• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Daniël
    Ik kijk naar Sky wanneer die haar ogen opent en ze kijkt me even aan met een zwakke glimlach, ze sluit haar ogen weer en fluisterd vervolgens iets.
    'Daniël? Ik w-weet niet of ik h-het a-aankan.' fluisterd ze bijna onhoorbaar. 'Het lukt je wel, ik ben hier en laat je niets overkomen. Het lukt je wel' Zeg ik het laatste herhalend en druk een kus op haar voorhooft.

[ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 17:40 ]

Don't be like the rest of them, darling

jake
    Juist shoppen. Ik voel me iets nerveus worden aangezien ik niets over Katherine weet en dus ook niet weet waarover ik moet beginnen prate. Ik vis een appel uit de mand met fruit en ga aan de tafel zitten.

Axton
    Ik at nog wat stukken op en dronk toen wat van mijn bier.
    Ik leunde even wat achterover om wat ik nu al had gegeten wat te laten zakken en zou daarna wel verder eten.

“To live will be an awfully big adventure.”

Sky Leslie Whitefield
    Hij zegt dat het me wel lukt, dat hij bij me is. Ik glimlach zwakjes, maar die glimlach vertrekt weer als ik weeën voel. 'Pijn,' zeg ik dan, half jammerend. Ik houd niet van pijn, ik haat het. 'W-weeën.' Ik slik een keer en open mijn ogen, mijn blik wordt telkens iets leger als ik pijn voel. Moet mijn broek nu niet uit ofzo? Moet ik niet gaan persen? Straks gaat het kindje dood?

Leslie Day
    Ik geef het bord aan Katherine en ga met mijn eigen bord bij Jake zitten. Ik begin er van te eten, hm, het is echt lekker. Ik houd sowieso wel van ei, het is gewoon goddelijk. Net zoals Jake. Ik lach inwendig om mijn vergelijking. Jake is niet om te eten. 'Heb je lekker geslapen?' vraag ik dan aan Katherine.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Huaso schreef:
    Axton
    Ik at nog wat stukken op en dronk toen wat van mijn bier.
    Ik leunde even wat achterover om wat ik nu al had gegeten wat te laten zakken en zou daarna wel verder eten.

Alexi
    In de tijd dat hij een stuk of 4-5 pizzapunten gegeten heeft ben ik klaar met mijn eerste.
    Ik pak er nog eentje en pak nu iets grotere happen anders zou het hem te veel opvallen.

Jake
    Katherine kijkt op van het scherm en knik glimlachend. Ik denk dat we alle 3 nog niet helemaal wakker zijn.
    'Dus... Katherine, vind je het erg om alleen met mij te gaan winkelen? Je mama gaat even bij iemand op bezoek.' zeg ik met een onzekere glimlach.

Katherine
    Wanneer mama vraagt of ik lekker heb geslapen kijk ik op en knik ik glimlachend,
    'Dus... Katherine, vind je het erg om alleen met mij te gaan winkelen? Je mama gaat even bij iemand op bezoek.' Zegt Jake vervolgens, 'Nee hoor, dat vind ik niet erg' Andwoord ik met een glimlach, ik voelde dat hij onzeker was.. Maar begreep niet echt waarom. 'Bij wie ga je op bezoek?' Vraag ik en draai me om naar mama

{Couse I whas borred, hope you don't mind ^^}

Don't be like the rest of them, darling

[Je mag haar gewoon spelen hoor Ellie ^^]

Leslie Day
    Katherine kijkt mijn kant op en knikt dan glimlachend. Ik glimlach naar haar terug en ik eet verder. Jake vraagt dan aan Katherine of ze het erg vindt om alleen te gaan met Jake. En gelukkig zegt ze dat ze het niet erg vindt. Ze draait zich dan naar mij toe en vraagt bij wie ik op bezoek ga.Ik bedenk me nu pas dat Luna haar tante is. 'Bij Luna, mijn tweelingzus.. jouw tante. Ik heb haar niet met Kerst gezien.' Ik eet mijn eten op en loop dan mijn bord weg naar de keuken. Als ik terug loop plof ik naast Jake neer. 'Ik ga zo maar opweg naar Luna,' zeg ik dan tegen Jake.

[ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 18:47 ]

[En je kan ook reageren met Daniël ? >_<]

Jake? :3

[sorry was foto's aan het zoeken voor een blonde jongen van 19 -- maar lukt niet echt]

Jake
    'Ik ga je missen.' pruil ik en sla mijn arm om haar schouders om haar dichter tegen me aan te trekken.
    'Niets stoms doen oke en bel me als er iets is."

Alex Pettifer?

Leslie Day
    'Hm, ik ga jou ook missen,' zeg ik glimlachend. Hij slaat zijn arm om mijn schouders en trekt me dichter naar zich toe.
    'Nee liefje, ik zal niets stoms doen, oké?' grinnik ik. Ik druk een kus op zijn lippen. 'Nemen jullie de auto maar, ik neem wel een taxi ofzo. Ik heb geen zin om te flitsen na mijn gave gebruikt te hebben. Ik kan mijn energie beter voor andere dingen bewaren.' Ik knipoog speels naar Jake en ik sta dan op om mijn jas te pakken.

[zal later zoeken heb et ni zo dringend nodig]

Jake
    Ik loop mee naar de voordeur en sla mijn armen dan om haar lippen. Ik druk liefdevol mijn lippen op de hare voor een langere kus.
    'Ik hou van je.' mompel ik zachtjes en laat haar dan los. Ik gaat afscheid van haar nemen ookal is het maar voor een halfuur of zoals vandaag een paar uren.

LostMagic schreef:
    [zal later zoeken heb et ni zo dringend nodig]

Jake
    Ik loop mee naar de voordeur en sla mijn armen dan om haar lippen. Ik druk liefdevol mijn lippen op de hare voor een langere kus.
    'Ik hou van je.' mompel ik zachtjes en laat haar dan los. Ik gaat afscheid van haar nemen ookal is het maar voor een halfuur of zoals vandaag een paar uren.

Yeah right, sla jij je armen maar om haar lippen :')

Leslie Day
    Ik zeg Katherine nog gedag met een knuffel en Jake loopt met me mee naar de voordeur. Hij slaat zijn armen om me heen en hij drukt zijn lippen op die van mij. Ik kus hem liefdevol terug en geniet van de kus.
    'Ik hou ook van jou,' zeg ik zachtjes terug. Hij laat me los en ik druk nog een klein kusje op zijn lippen. De taxi komt dan voorrijden en ik stap in.

[Waar komt Nate? :3]

[de taxi krijgt pech en het toeval wil dat Nate passeert? xd]

[Okay, is prima ^^]

Leslie Day
    Ik begroet even de chauffeur en zwaai dan nog naar Jake. 'Wat is het adres, mevrouw?' vraagt hij dan aan me. Ik geef het adres op en de man knikt. 'Oké, dat is prima.' Ik grinnik kort, waarom zou hij anders taxi rijden? De man kijkt me even raar aan maar begint dan met rijden. We rijden even en gaan over een rustige binnendoor weg. Ik kijk op als ik een raar sputterend geluid hoor en kom tot de conclusie dat het de auto is. Ik vloek zachtjes, wat is dit nu weer? De chauffeur zet de auto aan de kant en ik stap dan uit. Gelijk biedt de man zijn excuus aan, maar ik wuif het weg. 'U had ook niet kunnen weten dat dit zou gebeuren,' zeg ik glimlachend. Ik zoek dan naar mijn mobiel zodat ik Jake kan bellen, oeps, vergeten.