• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?
    Jongens:

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. Zianourryx
    -Zayn Jawaad Malik. Zianourryx
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    Meisjes:
    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 15:07 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (ik reageer later, ben nu echt niet lekker enz.)

    ( Wat is het hier stil ^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [jJa nogal, was vergeten te reageren sorry. doe het vanav.. wss wel]

    ( Iedereen was het vergeten volgens mij. Maar maak niet uit en is goed (: )

    [ bericht aangepast op 23 jan 2013 - 18:53 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hallooooooo peepz! Hihihihihi ik ben erg lang hier niet meer geweest main, lord xD Btw, wat heb ik gemist???]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    MrCarrotPie schreef:
    [Hallooooooo peepz! Hihihihihi ik ben erg lang hier niet meer geweest main, lord xD Btw, wat heb ik gemist???]


    (Niks, ik was op jouw reactie aan het wachten. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (ik moest toetsen inhalen en heb er nu morgen weer twee dus vandaar dat me reactie gister nie is gekomen, ik ga morgen wel.proberen, dan heb ik alle tijd)

    ( Maak niet uit en het is ook niet meer dan logisch. Wij hadden deze week toetsweek dus weet wat je ook bedoelt (: Hopelijk is het goed gegaan? )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SerpentsKiss schreef:
    Louis William Tomlinson

    'Oké je hebt gelijk, want we zijn het er mee eens dat ik deze keer gelijk heb...Maar reageren is dus inderdaad niet meer nodig' zeg ik zo onschuldig mogelijk en schiet daarna gelijk in de lach. 'Er zijn heel veel voordelen, makkelijk is het inderdaad ook en dat komt ook wel is voor' zeg ik glimlachend. Ik sla mijn armen over elkaar en kijk Harry aan. 'Geen sorry, want daar kom je nu nergens mee...Ach wat maak het ook uit, want je hebt het nu bedacht' lach ik en neem nog geeneens de moeite om het serieus te zeggen. Ik glimlach tegen zijn lippen door zijn woorden en voel hem ook al snel tegen de mijne glimlachen. 'Zeg niet dat het onmogelijk is. Ik dacht ook ooit dat het onmogelijk was om beroemd te worden of dat jij hetzelfde zo voelen....Het is dus niet onmogelijk om meer van je te houden, dus ik blijf bij dat punt.' zeg ik glimlachend. 'Dat zijn we inderdaad.' Ik kan een grinnik niet onderdrukken als Harry opnieuw een spastisch beweging maakt en me nep boos aankijkt. 'Wat? Niet zo boos kijken' zeg ik onschuldig en por nog een keer. 'Hazza niet doen' roep ik lachend en sla mijn stevig om hem heen om wel op zijn schoot te blijven zitten, maar gelukkig stopt Harry al snel weer. 'Het is ook maar voor deze ene keer.' Ik trek een pruillipje als hij zijn lippen van de mijne haalt. 'Hazz weet het wel weer hoe het goed te maken en je blijft lief' zeg ik lachend en glimlach door de kus op mijn lippen. Ik knik waarna ik een cadeautje pak en nog dichter tegen Harry aankruip. 'Misschien is dat wel een goed plan.'


    Harry Edward Styles

    'Je hebt helemaal geen gelijk deze keer Tomlinson' lach ik en kijk hem aan, we zeiden wel dat deze discussie zou stoppen maar eigenlijk gaan we nog gewoon door. 'Het zijn inderdaad heel veel voordelen' zeg ik met een glimlach en druk een kusje op Louis zijn wang. Ik kijk Louis aan die zijn armen over elkaar slaat en luister daarna naar wat die zegt. 'OOOH! wat ben ik toch blij dat je me nu vergeeft' zeg ik overdreven en lach daarna weer. Ik glimlach even door wat die zegt en eigenlijk heb ik hier toch niet echt een goed antwoord op terug. 'Ik dacht ook dat die dingen onmogelijk waren, vooral dat jij ooit hetzelfde voor mij zou voelen maar toch ben ik zeker dat jij niet zoveel houdt van mij als ik van jou, maar dat maakt niet uit' zeg ik en grinnik even. Ik kijk hem aan en knuffel hem even. Ik glimlach even als hij wat ik net zei bevestigt en kijk hem nogmaals nep boos aan als hij grinnikt. 'Dat doe ik wel' zeg ik terwijl ik mijn lach inhoud. Ik grinnik door zijn reactie als ik hem kietel. 'Zo nu heb ik je weer teruggepakt' zeg ik lachend. 'Hoe kan ik ook niet lief zijn als ik zo'n lief vriendje als jou heb, ik bedoel ik moet wel goed voor je zijn hé' zeg ik met een glimlach. Als hij nog wat dichter tegen me aankruipt verstrak ik mijn greep iets en kijk naar het cadeau in zijn handen. 'Nou maak open dan' zeg ik lachend.

