• Hey peepz.
    Ik heb een idee voor een story with 1D;


    Deze story is gebaseerd op "71 graden Noord".
    Noa (16) een wereld beroemde danseres krijgt een uitnodiging om mee te doen aan een spel. Ze besluit het te accepteren en komt met twintig anderen terecht op de Noordpool waar ze uitdagingen moeten doen om in het spel te blijven. De winnaar krijgt een grote som geld, en Noa kan die nu goed gebruiken, maar de andere kanidaten gaan er ook voor.


    Het is nu nog een beetje in grote lijnen geschreven, maar dat zal veranderen als ik de story schrijf.
    Mijn vraag is of dit een leuk idee is of niet.
    En dan heb ik nog een vraag die ik persoonlijk best belangrijk vind.

    Is er op Q nog een andere story die hierop lijkt, want dan kan ik daar even kijken en overleggen met die schrijfster/schrijver.
    Of ik wijk mijn verhaallijn een beetje af zodat die niet teveel op die andere story lijkt, dus zet de link alsjeblieft hier neer want ik wil niet een verhaal "kopiëren".

    THANKS XXX


    Het orakel van Delphi.

    Oh. Dit wordt een 1D verhaal. Ik was net eens enthousiast, wordt het een fanfiction. Als je er een OP van maakt ga ik het zeker lezen. Fanfictions komen mijn strot uit.


    Chasing goals.

    Phantasticae schreef:
    Oh. Dit wordt een 1D verhaal. Ik was net eens enthousiast, wordt het een fanfiction. Als je er een OP van maakt ga ik het zeker lezen. Fanfictions komen mijn strot uit.


    Can't control my second personality

    Ik zal er een OP van maken, aangezien ik het eigenlijk wel met jullie eens ben , dit is dan een keertje wat anders .
    XX


    Het orakel van Delphi.

    In dat geval zou ik hem dolgraag lezen, want het idee staat me aan, en van wat ik uit dat stukje kan afleiden vind ik dat je een fijne schrijfstijl hebt


    Can't control my second personality