baantjes trekken in het zwembad maar besluit dat niet te doen. Zou niet gezellig zijn voor Ax.

Daniël
    'Ja, bijna, Sky. Ga door!' Roept Lexi en Sky perst door, na een tijdje zie ik het kindje -onder het bloed- maar het leefde nogsteeds- en richte ik mijn volle aandacht op Sky. Haar ogen vallen dicht en haar greep in mijn hand word slap en ik zie haarzelf ook slap worden, 'Sky!' Roep ik wanhopig en maakt mijn handen eerst los en laat een mes verschijnen waarmee ik een best wel diepe snee maak op mijn pols en houd die tegen haar lippen. Op een manier waarop ze het wel moet doorslikken en hoop dat dat niet te laat was.

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    Zijn stem is dreigend en het doet me denken aan een slechte tijd. De tijd dat Nick me pijn deed. Ik krimp ineen en hij draait mijn hoofd hardhandig terug. Hij kust me dan weer en ik probeer alsnog weg te komen van hem. 'N-nee,' mompel ik tegen zijn lippen.

Chad
    Ik grinnikte zacht.
    "Dank je... denk ik."
    Ik drukte nog een kusje op haar lippen en ging toen recht staan. Ik trok haar mee overeind en drukte weer een kusje op haar lippen.

Axton
    Na een tijdje was mijn biertje op en ik nam het andere.
    Ik begon er rustig van te drinken, terwijl ik verder keek naar de explosies en heftige ontsnappingen.

Sky Leslie Whitefield
    Ik val weg en heb niet door dat ik het bloed binnenkrijg. Totdat ik ineens een helse pijn voel branden door me heen. Ik klap ineens dubbel en ik schreeuw het uit.

[kort, sorry :')]

Nate
    Ik duw haar richting het bed en pak de spullen terug. Handboeien en touwen ingesmeerd met een kruid. Ik duw haar op het bed. 'De moeilijke manier dus. Ik ga op haar zitten zodat ze niet kan tegenstribbelen en maak haar handen vast met de handboeien. Haar benen maak ik vast met het touw. Ik bijt mijn tanden op elkaar omdat het me zelf ook pijn doet en ga dan boven haar handen. 'Als je meewerkt babe, zal de volgende keer beter voor je verlopen' zeg ik en begin bruut haar borsten te kneden en knijp er eens venijnig in.

Daniël
    Ze klapt dubbel en schreeuwt het uit, een schreeuw waarbij ik me opgelucht en schuldig tegelijk voel.. Wat als dit niet was wat ze wilde?
    Allison zegt nog tegen me dat ze zo terug is en dat het een meisje is. Ik kijk op naar het lieve gezicht van de kleine baby in haar armen. Ik.. Ik was vader.

Don't be like the rest of them, darling

Luna Day
    Hij trekt me recht en ik glimlach naar hem. Ik pak zijn hand en trek hem mee naar de douche. Ik zet die lekker warm aan en ga er dan onder staan met Chad. Ik trek hem in een knuffel en geniet van zijn aanwezigheid.