    Louis William Tomlinson

    ''Hoe durf je te zeggen dat ik geen gelijk heb?! Kwamen die worden nu echt uit jou mond?' vraag ik en kan het niet laten om toch in de lach te schieten en Harry een keer in zijn wang te prikken. De discussie zou ondanks onze woorden toch nog niet stoppen. 'Er zijn gewoon veel voordelen.' Een glimlach verschijnt op mijn gezicht door het kusje op mijn wang en kan het niet laten om snel nog een kusje op Harry zijn neus te drukken. Bij alles wat ik vertel probeer ik zo serieus mogelijk te zijn om het een beetje geloofwaardig over te laten komen, maar dat word als snel weer verpest door het lachen en begin nog harder te lachen door zijn reactie. 'Daar moet je ook blij om zijn.' De overdreven toon negeer ik en een vrolijke twinkeling verschijnt in mijn ogen na zijn woorden. 'Maar gelukkig is het niet onmogelijk, want had dit allemaal niet willen missen.' zeg ik met een brede glimlach en neem zijn knuffel maar al te graag in ontvangst. Ik grinnik weer zachtjes als hij me nogmaals boos aankijkt als ik grinnik. 'Dat doe je niet' zeg ik en schud mijn hoofd. 'Mijn reactie is niet graag' lach ik vrolijk. 'Misschien is het tijd om het goed te maken met je, maar dat heb je zeker' zeg ik lachend. Een 'Awh' geluid verlaat mijn mond bij zijn woorden en druk een kusje op zijn lippen. 'Je bent echt heel erg lief, my dear Snowflake, en met deze woorden bewijs je ook dat jij de liefste bent' zeg ik en voeg dat laatste er snel aan toe. Ik voel hoe hij zijn greep iets verstrak als ik nog wat dichter tegen hem aankruip. 'Wie is hier nu ongeduldig?' vraag ik lachend waarna ik mijn blik op het cadeau richt en vervolgens toch begin met uitpakken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Oh jeetje, ik wachtte op Naomi.... ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [haha iedereen wacht een beetje op iedereen denk ik,
    Ik zal trouwens zo wel even reageren ga eerst moordvrouwen kijken ^^]

    Harry Edward Styles

    'Ik durf toch alles dus dat ook' zeg ik lachend en kijk Louis aan. 'Die kwamen zeker uit mijn mond'zeg ik grijnzend en lach daarna. Als hij in me wang prikt grinnik ik even en pak zijn vinger vast. 'Heeft jou vinger nou zo net echt mijn wang aangeraakt?' vraag ik nep verontwaardigt en doe me best mijn lach in te houden. 'Ja er zijn der inderdaad veel' zeg ik met een glimlach. Als ik een kusje op mijn neus terug krijg van Louis glimlach ik, wat is die toch lief. Hij probeert wel serieus te kijken maar zijn lach kan die gewoon niet inhouden. 'Dat ben ik ook' zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik zie de vrolijke twinkeling in zijn ogen waardoor der een glimlach op mijn gezicht verschijnt, die vrolijke twinkeling in zijn ogen is altijd zo leuk. 'Ik had dit ook zeker niet willen missen' zeg ik met een glimlach. 'Doe ik wel' zeg ik terwijl ik me lach nog inhoud. 'Ik zou het inderdaad maar heel gauw goedmaken jij' zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik schud even mijn hoofd, 'Nee hoor, ik vergeef het je allang' zeg ik met een glimlach en woel even zachtjes door zijn haren. Ik glimlach even als een 'Awh' geluidje uit zijn mond komt en die wordt alleen maar breder als der ook nog is een kusje op mijn lippen komt. Ik glimlach door zijn woorden en druk een kusje op zijn wang. 'We zijn gewoon samen de liefste ' zeg k met een glimlach omdat ik op dit moemnt geen zin heb om nog een discussie aan te gaan. Ik grinnik even, 'Normaal jij maar het lijkt wel alsof het je dit keer bijna niet interesseert' zeg ik lichtjes verbaast en kijk daarna naar het cadeau wat die begint uit te pakken.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2013 - 16:00 ]

