• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?
    Jongens:

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. Zianourryx
    -Zayn Jawaad Malik. Zianourryx
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    Meisjes:
    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 15:07 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Neeeeee, dat is waar ook. Je bent natuurlijk alles behalve ongeduldig' zeg ik zo serieus mogelijk en bijt op mijn lip om niet in de lach te schieten. 'Natuurlijk heb ik dat deze keer wel, en het maak niet uit. Maar Lou wil nu wel een kusje om het helemaal goed te maken.' Lachend kijk ik op, om zo Harry aan te kunnen kijken. 'Ten eerste; Nu voel ik me echt heel erg klein. En natuurlijk ten tweede ben ik blij dat je dat weet' zeg ik glimlachend. 'Met dat pruillipje bereik je niets, Hazz, verzin maar wat beters' zeg ik maar kijk toch snel weer naar beneden. 'Ja, helemaal mee eens, want je kent me nu toch weel een beetje? De gekste dingen zijn juist het leukste' zeg ik lachend. Gelukkig weet ik dat Harry het helemaal niet zo erg vind en als dat anders zou zijn...Dan was het afwachten wat er dan gebeurd was.'Net of je het anders niet gedaan had. Tsss je vind het niet zo erg' zeg ik nog steeds lachend. 'Hmm, kan niet wachten' zeg ik grijnzend en sta op, om vervolgens een kus op zijn lippen te drukken en weer te gaan zitten. Ik tuit mijn lippen en de bedenkelijke blik in mijn ogen is niet te missen. 'Daar moet ik even over denken.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    [we hebben de tijd wat doorgespoeld en doen nu dat iedereen bij elkaar zit, dus je kan reageren ja, ik moet ook nog met Liam reageren dus ja :P]


    (Dan zal ik wel eerst reageren, als je wilt. :3 Dan heb ik tenminste beide personages al op de goede plek.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    quin98 schreef:
    (...)


    [Nou we hebben het net wat doorgespoeld en dan dat iedereen bij elkaar zit om Lou zijn verjaardag te vieren, en toen werd Hazz ingepakt door Lou xD]


    ( Lou doet helemaal niets en is hartstikke onschuldig xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Crudelis schreef:
    (...)

    (Dan zal ik wel eerst reageren, als je wilt. :3 Dan heb ik tenminste beide personages al op de goede plek.)


    [ Ja is goed]

    [nee tuurlijk niet, Lou doet nooit wat!]

    ( Nee fijn dat je dat ook inziet en daarbij....Hazza is ook altijd onschuldig, dus zijn ze beide onschuldig)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sienna Lakes.

    Na een tijdje hangen bij de open haard vond ik het best en kwam ik langzaam overeind, om vervolgens de mok in de keuken te zetten en terug te lopen naar de gang waar Louis en Harry nog steeds zouden moeten zitten. Liam kwam dadelijk wel, ik wilde gewoon even zien wat die twee uitspookten. Verbaasd keek ik naar de twee jongens en trok ik mijn wenkbrauwen op om vervolgens even te kuchen.
    "Wat is dit?" vroeg ik met een vragende ondertoon, ook al kon ik al raden wat hier gaande was. Ikzelf bleef maar even bij ze uit de buurt, want ik had geen zin om onder het cadeaupapier en de plakband te zitten. Vooral de plakband leek me een stuk minder fijn... Ik bedoel, mijn haar? "Jullie zijn net twee kleine kleutertjes..." Weliswaar schattige kleuters, maar dat wisten ze zelf ook wel. Ik streek mijn panty even glad en bekeek mijn laarzen kritisch, maar gelukkig had de sneeuw ze niet aangetast. Je wist het maar nooit met deze stof.

    Stephanie Swift.

    Ik slaakte een zucht terwijl ik naast Niall zat en speelde met een los draadje dat was verdwaald van mijn shirtje. Ik trok het los en liet het ergens op de grond dwarrelen, waarna ik achterover ging liggen en de warmte van het vuur gewoon over me heen liet komen. Ik had geen zin om op te staan en gezellig te doen, daar had ik het humeur en de fut niet voor. Het liefste bleef ik hier nu liggen totdat het avond werd en ik in bed moest kruipen, maar dat vond ik ook weer een beetje laag van mezelf. Ik kon wel zeggen dat ik het niet bepaald naar mijn zin had, maar dat was niet de schuld van Niall. Als Niall hier niet eens was geweest had ik het cadeautje afgegeven en was ik weer net zo hard teruggereden naar mijn werkplek om me daar in de studio op te sluiten en zo verder te gaan met mijn werk. Mijn leven bestond uit werken en wat vrienden, meer niet.
    "Ik ben vervelend, niet?" vroeg ik aan Niall terwijl ik mijn hoofd draaide en hem vragend aankeek om vervolgens op mijn lip te sabbelen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    SerpentsKiss schreef:
    ( Nee fijn dat je dat ook inziet en daarbij....Hazza is ook altijd onschuldig, dus zijn ze beide onschuldig)


    [ja heel onschuldig xD]

    Harry Edward Styles

    Ik knik gelijk, 'Inderdaad!' zeg ik en grinnik daarna. 'Nou dan krijgt Lou dat kusje toch' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. Ik buig met wat moeite naar beneden om Louis gauw een kusje te geven. 'Nou ik voel me een cadeau, en dan zijn we zoals zo vaak daar allebei blij mee' zeg ik en kijk naar Louis en daarna even naar mijn bijna volledig ingepakte benen, ik hoopte maar dat niemand nog cadeau's moest inpakken. 'Weet je het wel zeker? Want je kijkt wel erg snel naar beneden' zeg ik en zet een beetje een zielig stemmetje en zet mijn pruillip weer op. 'Lou' piep ik zielig en kijk naar beneden met een pruillip. 'Een beetje? Ik ken je beter dan wie dan ook en inderdaad zijn de gekste dingen aan jou het leukst' zeg ik met een glimlach. Ik grinnik even en haal mijn schouders op, 'Misschien vindt ik het wel heel erg' zeg ik en kijk Louis aan waarna ik even lach. 'Ik ook niet' zeg ik lachend en glimlach als ik een kusje van hem krijg. Ik trek een pruillipje, 'Je gaat me wel uitpakken toch, ik ben je grootste cadeau!' zeg ik en kijk Louis aan. Als ik wat gekuch hoor en de vraag wat dit is schiet ik in de lach, 'vraag dat maar aan Louis hier'
    [Liam komt eraan]

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 21:03 ]

    Liam James Payne

    Nadat ik even naar mijn kamer was gegaan om mijn schaatsen op te ruimen loop ik rustig terug en zie Sienna in de woonkamer staan. Ik schiet in de lach door wat ik veder aantref. Harry en Louis ook weer met hun grappen altijd. Ik moet toegeven deze is wel echt geniaal. 'Goed bedacht Lou' zeg ik lachend en kijk naar de twee. Daarna kijk ik even naar Sienna en glimlach naar haar. 'Zulke dingen zul je in de tijd dat je hier bent' zeg ik lachend en kijk der aan. 'Ach ja, dat krijg je als je met twee kleuters in huis woont hé' zeg ik terwijl ik even plagend naar de andere twee kijk. Ik grinnik even en kijk dan weer naar Sienna. 'Heey Lou, wanneer wil je je cadeau eigenlijk hebben al zie ik dat je het leukste cadeau op dit momentaan het inpakken bent' zeg ik lachend en kijk hem vragend aan.

    Sienna Lakes.

    Ik slaakte een zachte zucht en keek Liam met een grimas aan. "Ik heb medelijden met dat cadeaupapier." mompelde ik met een kattige ondertoon. Ik hield niet zo van kinderachtig, ook al bleef het weliswaar schattig. Ik zette mezelf neer op de bank omdat ik geen behoefte had om op de grond te gaan zitten, dat was vies.
    "Eigenlijk zou iemand anders Harry moeten inpakken, want dit telt niet als cadeautje." zei ik wijs, waarna ik Louis een glimlachje toewierp en achterover leunde op de bank. Mijn vingers verstrengelden ik ineen en ik sloot mijn ogen eventjes. Ik was nog best vermoeid van het reizen en in de namiddag brak het me nogal op. "Vergeet het strikje in Harry's krullen niet, trouwens."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ja, in je dromen, Hazza' zeg ik en een vrolijk lach verlaat mijn mond. Kijk dat zijn de woorden die ik wilde horen' zeg ik en grinnik zachtjes als Harry met wat moeite naar beneden buigt. Even vergeten dat er cadeaupapier om zijn benen gewikkeld zat. Maar toch verschijnt er een brede glimlach op mijn gezicht als ik toch het kusje krijg. 'Maar dat ben je ook, dus zo moet je -je ook voelen en wanneer komt dat niet voor?' Rustig ga ik weer verder met het inwikkelen van Harry zijn benen. 'Ja, voor honderd procent en wil dat mijn cadeau snel ingepakt is' zeg ik en bijt op mijn lip. Hij weet net zo goed als mij dat ik er niet tegen kan. 'Ja, Hazz?' vraag ik en probeer zo serieus mogelijk omhoog te kijken. 'Dat valt inderdaad niet te ontkennen en dat is ook het leukste aan jou.' Ik kan niet anders dan lachen en schud mijn hoofd. 'Dat vind je niet, anders was je reactie heel anders' zeg ik en grijs even. 'Dan moet je maar opschieten.' Zijn glimlach zorgt ervoor dat er weer een vrolijk twinkeling in mijn ogen verschijnt.. 'Misschien...En daar heb je wel gelijk in.' Na die woorden draai ik me kort om. 'Vraag dat maar aan Harry, want het komt door zijn opmerking' zeg ik tegen Sienna en draai me nog verder om -om Liam aan te kijken. 'Dankjewel en het is ook heel erg leuk om te doen.' zeg ik lachend en ga weer vrolijk verder met inpakken. Liam zijn opmerking over kleuters negeer ik, maar bij het woord cadeau laat ik alles uit mijn handen vallen. 'Hmm..verras me, maar laat het niet te lang duren, want geduld is ver te zoeken en ergens heb je wel gelijk.' Erna richt ik me op Sienna en knik bedenkelijk. ''Je hebt gelijk, maar dit is ook heel erg leuk om te doen en strikje doet me ergens aan denken? Jou heel toevallig ook? Maar die komt er wel.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Javadd Malik

    Vrolijk loop ik de woonkamer binnen en blijf verbaasd in de deuropening staan. 'Ik wil het deze keer dus echt niet weten' zeg ik lachend met mijn blik op Harry en Louis gericht. Ik open mijn mond om nog wat te zeggen, maar door het geluid dat mijn cadeau maakt klap ik hem weer dicht en bijt op mijn lip. 'Shh' fluister ik en leg mijn vinger tegen mijn mond terwijl in de richting van de trap keek. 'Uh, ja, nou geen vragen' zeg ik snel tegen de andere voor ik de kamer in loop en op de bank ga zitten. Hopelijk komen er nu echt geen vragen, want heb geen idee hoe ik dat nu uit zal moeten leggen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sienna Lakes.

    Ik grijnsde even. "Dat strikje liet me inderdaad eraan denken dat ik Harry nog in de Kerstboom zou hangen als hij sneeuw over me heen zou gooien, inderdaad." beantwoordde ik Louis' vraag, voordat ik opkeek toen Zayn naar binnen kwam lopen en een verbaasde blik kreeg toen ik geluid bij hem vandaan hoorde komen. Wat was dat nou weer?
    "Als je gaat vragen om geen vragen te stellen krijg je juist vragende vragen van mij gevraagd." zei ik met een grinnik, waarna ik even nadacht over mijn zin. Hij klopte nog, volgens mij. "Dus Zaynie... Wat was dat geluid? Wat heb je met Elena uitgespookt en wat vond je van mijn creatieve zin?" vroeg ik snel achter elkaar, voordat ik naar adem hapte en weer achterover leunde op de bank, waarna ik een gaap onderdrukte en mezelf verontschuldigde. Als ik moe werd, werd ik nog hyper ook en viel ik nog eens om. Ik was een vreemd type, ik weet het...


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ik ben een cadeau aan het verzinnen whaha maar zal wel even reageren]