• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate Sadler
    Verveeld trommel ik wat mee met de muziek op het dashboard. Ik zie dat Javier geïrriteerd aan het raken is waardoor ik nog wat harder trommel plots zie ik een meisje aan de kant staan. De taxi is in panne gevallen blijkbaar. He is dat niet die chick van Jake? Ik grijns en er komen pretlichtjes in mijn ogen. 'Javier zet de auto nu aan de kant.' gebied ik. Hij kijkt me even raar aan maar doet wat ik zeg. Hij weet dat ik de baas ben en dat er met mij niet te spotten valt. Ik stap uit. 'Leslie!' zeg ik en glimlach vriendelijk. 'Nooit gedacht jouw hier te zien staan.' Langs de baan. Waarom flitst ze niet gewoon? Nou ja een geluk voor mij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk op als ik een bekende stem hoor en zie dan een vriendelijke glimlach. Het is Nate. Ugh, hij weer. Ik ben nog steeds niet van hem onder de indruk. 'Hetzelfde kan ik over jou zeggen, Nate,' breng ik er tegenin. Ik glimlach maar gewoon naar hem, er is nog wel hoop voor Nate. Ik denk wel dat hij kan veranderen. 'Nog pijn gehad van toen Jake je sloeg?' zeg ik dan, met een zelfvoldaan glimlachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Hij slaat echt als een meisje.' zeg ik en rol met mijn ogen. 'Ik zie dat je pech hebt? Anders geven wij je wel een lift? Als goedmakkertje voor wat er gebeurt is met kerst.' zeg ik en kijk schuldig. Allemaal gespeelt natuurlijk maar dat weet zij niet. Dat kan ze niet weten.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 19:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Het is Nate :P niet Jake

    Leslie Day
    Nate vat mijn vraag gewoon goed op en dat verbaasd me eerlijk gezegd. Nate biedt me dan een lift aan en spreekt over 'wij'. Hij noemt het een goedmakertje voor kerst en ik knik. 'Ik kan anders ook wel gewoon op een andere taxi wachten hoor, jullie moeten waarschijnlijk de andere kant op,' zeg ik, terughoudend. Ik hoef niet zo nodig een lift. Ik blik even naar de auto en zie daar een jongen in zitten, dan kijk ik weer terug naar Nate.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    [En je kan ook reageren met Daniël ? >_<]


    {Sorry, ik moest mn kamer opruimen..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate
    'Nee ik sta erop, we moeten toch die kant uit en als het niet zo is maken we wel een ommetoer voor je. Het spijt me echt Leslie.' zeg ik.
    Ik zorg dat er nog steeds spijt en schuld op mijn gezicht staat.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach na zijn woorden, vooral als hij zegt dat het hem echt spijt. 'Oké dan, ik moet richting school. Gaan jullie die kant op?' vraag ik aan hem. Wel stom van me dat ik geen mobiel bij me heb, maar ja, als het nodig is kan ik alsnog naar huis flitsen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Sky Leslie Whitefield
    Hij zegt dat het me wel lukt, dat hij bij me is. Ik glimlach zwakjes, maar die glimlach vertrekt weer als ik weeën voel. 'Pijn,' zeg ik dan, half jammerend. Ik houd niet van pijn, ik haat het. 'W-weeën.' Ik slik een keer en open mijn ogen, mijn blik wordt telkens iets leger als ik pijn voel. Moet mijn broek nu niet uit ofzo? Moet ik niet gaan persen? Straks gaat het kindje dood?


    Daniël
    Ze glimlacht zwakje maar de glimlach verdwijnt al snel, 'Pijn' zegt ze half jammerent, 'W-weeën' Zegt ze en opent haar ogen weer. 'Knijp maar in mijn hand als het weer pijn doet.' Zeg ik vervolgens, en kijk vervolgens naar Eric. Zijn blik zegt genoeg dus ik knik, 'Sky, Lexi gaat je helpen. Aangezien ik denk dat je dat liever hebt dan een man. Maar je kan gewoon naar mij blijven kijken.' Zeg ik tegen haar en bijt dan op mijn lip en laat haar broek en onderbroek verdwijnen, er lagen nog dekens bovenop en ze zat al bijna rechtop in de kussens. Ik knijp nog een keer bemoedegent in haar hand als Lexi zegt dat ze mag persen, ze probeert haar ook zo veel mogelijk op haar gemak te stellen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nate
    Ik glimlach. 'Ja kom.' zeg ik en doe de portier van de achterbank open. 'Alsjeblief.' glimlach ik en ga terug vooraan op de passagiersstoel zitten.
    Ik wacht tot ze in gestopt is voor ik Javier het teken heeft aan te zetten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ellie, weet je hoe een bevalling gaat? :Y) eerst moet ze 10 cm ontsluiting hebben :') Ach, ik doe het wel zo, extra pijn >:3]