    Louis William Tomlinson

    'Ja, dat is wel weer waar' zeg ik bedenkelijk en knik dan langzaam om Harry vervolgens ook aan te kijken. 'Het verbaasd me dat die woorden uit jou mond komen' zeg ik dan en grinnik dan toch. Met een vragende blik kijk ik hem aan als hij mijn vinger vastpak. 'Nee, hoor en nu ook niet' antwoord ik en prik nog een keer in zijn wang. 'Je moet wel lachen..Geef maar toe.' Ik knikte als antwoord op zijn volgende antwoord. Het waren er inderdaad veel, maar dat kwam juist goed uit. Ik kreeg ook een glimlach op mijn gezicht toen Harry glimlachte. Daar ben ik blij om dan' zeg ik lachend. Behalve de vrolijke twinkeling in mijn ogen verschijnt er ook een vrolijke glimlach op mijn gezicht. 'Ik had jou niet willen missen..Jij maakt alles perfect' zeg ik en druk een kusje op zijn wang. 'Doe je niet, want je houd je lach in' zeg ik serieus en kijk hem aan. 'Met alle liefde maak ik het goed, Hazza' zeg ik glimlachend en schud dan ook mijn hoofd. 'Weet ik, maar alsnog maak ik het nog goed met je' zeg ik en trek een pruillipje als hij zachtjes door mijn haar woelt. Maar glimlach toch al snel wee en zie dat Harry zijn glimlach breder word door het kusje op zijn lippen. Dat is voor mij een reden om het nog een keer te doen. Een grijns verschijnt weer rond mijn lippen door het kusje op mijn wang. 'Ja, denk dat we het daar maar op moeten houden' zeg ik lachend, want we dachten beide hetzelfde. 'Niet zo verbaasd, Hazza, ik ben nog steeds niet uitgekeken op mijn andere cadeau en dat zal ook niet meer gebeuren' zeg ik met een onschuldige glimlach en pak het plakband dat aan mijn vinger blijft plakken op zijn neus. Daarna ga ik weer verder met uitpakken en langzaam zie ik rood stof tevoorschijn komen. 'Ik heb al een idee, denk ik' zeg ik lachend en scheur het papier iets sneller.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Tuurlijk is het waar, ik bedoel het kwam uit mijn mond dan is het altijd waar' zeg ik lachend en kijk Louis aan. 'Tja hoe zou ik het zeggen, ik zit vol verassingen?' zeg ik vragend en schiet daarna even in de lach. 'Je hebt echt vaak gelijk Lou maar deze keer even niet' zeg ik daarna met een glimlach en kijk Louis aan. Ik grinnik door wat hij zegt en kijk verontwaardigt als zijn vinger mijn wang nog een keer aanraakt, 'Ooh dat deed die wel' zeg ik lachend en kijk Louis aan. 'Maar ik zal het maar vergeten voor deze keer' zeg ik zo serieus mogelijk maar grinnik daarna wel even. 'Ik lachen? nee joh' zeg ik terwijl ik mijn lach inhoud maar dat totaal mislukt. 'Dat is mooi want dan zijn we allebei blij' zeg ik en grinnik even. Door zijn volgende woorden verschijnt er een brede glimlach op mijn gezicht en trek ik Lou even dichter tegen me aan. 'Ik zou jou ook echt niet willen missen' zeg ik met een glimlach. 'Je bent gewoon perfect' zeg ik daarna nog zachtjes en glimlach door het kusje op mijn wang. 'Oké, oké, ik moet inderdaad lachen en niet boos kijken maar hoe kan ik ook ooit boos naar jou toe kijken?' zeg ik vragend en kijk hem aan. Lou was veel te schattig en lief om boos naartoe te kijken. Ik glimlach even, 'Lou dat jij gewoon hier op me schoot zit en ik je mag vasthouden en knuffelen, dat is allang genoeg om het goed te maken al hoefde je dat niet eens te doen' zeg ik en kijk Louis aan. 'Dat is echt niet nodig' zeg ik met een glimlach. Als hij een pruillipje trekt druk ik heel gauw een kusje op zijn lippen. 'Niet zo zielig kijken Lou' zeg ik en glimlach even. Ik glimlach als Louis nog een kusje op mijn lippen drukt en zie dat hij ook glimlacht door het kusje op zijn wang. Ik grinnik even als Louis weer hetzelfde denkt en knik even, ' Dan houden we der ook maar mee op hé' zeg ik met een glimlach. 'Mooi zo want Louis die cadeau's niet geweldig vindt is Louis niet' zeg ik met een glimlach. Ik grinnik als hij plakband op mijn neus plakt. Zelf pak ik het stickertje van het andere papier nog en plak die op Louis zijn neus. Ik glimlach onschuldig en kijk daarna weer naar het cadeau. Er is een rode stof tevoorschijn gekomen en ik glimlach even, 'Ik denk ik ook' zeg ik en kijk hoe hij het papier wat sneller scheurt.