• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?
    Jongens:

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. Zianourryx
    -Zayn Jawaad Malik. Zianourryx
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    Meisjes:
    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 15:07 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Hello.....)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    ( Hello.....)


    (Hola! Kun je Zayn ooit weer laten leven? x'D
    Louis kan nog altijd op Harry reageren... Liam en Sienna hebben gezoend, Steph en Ni hebben weinig gedaan en Elena en Zayn niets. ;p Dat was de samenvatting. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    (Hola! Kun je Zayn ooit weer laten leven? x'D
    Louis kan nog altijd op Harry reageren... Liam en Sienna hebben gezoend, Steph en Ni hebben weinig gedaan en Elena en Zayn niets. ;p Dat was de samenvatting. ;p)


    ( haha dankjewel en natuurlijk kan dat...Moet even kijken op welke dingen die twee dan nog moeten reageren en bedankt voor de samenvatting.
    xTomlinster -> SerpentsKiss)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SerpentsKiss schreef:
    ( Hello.....)


    [Hello, welcome back:P
    was het leuk?

    maar een klein beetje late reactie...

    Louis William Tomlinson
    Met een glimlach kijk ik Harry aan en weet eigenlijk ook niets meer te antwoorden. 'Het is niet lief omdat het uit mijn mond komt, maar omdat het over jou gaat' zeg ik. 'Je weet wat ik wil zeggen en dat verandert niet meer' zeg ik dan en mijn glimlach word breder door de kus die Harry op mijn lippen drukt. Elk woord ervan meen ik en die woorden zou je niet heel snel uit mijn mond horen, want iedereen weet wat er gebeurd als je mij met cadeautjes in een ruimte zet. 'Ik snap niet dat je het leuk vind, maar het is wel leuk om het steeds met jou goed te maken' zeg ik lachend.Mijn pruillipje veranderd al snel weer in een glimlach als Harry mijn hand even vastpakt. 'Dat je -je geen zorgen hoeft te maken aangezien jij degene bent van wie ik hou' antwoord ik zacht en druk een kus op zijn lippen. 'Je bent het allerbelangrijkste voor me' vervolg ik net zo zacht als hij zijn ene arm om me heen slaat en zijn hoofd een beetje tegen mijn schouder laat aanleunen. 'Yay dat hoor ik graag' zeg ik en pak dan ook een stukje van het inpakpapier vast voor ik Harry ook aankijk. 'Samen op drie en anders helemaal niet.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Dat is het wel en dat tweede is dan maar weer niet zo maar zullen we maar zeggen dat het het beide lief maakt' zeg ik lachend en kijk Louis aan. Ik begin te lachen en knik even, 'Ik weet inderdaad wat je wilt gaan zeggen en ik wil ook niet dat dat verandert hoor' zeg ik met een glimlach. 'Nou het is gewoon leuk omdat ik je dan lekker kan verwennen en gewoon dat soort dingen, en zie je jij vindt het ook leuk om het goed te maken' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Dat weet ik toch Lou en ik maak me ook echt geen zorgen hoor, ow en ik hou ook van jou lieve boobear' zeg ik met een glimlach. Als ik iets zeker wist was het wel dat ik me geen zorgen hoefde te maken om zoiets. Ik glimlach als ik een kus op mijn lippen krijg. 'Jij ook voor mij' zeg ik met een glimlach en druk een kusje op zijn neus. Wat was die toch weer lief! Ik grinnik even door zijn enthousiaste reactie en knik daarna. '3.... 2...1!' roep ik op het laatste en trek het stukje wat ik vast het er rustig af. Ik kijk Louis even aan en glimlach. Vervolgens scheur ik nog wat papier eraf waardoor er al langzaam wat zichtbaar wordt.

    (Het eerste cadeautje: Twee kettinkjes met een 'I', een hartje, het woordje 'him' en een pijltje, bij de een naar links en de ander naar rechts.
    Het tweede cadeau: Een rode blouse zonder streepjes, Sienna wilde Louis niet met streepjes zien met Kerst. ;p
    Het derde cadeau: Een schilderij vol gekalkt met strepen.
    Het vierde cadeau: was een of andere set met TOMS

