Sienna Lakes.
Na een tijdje hangen bij de open haard vond ik het best en kwam ik langzaam overeind, om vervolgens de mok in de keuken te zetten en terug te lopen naar de gang waar Louis en Harry nog steeds zouden moeten zitten. Liam kwam dadelijk wel, ik wilde gewoon even zien wat die twee uitspookten. Verbaasd keek ik naar de twee jongens en trok ik mijn wenkbrauwen op om vervolgens even te kuchen.
"Wat is dit?" vroeg ik met een vragende ondertoon, ook al kon ik al raden wat hier gaande was. Ikzelf bleef maar even bij ze uit de buurt, want ik had geen zin om onder het cadeaupapier en de plakband te zitten. Vooral de plakband leek me een stuk minder fijn... Ik bedoel, mijn haar? "Jullie zijn net twee kleine kleutertjes..." Weliswaar schattige kleuters, maar dat wisten ze zelf ook wel. Ik streek mijn panty even glad en bekeek mijn laarzen kritisch, maar gelukkig had de sneeuw ze niet aangetast. Je wist het maar nooit met deze stof.
Stephanie Swift.
Ik slaakte een zucht terwijl ik naast Niall zat en speelde met een los draadje dat was verdwaald van mijn shirtje. Ik trok het los en liet het ergens op de grond dwarrelen, waarna ik achterover ging liggen en de warmte van het vuur gewoon over me heen liet komen. Ik had geen zin om op te staan en gezellig te doen, daar had ik het humeur en de fut niet voor. Het liefste bleef ik hier nu liggen totdat het avond werd en ik in bed moest kruipen, maar dat vond ik ook weer een beetje laag van mezelf. Ik kon wel zeggen dat ik het niet bepaald naar mijn zin had, maar dat was niet de schuld van Niall. Als Niall hier niet eens was geweest had ik het cadeautje afgegeven en was ik weer net zo hard teruggereden naar mijn werkplek om me daar in de studio op te sluiten en zo verder te gaan met mijn werk. Mijn leven bestond uit werken en wat vrienden, meer niet.
"Ik ben vervelend, niet?" vroeg ik aan Niall terwijl ik mijn hoofd draaide en hem vragend aankeek om vervolgens op mijn lip te sabbelen.
Reading a good book is like taking a journey.