• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?
    Jongens:

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. Zianourryx
    -Zayn Jawaad Malik. Zianourryx
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    Meisjes:
    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 15:07 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Als jij blij bent, ben ik dat ook, want zie je ook graag blij en glimlachen' zeg ik vrolijk. 'Maar je heb wel eens vaker een punt' voeg ik snel aan mijn woorden van net toe. 'Thank you, Hazz. zulke dingen krijg je nu eenmaal als je elkaar goed kent' zeg ik glimlachend. 'Alles wat naar jou toe gericht is, is altijd lief, maar dat kan ook niet anders.' Ik knik als antwoord op zijn volgende woorden en kijk vervolgens betrapt de andere kant op. 'Nee hoor, toelachen is heel wat anders dan uitlachen' probeer ik er nog onderuit te komen, maar kijk als snel Harry, die blijkbaar zijn lach ook niet kan inhouden, aan. 'Zou best kunnen.' Ik kijk hem met een 'Dit meen je niet' blik aan. 'Dat misschien mag je wel weglaten, want het is zo.' zeg ik dan toch lachend. 'Ja, maar alles staat je geweldig als het aan mij ligt, maar dat komt wel goed...Je hebt geluk dat je niet helemaal ingepakt zit, want dat staat het papier niet toe' zeg ik en kijk met een pruillipje naar de lege rol in mijn handen. Al snel vervolg ik het laatste gedeelte mijn werk, maar dan met allemaal strikjes. 'Ik kan wel luisteren als het moet' zeg ik lachend en sla kort mijn armen over elkaar. 'Niet onschuldig...Ik ben altijd onschuldig, Styles, en misschien daarom juist altijd schuldig' zeg ik en knik dan. 'Dat zijn de juiste woorden.' Een vrolijke lach verlaat mijn mond. 'Niet zo verbaasd, Harry' antwoord ik en haal mijn schouders op. 'Moet daar een reden voor zijn? Het is leuk om jou cadeaus te geven en net of dat zo erg is.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Dat is andersom ook zo' zeg ik met een glimlach. 'Naja soms wel' zeg ik met een glimlach. 'Ja en aangezien wij elkaar wel heel goed kennen hebben we die dingen wel vaak' zeg ik me een glimlach en kijk hem aan. Ik glimlach even door zijn volgende woorden, 'Niet alles' zeg ik lachend. 'Ooh! dan is het goed' zeg ik lachend en prik met mijn vinger even in zijn zij. 'Ik weet het wel zeker' zeg ik lachend. Als hij me met een ' Dit meen je niet blik' aankijkt grinnik ik even en haal mijn schouders op. 'Naah als jij dat zegt moet ik het maar geloven hé' zeg ik met een glimlach. 'Nou dankjewel, maar ik weet zeker dat alles jou nog veel beter staat. Nou dan heb ik wel heel veel geluk want zo ingepakt zitten vindt ik wel goed genoeg' zeg ik lachend en kijk even naar de lege rol. 'Als het moet ja' zeg ik lachend. 'Je bent inderdaad altijd onschuldig maar dat betekent niet dat je dan altijd schuldig bent' zeg ik lachend. Ik grinnik even na zijn woorden en die wordt breder door zijn vrolijke lach. 'Dat ben ik wel' zeg ik en kijk hem aan. Ik glimlach even, 'Naja, het is alleen jou verjaardag dus jij hoort cadeau's te krijgen maar ja, jou cadeau zou vast leuk zijn'' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Maar Lou wat wil je vanavond eten? want dan ga ik voor je koken'

    Louis William Tomlinson

    'Je vind het leuk om mij sprakeloos te krijgen, hé?' vraag ik lachend. 'Hazz, laat dat soms toch in je woorden weg en geloof me een keer.' Een grinnik rolt over mijn lippen en knik. 'Daar valt niet meer aan toe te voegen' zeg ik met een glimlach. Door zijn volgende woorden kijk ik Harry aan en schud mijn hoofd. 'Wel alles' zeg ik glimlachend. 'Mooi dan' zeg ik dan en maak een vreemd beweging op hij met een vinger in mijn zij prikt. 'Als jij het zeker weet moet het wel zo zijn.' Na zijn reactie kan ik een glimlach toch ook niet onderdrukken. 'Ja, dat moet je inderdaad, maar dat moet ook omdat het de waarheid is' zeg ik dan met nog steeds dezelfde glimlach. 'Geen dank, maar dat is dus niet zo. Voor jou wel, maar voor mij niet want je had nog verder ingepakt moeten worden' zeg ik met een pruillipje en gooi de lege rol op de grond neer. 'Klopt helemaal' zeg ik lachend. 'Hmm..negen van de tien keer wel en ben wel blij dat je het ermee eens bent.' Een glimlach verschijnt op zijn gezicht door mijn woorden en word breder door mijn vrolijk lach. Dit zorgt bij mij ook voor een glimlach. 'Dat moet je niet zijn' zeg ik en plak het laatste strikje op zijn neus. 'Ik krijg toch ook cadeaus, maar jij krijg dat nu ook en daarover gesproken...Die ga ik gelijk halen' zeg ik lachend en sta op. 'Hmm., verras me maar, want alles is net zo lekker en dat klinkt niet verkeerd.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Ja eigenlijk wel' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Oké, ik zou je geloven Lou, omdat jij het bent' zeg ik en grinnik even. Ik knik even als hij zegt dat er niets meer aan toe te voegen is en laat het daar maar bij. 'Niet alles' zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik grinnik door de beweging die hij maakt als ik in zijn zij prik. 'Inderdaad, en al helemaal als jij het dan ook nog is zeker weet want dan kan het niet anders' zeg ik met een glimlach. 'Ik zou maar niet gezegen dat ik je niet geloof want ik zou je geloven dus dat doe ik dan maar' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Aah, nou maar zo is toch ook wel goed? Ik ben bijna helemaal ingepakt zo' zeg ik met een glimlach. Ik kijk even naar zijn pruillipje en druk gauw mijn lippen even op de zijne. 'Dan mag je nu wel een strikje in mijn haar doen, zonder mijn commentaar. Wordt je dan weer blij?' vraag ik lachend en kijk hem aan. Ik grinnik even als hij zegt dat het klopt. 'Ja oké misschien ben je stiekem toch wel vaak schuldig.' zeg ik lachend. 'Toch ben ik het' zeg ik lachend. 'Ja maar jij krijgt cadeaus omdat je jarig bent Lou, en doe dat dan maar' zeg ik en schud even lachend mijn hoofd. 'Hmm, dat wordt wel moeilijk aangezien er zoveel keus is, heb je echt geen voorkeur?' vraag ik met een glimlach en kijk hem aan.

    Louis William Tomlinson

    'Niet eerlijk, Styles' zeg ik lachend en knik met een tevreden glimlach. 'Daar ben ik blij om, en dat is maar goed ook anders had ik een andere manier moeten vinden.' Ik besluit er verder ook niet meer op in te gaan, maar weet ook niet wat ik er nog op zou moeten zeggen. 'Wel alles' zeg ik lachend en sla mijn armen over elkaar als hij grinnikt door mijn beweging. 'Daar heb je gelijk in, want wij zitten nooit fout als we zeggen dat het waar is' zeg ik grijnzend. 'Mooi, want je moet me ook gewoon geloven. Dus daar heb ik niets meer aan toe te voegen' zeg ik lachend en kijk hem ook aan. 'Ja, het is goed zo, maar die strik op je neus moet gewoon nog even' stem ik in. Een brede glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik zijn lippen even op de mijne voel. 'Dan word Lou heel erg blij en hij is ook blij dat je toch van gedachten bent veranderd' antwoord ik en pak gelijk een nieuw strikje om in Harry zijn haar te doen. 'Zie je, zelfs jij weet het, waarom? Ik ben onschuldig' zeg ik lachend. 'Dan ben je het' zeg ik dan. ''Dat klopt en jij omdat je lief bent, en ben al weg' zeg ik lachend en loop dan door. 'Geen voorkeur en dat klopt, maar je verzint wel wat' antwoord ik en kijk met een glimlach over mijn schouder om vervolgens de kamer uit te lopen en het cadeau van de gang te pakken. 'Hazz, kom maar deze kant op...Tenminste als dat lukt.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Echt wel Tomlinson' zeg ik lachend. 'Ooh en op wat voor manier dan?' vraag ik lachend en kijk hem aan. 'Echt niet' zeg ik weer lachend, en we hadden weer een discussie. Best wel grappig hoe vaak we dat eigenlijk hadden maar het toch ook weer heel vaak met elkaar eens waren. Als hij zijn armen over elkaar trekt als ik grinnik door zijn beweging kijk ik hem zielig aan. 'Niet boos worden hé' zeg ik en grinnik even. 'Inderdaad, dus we weten nu gewoon zeker dat het waar is' zeg ik lachend. 'Nou ik geloof je ook, dus dat is helemaal goed dan' zeg ik lachend al ben ik eigenlijk nog steeds niet overtuigt maar ja. Ik grinnik even, 'Vooruit maar weer hé Tomlinson' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Dat is mooi wan ik zie Lou graag blij' zeg ik met een glimlach. Ik grinnik als het strikje gelijk in mijn haar komt. Ik grinnik even, 'Heel onschuldig' zeg ik lachend met een knikje. 'Dat ben ik inderdaad' zeg ik lachend. Ik glimlach even na zijn woorden, 'Jij bent ook lief, dus jij verdient 10x zoveel cadeau's maar die cadeaus komen nog' zeg ik met een glimlach. 'Nou dan moet het maar hé' zeg ik lachend en denk vast even na over wat ik zou kunnen gaan koken als hij al wegloopt om het cadeau te halen. Als hij me roept sta ik moeilijk op en probeer naar hem toe te schuifelen. Ik val bijna maar weet nog net mijn evenwicht te houden. Wandelen als je ingepakt zit gaat niet echt heel goed dus. Na wat moeite en wat langer als normaal ben ik dan bij de gang en kijk Louis aan. 'Ik heb het gehaald!' zeg ik lachend.