    Gekopieerd van het andere RPG en de woorden van Sienna. :3 Zo hebben jullie een overzicht. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Dat is het niet, maar het tweede is dus wel zo en dan houden we het daar maar op, ook al klopt het niet helemaal' zeg ik lachend. Het was logisch dat Harry wist wat ik wilde zeggen. 'Het verandert ook niet allerliefste Hazza, maar ben wel blij dat je weet wat mijn woorden zou zijn' zeg ik glimlachend en kijk Harry aan. 'Dat klinkt niet verkeerd, maar de aanleiding meestal wel, en natuurlijk is het leuk om dat te doen' zeg ik lachend en druk nog een kus op zijn lippen na de volgende woorden. 'Dat komt goed uit, maar toch vind ik het leuk om te zeggen, en hier komt weer een discussie..want hou meer van jou, Hazz' zeg ik dan. Ik wist wel dat hij zich er geen zorgen om hoefde te maken. 'Je bent echt te lief' zeg ik en glimlach door het kusje op mijn neus. 'Niet grinniken, want het is zo' zeg ik en por hem in zijn buik. Met mijn blik op Harry gericht, wacht ik geduldig tot hij aftelt en op het laatste trek ik het stuk wat ik in mijn handen had eraf. Al snel richtte ik mijn blik op het cadeautje en kijk naar wat er zichtbaar wordt.
    ( Ga proberen om even te lopen, want zit al te lang stil)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Thank you ^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hallo luitjes, ik had ff een sleepover van drie dagen.... zonder mijn geliefde laptop..... maar ik ben er weer... btw, ik heb Possession gezien, omg die is eng!!! Normaal vind ik films nooit echt eng, maar deze, wauw... Maar goed, Naoom wil je de laatste reactie en El?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Zal zo even reageren, kan Niall zo ook even reageren btw?(A)]

    Harry Edward Styles

    'Dat is het wel en het tweede is het dus niet, dan laten we het dus daar maar bij ook al ben ik het wel met je eens' zeg ik lachend en glimlach daarna even. 'Ik weet dat het niet veranderd, en ik weet toch wel vaker wat je wil zeggen Lou' zeg ik met een glimlach. 'Dat begin is inderdaad minder, maar die kunnen we ook gewoon af en te overslaan' zeg ik lachend en kijk Louis vrolijk aan. 'Naja als je dat echt leuk vindt om te zeggen blijf je dat toch lekker doen, en daar geloof ik niks van want niemand kan zoveel van iemand houden als ik van jou hou' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. 'Jij ook' zeg ik met een glimlach. Als hij in mijn buik port maak ik even een spastische beweging maar ga al snel weer goed zitten. 'Maar dan kan ik toch nog wel grinniken omdat je zo enthousiast bent? dat vindt ik gewoon leuk om te zien' zeg ik onschuldig en glimlach daarna. Ik glimlach bij het zien van het cadeau, het zijn twee kettings en volgens mij stond er ook wat maar dat kon ik nog niet goed zien dor het papier. Langzaam haal ik het uit de rest van de verpakking en mijn glimlach wordt breed als er I (H) him met een pijltje op beide kettings. Ik hou het voor Louis en glimlach breed. Ik druk een kus op zijn wang en duw hem wat dichter tegen me aan. 'Wat een geweldige kettings' zeg ik met een glimlach. 'Hier moeten we Sienna zo even voor bedanken' zeg ik daarna en kijk weer naar de ketting's