    Sky Leslie Whitefield
    Ik heb geen kracht om in de hand van Daniël te knijpen, maar het doet wel heel erg veel pijn. Daniël praat dan tegen me en hij zegt dat ik naar hem kan blijven kijken. Mijn ogen richten zich op hem en ik knik dan kleintjes. Ik weet niet waar ik het vandaan haal, maar ik krijg weer ietsjes meer energie. Lexi zegt dat ik mag persen en ik bijt op mijn lip en begin dan te persen. Ik kreun hard, van de pijn en ik loop langzaam een beetje rood aan. Het lijkt nu wel nog meer pijn te doen. Ik voel iets scheuren, volgens mij is mijn baarmoederhals gescheurd en ik verlies veel bloed. Even lijkt mijn hart gewoon stil te staan van de pijn, maar dat gebeurt natuurlijk niet echt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Nate glimlacht naar me en ik loop met hem mee. Hij doet de achterdeur voor me open en ik stap in. Ik doe zelf de deur dicht en ik haal een hand door mijn haar. Voorin zitten Nate en een voor mij onbekende jongen. 'Hoi, ik ben Leslie,' stel ik mezelf glimlachend aan hem voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    'Javier.' knikt Javier even. Tussen ons en Leslie zit er een soort glas maar het is niet echt opvallend. Ik druk stiekem op een knopje waardoor er een bedwelmende stof in de kleine ruimte achteraan gespoten word en waardoor ze even buitenwesten zal raken. Maar lang genoeg voor haar weg te brengen en vast te binden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De jongen stelt zichzelf kort voor als 'Javier'. Ik glimlach naar hem en kijk dan gewoon uit het raam. Ik neurie zachtjes een liedje en ik bedenk me dan dat Nate helemaal niet heeft gezegd tegen Javier waar we heen gaan. Als ik dan echt kijk zie ik dat we ook niet de goede richting op rijden. Maar voordat ik ook maar iets kan zeggen raak ik buiten bewustzijn en leunt mijn hoofd tegen het raam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    [Ellie, weet je hoe een bevalling gaat? :Y) eerst moet ze 10 cm ontsluiting hebben :') Ach, ik doe het wel zo, extra pijn >:3]

    Sky Leslie Whitefield
    Ik heb geen kracht om in de hand van Daniël te knijpen, maar het doet wel heel erg veel pijn. Daniël praat dan tegen me en hij zegt dat ik naar hem kan blijven kijken. Mijn ogen richten zich op hem en ik knik dan kleintjes. Ik weet niet waar ik het vandaan haal, maar ik krijg weer ietsjes meer energie. Lexi zegt dat ik mag persen en ik bijt op mijn lip en begin dan te persen. Ik kreun hard, van de pijn en ik loop langzaam een beetje rood aan. Het lijkt nu wel nog meer pijn te doen. Ik voel iets scheuren, volgens mij is mijn baarmoederhals gescheurd en ik verlies veel bloed. Even lijkt mijn hart gewoon stil te staan van de pijn, maar dat gebeurt natuurlijk niet echt.


    {...
    ....
    ....
    Nee, niet echt.. beschrijf jij het maar gewoon x'D
    Mischien dat het met een engelenkind wel anders gaat -gayhand- sowieso sneller.}

    Daniël
    Ik zie dat ze rood aanloopt, ze leek zoveel pijn te hebben dat ik de verleiding moest weerstaan weg te kijken.
    Ik pak haar hand met twee handen vast, ze had er niet in geknepen. Mischien omdat ze er de kracht niet voor had maar ik wilde haar er wel aan blijven herinnerden dat ik er nog was.


    Don't be like the rest of them, darling

    {:c.. Arme Leslie..}


    Don't be like the rest of them, darling