    Louis William Tomlinson

    'Echt niet, Styles' zeg ik lachend. 'Hmmm deze...' antwoord ik en druk mijn lippen kort op de zijne. 'Of geen kusjes tot je me geloof.' Ik knikte als teken van wel en dacht precies hetzelfde..We waren weer in een discussie beland. Dit waren gelukkig grappige discussies en niet waarbij je elkaar het bloed onder de nagels vandaan haalt en iemand uiteindelijk chagrijnig wegloopt. 'Ik word niet boos en kan ook niet als je me zo zielig aankijkt' zeg ik glimlachend. 'Het is ook waar en niemand kan daar nog iets aan veranderen' zeg ik en knik dan. 'Mooi en dar is het dan helemaal' zeg ik, maar wist wel dat hij niet helemaal overtuigt was. 'Net of je daar zoveel moeite mee heb, Styles' zeg ik lachend. 'Ik zie Hazz ook graag blij, dus als Hazz blij is -is Lou dat automatisch ook' zeg ik grijnzend en klap vrolijk in mijn handen als het strikje in zijn haar zit. 'Maar jij bent ook heel onschuldig, dus we zijn samen onschuldig' zeg ik lachen en knik dan opnieuw. 'Zeker, want anders zeg ik dat niet.' Ik ben blij dat mijn woorden zorgen voor een glimlach. 'Dat is heel erg lief van je, Hazz, maar je moet me niet nieuwsgierig maken' zeg ik en geef hem een knuffel. 'Dat moet zeker' zeg ik grijnzend voor ik wegloop. Nadat ik hem heb geroepen wacht ik geduldig af en hou het cadeautje achter mijn rug. 'Yay, zie je dat je alles kan' zeg ik lachend als Harry ook op de gang staat en druk een kusje op zijn lippen. 'Dit cadeau deed me aan jou denken..En kon hem echt niet achterlaten' zeg ik en na die woorden hou ik een kitten met een hele grote rode strik om zijn halsband voor Harry zijn neus.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [tot waar zit Harry eigenlijk ingepakt? xD]

    ( Ergens tot net over zijn buik ofzo xD De rest zijn allemaal strikjes en lintjes)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [oké, dan kan die nog wel ze armen bewegen ;D xd]

    ( Ja, dat moet lukken, maar er bewegen dan wel allerlei lintjes mee (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [haha leuk toch:P]

    ( ja zeker..Het doet denken aan een cape al die lintjes samen :P)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Ooh echt wel Tomlinson' zeg ik lachend. Ik glimlach even als zijn lippen op de mijne zijn en laat mijn mond daarna open zakken. Ik kijk hem zo verbaast mogelijk aan, 'Dat is gewoon duivels!' zeg ik en begin daarna te lachen. 'Maar ik geloof je dus ik kan je lekker wel kussen' zeg ik grijnzend en druk een kusje op zijn lippen. 'Gelukkig maar en daarom kijk ik juist ook zielig' zeg ik lachend en glimlach daarna. 'Dat kan inderdaad niemand en nu heb ik er niks meer aan toe te voegen omdat het gewoon zo is' zeg ik met een glimlach. Ik glimlach alleen even bij het volgende wat die zegt omdat ik niet weet hoe ik hier nog op zou moeten reageren dus knik ik ook alleen maar even. 'Ja heel veel!' probeer ik hem te overtuigen maar grinnik al snel weer. 'Nou dan zijn we dus bijna altijd samen blij' zeg ik met een glimlach. Ik begin te lachen als hij vrolijk klapt als het strikje in mijn haar zit en glimlach even. 'Dat klopt inderdaad' zeg ik lachend en glimlach daarna. 'Inderdaad, want jij zegt alleen maar de waarheid' zeg ik lachend en woel zachtjes door zijn haar heen. 'Sorry Lou, maar een beetje nieuwsgierigheid kan wel, als je het grootste cadeau zo hebt uitgepakt, mij dus, zal ik het volgende cadeau voor je halen' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Ooh! maar voor je me uitpakt moet je natuurlijk wel eerst een foto maken' zeg ik lachend en glimlach daarna. 'Ik zei ook niet dat het niet kon' zeg ik lachend en kijk hem afwachtend aan. Ik glimlach door het kusje op mijn lippen luister daarna naar wat die zegt. Als er een kitten met aan zijn halsband een grote strik voor mijn neus verschijnt glimlach ik breed. 'Wow Lou! dankje' zeg ik enthousiast en ga dan langs de kitten heen om mijn lippen op die van Lou te plaatsen en mijn armen kort om hem heen te slaan. 'Echt bedank!' zeg ik breed glimlachend en pak daarna de kitten vast.

    [hahaha]