    Louis William Tomlinson
    'Dat is het niet en het tweede is het dus wel, maar later we het daar maar bij houden..ook al ben je het wel met me eens op dit moment' zeg ik lachend en knik daarna bedenkelijk. 'Het hoeft ook niet het veranderen, en heel vaak is dat een voordeel' zeg ik dan. 'En daar kom je nu pas mee? Nu word die helemaal mooi...Had je dat niet al veel eerder kunnen zeggen?' probeer ik zo serieus mogelijk te zeggen maar schiet al snel in de lach. 'Ja, dat is inderdaad leuk, want dan heb ik weer een reden om een keer extra om te zeggen dat ik van je hou, maar natuurlijk ook om dit te doen' zeg ik en druk kort mijn lippen op de zijne.'Al is het verschrikkelijk lief van je moet ik je toch ongelijk geven, want dat kan wel' vervolg ik dan glimlachend. 'Dan zijn we beide heel er lief voor dit ook op een discussie uitloopt.' Ik grinnik zacht door de spastisch beweging die hij maakt als ik in zijn buik port en doe het expres nog een keer. 'Hmmm..voor deze keer, omdat je met een goede reden komen en je zo onschuldig doet' zeg ik na lang verzinnen. Doordat ik teveel bezig ben met Harry had ik niet door dat het cadeau als zichtbaar was geworden, maar door zijn glimlach al snel wel. 'Je haalt me de woorden uit de mond, want deze zijn inderdaad geweldig.' Met een vrolijke twinkeling in mijn ogen kijk ik Harry aan als hij een kus op mijn wang drukt en wat dichter tegen zich aan duwt. 'We moeten haar inderdaad bedanken' zeg ik met nog steeds dezelfde glimlach. 'Maar het klopt wel allemaal, want zoals net als gezegd..Ik hou echt heel erg veel van' Ik wijs naar het pijltje dat naar Haarry wijst. 'Jou' vervolg ik mijn zin en druk vervolgens mijn lippen weer op de zijne.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Ik ga hier niet eens meer op reageren want we gaan toch op een discussie door terwijl we eigenlijk al wat hebben besloten' zeg ik en schud even lachend mijn hoofd. 'Dat is inderdaad vaak een voordeel, het is erg makkelijk en jij kan het ook vaak bij mij' zeg ik met een glimlach. Ik schiet in de lach en kijk hem aan. 'Ja sorry ik heb het ook pas net bedacht' probeer ik serieus uit te brengen wat nogal mislukt. Ik glimlach even, 'Ik hou ook van jou Lou' zeg ik nog voor zijn lippen de mijne raken. Daarna raken zijn lippen de mijne en glimlach ik even tegen zijn lippen aan. 'Hmm, dat is echt onmogelijk, ik hou zoveeel van jou. Volgens mij kan echt niemand meer van iemand houden, bij dat punt blijf ik gewoon' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Dat zijn we inderaad, want samen zijn wij gewoon heel erg lief' zeg ik vrolijk en glimlach even. Louis port nog een keer waardoor ik nog een spastische beweging maak en hem nep boos aankijk. 'Tomlinson!' roep ik en begin hem even te kietelen. Ik grinnik even en stop dan toch weer. Ik grijns even, 'Yay' zeg ik lachend omdat hij mijn rede goedkeurt.Ik knik even als Louis bevestigt dat ze geweldig zijn. Ik glimlach door wat Louis doet en geniet even van zijn lippen. Ik haal ze der even af en glimlach. 'En ik hou ook heel erg veel van' ik doe precies hetzelfde als Louis. 'Jou' zeg ik lachend en druk een zacht kusje op Louis zijn lippen. 'Nou boobear maak de rest van de cadeau's open' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan.

    Louis William Tomlinson

    'Oké je hebt gelijk, want we zijn het er mee eens dat ik deze keer gelijk heb...Maar reageren is dus inderdaad niet meer nodig' zeg ik zo onschuldig mogelijk en schiet daarna gelijk in de lach. 'Er zijn heel veel voordelen, makkelijk is het inderdaad ook en dat komt ook wel is voor' zeg ik glimlachend. Ik sla mijn armen over elkaar en kijk Harry aan. 'Geen sorry, want daar kom je nu nergens mee...Ach wat maak het ook uit, want je hebt het nu bedacht' lach ik en neem nog geeneens de moeite om het serieus te zeggen. Ik glimlach tegen zijn lippen door zijn woorden en voel hem ook al snel tegen de mijne glimlachen. 'Zeg niet dat het onmogelijk is. Ik dacht ook ooit dat het onmogelijk was om beroemd te worden of dat jij hetzelfde zo voelen....Het is dus niet onmogelijk om meer van je te houden, dus ik blijf bij dat punt.' zeg ik glimlachend. 'Dat zijn we inderdaad.' Ik kan een grinnik niet onderdrukken als Harry opnieuw een spastisch beweging maakt en me nep boos aankijkt. 'Wat? Niet zo boos kijken' zeg ik onschuldig en por nog een keer. 'Hazza niet doen' roep ik lachend en sla mijn stevig om hem heen om wel op zijn schoot te blijven zitten, maar gelukkig stopt Harry al snel weer. 'Het is ook maar voor deze ene keer.' Ik trek een pruillipje als hij zijn lippen van de mijne haalt. 'Hazz weet het wel weer hoe het goed te maken en je blijft lief' zeg ik lachend en glimlach door de kus op mijn lippen. Ik knik waarna ik een cadeautje pak en nog dichter tegen Harry aankruip. 'Misschien is dat wel een goed plan.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer