Louis William Tomlinson
'Ja, dat is wel weer waar' zeg ik bedenkelijk en knik dan langzaam om Harry vervolgens ook aan te kijken. 'Het verbaasd me dat die woorden uit jou mond komen' zeg ik dan en grinnik dan toch. Met een vragende blik kijk ik hem aan als hij mijn vinger vastpak. 'Nee, hoor en nu ook niet' antwoord ik en prik nog een keer in zijn wang. 'Je moet wel lachen..Geef maar toe.' Ik knikte als antwoord op zijn volgende antwoord. Het waren er inderdaad veel, maar dat kwam juist goed uit. Ik kreeg ook een glimlach op mijn gezicht toen Harry glimlachte. Daar ben ik blij om dan' zeg ik lachend. Behalve de vrolijke twinkeling in mijn ogen verschijnt er ook een vrolijke glimlach op mijn gezicht. 'Ik had jou niet willen missen..Jij maakt alles perfect' zeg ik en druk een kusje op zijn wang. 'Doe je niet, want je houd je lach in' zeg ik serieus en kijk hem aan. 'Met alle liefde maak ik het goed, Hazza' zeg ik glimlachend en schud dan ook mijn hoofd. 'Weet ik, maar alsnog maak ik het nog goed met je' zeg ik en trek een pruillipje als hij zachtjes door mijn haar woelt. Maar glimlach toch al snel wee en zie dat Harry zijn glimlach breder word door het kusje op zijn lippen. Dat is voor mij een reden om het nog een keer te doen. Een grijns verschijnt weer rond mijn lippen door het kusje op mijn wang. 'Ja, denk dat we het daar maar op moeten houden' zeg ik lachend, want we dachten beide hetzelfde. 'Niet zo verbaasd, Hazza, ik ben nog steeds niet uitgekeken op mijn andere cadeau en dat zal ook niet meer gebeuren' zeg ik met een onschuldige glimlach en pak het plakband dat aan mijn vinger blijft plakken op zijn neus. Daarna ga ik weer verder met uitpakken en langzaam zie ik rood stof tevoorschijn komen. 'Ik heb al een idee, denk ik' zeg ik lachend en scheur het papier iets sneller.
If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer