• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?
    Jongens:

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. Zianourryx
    -Zayn Jawaad Malik. Zianourryx
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    Meisjes:
    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 15:07 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    ""er ontploft vuurwerk in mijn buik om maar even bij het oud en nieuw onderwerp te blijven." Om de een of andere reden vond ik die grappig. x'D)

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik voelde hoe Liam's zachtroze lippen tegen de mijne schuurden en uiteindelijk drukte hij ze iets steviger erop, waardoor ik glimlachte tegen zijn lippen aan en de kus na een tijdje verbrak. Ik wilde nu nog even niet verder, stel dat Louis of Harry naar buiten kwamen gerend. Ja, dan zaten we hier toch mooi elkaar af te lebberen...
    Ik keek Liam met een lichte twinkeling in mijn ogen aan en glimlachte om hem vervolgens dichter naar me toe te trekken zodat ik hem kon knuffelen. Ik begroef mijn gezicht even in zijn shirt en snoof zijn geur op die zoals altijd lekker rook naar vers geplukte bloemen. Serieus... waarom had ik hier nou nooit eerder aan gedacht? Dit was dus de laatste keer geweest dat ik twijfel in mijn weg liet staan.
    "Hoe lang al?" vroeg ik Liam zacht, doelend op de tijd dat hij me leuk vond. Ik wist niet hoe lang het bij hem al speelde, maar ik was er wel nieuwsgierig naar.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [haha xD,]

    Liam James Payne

    Na een tijdje verbreekt ze de kus en ik kijk er met een glimlach aan. Ik zie de twinkeling in haar ogen en zelf heb ik er ook een. Ze trekt me naar haar toe om me vervolgens een knuffel te geven waardoor ik glimlach. Ik streel even zachtjes door haar haar en hoor haar ondertussen mijn geur opsnuiven wat me even laat grinniken. Ik kijk haar aan na haar vraag en haal mijn schouders een beetje op, 'Lang' is mijn simpele antwoord en ik druk een kusje op haar lippen. Ik was hier zo blij mee! Ik had er eindelijk gekust en wat mij betreft kon het niet vaak genoeg gebeuren. Ik kijk er aan en glimlach even, 'Zullen we terug gaan?' vraag ik dan aan der en kijk er met een glimlach aan. Zelf had ik het ondertussen eigenlijk ook wel best koud gekregen en het idee van bij de warme kachel zitten met een koekje en warme chocolade melk sprak me eigenlijk wel aan. Bovendien wou ik Louis nog even plat knuffelen voor zijn verjaardag, en natuurlijk een cadeau geven maar die kreeg die later pas.

    [ik ga slapen slaaplekker xx]

    Sienna Amelia Lakes.

    Liam's hand door mijn haren heen liet me eventjes glimlachen, maar volgens mij was die lach voorlopig niet meer van mijn gezicht te slaan. Nu had ik toch bijna alles wat ik wilde. Ik herhaalde bijna, want meer kon altijd. Ach, ik mocht nu zeker niet klagen...
    "Is goed." antwoordde ik met een zwakke glimlach, terwijl ik nog even grinnikte. Eigenlijk waren we allebei best wel onlogisch... We vonden elkaar al een tijdje leuk en dan zeggen we het beiden niet. Best dom eigenlijk...
    Ik pakte Liam's hand weer vast en schaatste terug naar de andere kant, waar ik van het ijs stapte en even door de sneeuw ploeterde om weer op dezelfde boomstam te gaan zitten en mijn schaatsen te verwisselen voor mijn laarsjes. Het voelde toch altijd goed om weer normale schoenen onder je te hebben...
    "Liam?" vroeg ik uiteindelijk, waarna ik even op mijn lip beet en uiteindelijk glimlachte. "Mag ik vannacht bij jou slapen?"
    Niet dat ik plannen had, maar het lag me toch iets lekkerder om tegen een warm lichaam aan te slapen dan tegen een muur... En daarbij vond ik het altijd fijner om iemand naast me te hebben in het donker. Niet dat Liam's kamer nou verschrikkelijk donker was...
    Ik stond op en liep alvast met Liam aan mijn ene hand en de schaatsen in de andere naar de deur zodat we wat sneller binnen waren.

    (Steph en Niall kunnen ook dadelijk gezellig bij Liam en Sienna gaan zitten, dan kan jij ook nog reageren, Lindsey. ;p
    Sweet dreams! :3)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 1:47 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ahja juist:3 is goed hoor. Doemmaar wat...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Ik heb wel meelij met Niall als hij moet toekijken hoe die twee bij elkaar zitten. x'D)

    Stephanie Rosanna Swift.

    We kregen weinig tot geen gehoor van Elena en Zayn. Misschien waren ze in slaap gevallen... of ze hielden zich stil omdat ze niet gestoord wilden worden. Hoe dan ook, ze reageerden niet op ons.
    "Zullen we het maar opgeven en ergens gaan zitten?" vroeg ik aan Niall, terwijl ik mijn hand zachtjes uit zijn greep trok en hem vragend aankeek. Ik had geen zin om de deur open te gooien en dadelijk voor verrassingen te staan die ik liever niet had gezien. "Die twee hebben duidelijk geen behoefte aan ons gezelschap." zei ik met een waterig glimlachje. Ik pakte dit keer Niall's hand en trok hem stilletjes mee naar de woonkamer om voor de haard te gaan zitten.
    "Ik weet wel niet hoe je zo'n ding aansteekt." mompelde ik terwijl ik naar het hout keek.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    Ze pakte mijn hand vast en schaatste terug naar de kant en ik schaatste op haar tempo mee. Ik ga naast haar op de boomstam zitten en doe mijn schaatsen uit om vervolgens gauw mijn schoenen aan te trekken. Anders kreeg ik gelijk weer hele koude voeten. Het voelde altijd wel grappig als je na het schaatsen weer schoenen aanhad maar wel weer erg fijn. Ik denk weer even aan de kus wat voor automatisch een glimlach op mijn gezicht, waarom ben ik zo stom geweest het nooit te doen? Als dit nooit gebeurt was dan had het echt nog lang geduurd. Misschien was dit ook wel de beste klungelige actie die ik ooit gemaakt heb. Als ze mijn naam zegt kijk ik op en ga ondertussen ook staan. Ik glimlach na haar vraag en knik. 'Ja tuurlijk mag dat' zeg ik met een glimlach. Ik slaap toch liever met iemand naast me. Sienna staat ook op en hand in hand lopen we terug naar het huisje. Als we daar zijn laat ik haar hand los en maak de deur open. Ik stap naar binnen en doe de deur wat veder open voor Sienna met een glimlach op mijn gezicht. Daarna trek ik mijn jas uit en hang die op. Mijn muts en handschoenen leg ik op de kachel zodat die lekker kunnen opwarmen. 'Wil je warme chocolade melk?' vraag ik met een glimlach en kijk der aan.

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik keek naar Liam die de hele tijd moest glimlachen, iets wat ervoor zorgde dat ik begon te grinniken. Het was gewoon dat ik Liam niet heel vaak zo blij zag en het zag er best grappig uit om een te blije Liam voor je neus te hebben staan. Ik blies koude rookwolkjes uit en knikte uiteindelijk tevreden. Ook goed, geen muur als knuffelbeer voor de komende weken. Ik volgde Liam zwijgend en wachtte geduldig totdat hij de deur had opengemaakt, mij naar binnen liet en ik even rilde. Niet van de kou, maar van de warmte die me opeens tegemoet kwam. Ik slaakte een zachte zucht van verlichting en trok mijn jas en handschoenen uit, waarna ik mijn schaatsen ik mijn koffer mikte en hem dit keer niet sloot. Ik vond het goed geweest, anders zat ik weer een kwartier te kloten voordat dat koffer dichtwas.
    "Graag." beantwoordde ik Liams vraag, voordat ik weer overeind kwam en de restjes sneeuw uit mijn haren wist te schudden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    Ze zegt dat ze graag wilt en ik knik. 'Je kan wel vast bij de haard gaan zitten' zeg ik met een glimlach en kijk der aan. Daarna loop ik weg en ga naar de keuken toe. Ik zet de waterkokker aan terwijl ik ondertussen wat van dat poeder in de mokken doe. Als ik een pling hoor weet ik dat het water klaar is en schenk het in. Ik doe er nog een laagje slagroom op en ga daarna opzoek naar de koekjes. Hopelijk had Niall ze nog niet allemaal opgegeten. Ik vindt een pak koekjes en duw die onder mijn arm. Ik pak de mokken en loop naar de woonkamer. Ik zie Niall en Stephanie ook zitten waardoor ik even verbaast kijk maar dan glimlach. 'Heey' zeg ik en kijk ze aan. 'Als ik eerder geweten had dat jullie hier ook zaten had ik ook warme chocolade melk voor jullie gemaakt.' zeg ik met een glimlach en zet daarna de mokken op tafel en het pak koekjes. 'Niet gelijk alles opeten hé Nialler' zeg ik lachend en woel even door zijn haren.

    (Ik wacht op Lindsey. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [is goed xD]

    xAmore schreef:
    (Ik wacht op Lindsey. x'D)


    [Sorry, ik was heel de dag aan het skypen/facetimen met een vriendin voor natuurkunde.... ik was wel online, althans dat ding was groen denk ik. Maar ik was dus in word aan het typen --'. Morgen ga ik naar een vriendin, tot zondag... . Ik heb daar wel internet, op mijn mobiel of zo, maar ja dat ga ik natuurlijk niet heel de dag doen.... Maar hoe kan ik reageren, dan kunnen we weer verder :3]

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 10:24 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [op Stephanie en Liam :)]

    [Deze morgen kan ik niet reageren... Ik probeer zo snel mogelijk, sorry...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you