• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Sky Leslie White
    Ik voel gewoon dat het misgaat, maar wel dat het kindje ook dichterbij komt. Lexi zit op haar gemak te kijken daar beneden, maar ik kan me er niet zorgen over maken. Mijn andere hand wordt vastgenomen. 'Pers,' zegt Lexi weer tegen me en ik volg haar commando op. Ik zie haar een zenuwachtige blik op Daniël werpen. Ze staat dan op en fluistert in zijn oor, 'Ze verliest teveel bloed, het kind is te sterk.' Maar zelf hoor ik haar niet, er dringt amper nog iets tot me door, behalve dat ik het kindje eruit moet zien te krijgen. Mijn ademhaling is meer gejaagd, door het persen. Er komt weer een wee en ik pers erop mee. 'ÚÚÚÚH,' kreun ik dan.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jaimes schreef:
    Leslie Day
    De jongen stelt zichzelf kort voor als 'Javier'. Ik glimlach naar hem en kijk dan gewoon uit het raam. Ik neurie zachtjes een liedje en ik bedenk me dan dat Nate helemaal niet heeft gezegd tegen Javier waar we heen gaan. Als ik dan echt kijk zie ik dat we ook niet de goede richting op rijden. Maar voordat ik ook maar iets kan zeggen raak ik buiten bewustzijn en leunt mijn hoofd tegen het raam.

Nate S.
    Ik grinnik en na een minuut of 10 zijn we er. Ik til het bewusteloze meisje op en neem haar mee naar binnen. 'Zoek jij Ruben? Zeg hem dat ik een nieuw meisje heb maar het is DH-materiaal.' Ik breng Leslie naar de kamer. Er ligt een spreuk op zodat niemand in en uit de kamer kan flitsen en de krachten van de demonen -behalve die van mij en de bende- afgenomen worden. Met andere woorden, je bent zo machteloos als een mens in een ijzeren kamer zonder een raam en met een slot op de deur. Ik leg haar op het bed en controleer even of ze iets bijheeft. Nee. Ik kleed haar uit tot op haar slipje. Jep bh dus ook uit. Hm ze heeft een goed lichaam. Ik grijns en leg een Babydoll op de stoel naast haar bed en verlaat met haar kleren de kamer. . Ik vergrendel de deur en ga naar boven naar de kamer met de camera's. Vanuit die kamer kan je het hele huis in de kamerhouden. In elke kamer van de meisjes hangt er ook een intercom voor als er iets is.

Daniël
    'Ze verliest teveel bloed, het kind is te sterk.' Fluisterd Lexi tegen me, 'Wat wil je dat ik daar tegen doe? Wat kan ik daar tegen doen?' Vraag ik op mijn beurt terug. 'Ze overleeft het wel toch?' Fluister ik dan zo zacht dat alleen Lexi en Eric het kunnen horen. 'Ik weet het niet' Andwoord ze dan, dat was niet het andwoord waar ik op hoopte en wat ik wilde horen.

Don't be like the rest of them, darling

DH...?

Leslie Day
    Na een tijd kom ik bij, ik ben vermoeid. Ik knipper langzaam met mijn ogen en breng dan een hand naar mijn ogen. Ik wrijf er even in. Als ik om me heen kijk ben ik in de war. Hoe kom ik hier? Ik herken het niet. Dan voel ik echt kou. Ik schrik. Ik ben helemaal naakt op mijn slipje na. Wat is er gebeurd? Is dit soms een grapje van Jake? Ik zie dan in mijn ooghoek iets liggen, het lijkt op kleding. Als ik het oppak herken ik het gelijk, het is een babydoll. Ik slik een keer, moet ik die aantrekken? Ik doe het maar, anders ben ik helemaal naakt en ik voel me er niet prettig bij. Ik sta dan op en kijk om me heen. Waar ben ik? Ik zie een deur en loop erheen. Ik probeer hem te openen, maar het lukt niet.

Demonen-hoer ^^ xd

Nate
    Ik kijk geamuseerd toe. Ze beseft het nog niet helemaal volgens mij.
    Ik sta recht en pak wat spullen. Ik zal maar beginnen met haar een lesje te leren. Ik loop terug naar beneden en loop naar binnen en sluit de deur achter me. 'Hallo babe, die staat je echt prachtig.' zeg ik met een grijns.

Sky Leslie Whitefield
    Ik weet niet wat er gebeurt, alleen maar dat ik een immense pijn voel. Ik knijp dan voor het eerst in Daniël's handen, en ik knijp heel erg hard. Er beginnen tranen over mijn wangen te lopen. 'Ga door Sky,' zegt het meisje dan tegen me, ik ben haar naam al vergeten. 'Ik zie het hoofdje al, je moet doorgaan.' En daarom ga ik door, zonder dat ik weet dat ik nu eigenlijk mijn dood tegemoet ga.

Aha :')

Leslie Day
    Ik zet weer een paar stappen achteruit, geweldig dit. Ik weet wel dat Jake gisteravond heeft gezegd dat ik heb gezegd dat ik weleens wat variatie wil, maar dat hoeft dan niet gelijk de dag er weer na. Dan bedenk ik me dat het Jake helemaal niet kan zijn.. Jake is thuis bij Katherine. Op dat moment gaat de deur open en mijn ogen worden iets groter. 'Hallo babe, die staat je echt prachtig,' grijnst hij. Mijn mond valt lichtelijk open. 'N-nate?' Ik sla gelijk mijn armen voor mijn lichaam als ik me besef dat hij naar de babydoll kijkt. Ik zet een paar stappen achteruit, ik zit in de val. Oké, rustig Leslie. Je flitst je gewoon weg, maar wanneer ik dat probeer voel ik helemaal niets. Ik ben niet weg.

{Mischien dat Katherine haar nog voelt/ kan voelen wat ze voelt?}

[No. Katherine (cat) Niet onderbreken (cat)]

Nate S.
    Ik kijk haar nog steeds geamuseerd. Ik leg mijn spullen aan de kant en kijk haar terug aan. Mijn ogen glijden goedkeurend over haar lichaam. Ze kan niet alles verbergen met haar armen. 'Jah altijd handig zo'n kamer. Demonen zijn hier evenveel waard als mensen. Niets dus. Nou ja behalve ik dan. Ik kan nog alles.' glimlach ik en houd mijn hoofd iets schuin.

Huaso schreef:
    Chad
    Ik verstijfde een klein beetje en nam haar handen vast.
    "Al, goed. Ik ben niet meer zielig." grijnsde ik, zodat ze zou ophouden. Ik draaide me weer om en drukte een kusje op haar lippen.
    "Ik hou van je." mompelde ik zacht en keek haar intens aan, terwijl mijn hand over haar wang streelde.

+

LostMagic schreef:
    Alexi
    In de tijd dat hij een stuk of 4-5 pizzapunten gegeten heeft ben ik klaar met mijn eerste.
    Ik pak er nog eentje en pak nu iets grotere happen anders zou het hem te veel opvallen.

Axton
    Ik keek naar het laatste stuk, maar nam in plaats daarvan het biertje. Ik dronk het rustig leeg en liet het laatste stuk aan haar over.
    Ik zette de tv aan en er ontsnapte even een klein boertje.
    "Oh, sorry." mompelde ik.

“To live will be an awfully big adventure.”

Jaimes schreef:
    [No. Katherine (cat) Niet onderbreken (cat)]

{Maar ik vind het zielig.. Mag Nick dan in iedergeval helpen Leslie te halen als Jake erachter is?}

Leslie Day
    Ik zie zijn geamuseerde blik en hij legt wat aan de kant, maar ik zie niet wat precies. Zijn ogen glijden over mijn lichaam en ik zet nog een paar stapjes naar achteren. Hij vertelt me dan iets waardoor ik frons. Ik kan hier niets? Ik houd mijn hand op om vuur te laten verschijnen en kom tot de nare ontdekking dat ik inderdaad niets kan. 'L-laat me gaan,' zeg ik dan. Mijn stem trilt licht.

Daniël
    Ze knijpt in mijn handen, nu voor de eerste keer maar ik merk er niet veel van. Het enigste waar ik nu op geconsentreerd ben ik haar hardslag die steeds langzamer gaat. Lexi zegt dat ze door moet gaan en dat ze het hooftje al ziet. Ik kijk naar Eric, met een hulpeloze uitdrukking op mijn gezicht, 'Je weet dat er waarschijnlijk maar één ding is dat je kan doen' Andwoord die. Tuurlijk, haar veranderen maar.. Dat had ik nog lang niet willen doen en dat had ik nog een lange tijd uit willen stellen.

Alexi
    Ik loop met de pizzadoos naar de keuken en doe alsof ik daar dat laatste punt ga opeten. Ik gooi het gewoon in de vuilbak samen met mijn andere halve punt en loop na een minuut of 3 terug de living binnen. 'Naar wat kijk je?'