• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?
    Jongens:

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. Zianourryx
    -Zayn Jawaad Malik. Zianourryx
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    Meisjes:
    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 15:07 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Ik zit het inderdaad ook te kijken en geweldig :P is goed )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Dat komt inderdaad goed uit want dan hoeven we het niet te doen' zeg ik met een glimlach. 'Ja je hebt gelijk' zeg ik met een knikje en grinnik daarna even. 'Dat is inderdaad een antwoord op mijn vraag ook al zeg je dat je geen antwoord heb' zeg ik e daarna kijk ik even raar. 'Dit klinkt een beetje raar' zeg ik lachend en haal daarna mijn schouders op, het zal wel. 'Gelukkig maar want je mag nu geen commentaar hebben' zeg ik grijnzend en glimlach daarna weer even. Ik zie de glimlach op zijn gezicht terwijl hij het boekje doorbladerd dat is gewoon leuk om te zien. 'Nou dan kan heel makkelijk hoor' zeg ik lachend. Ik zie de verbazing op zijn gezicht waardoor ik even grinnik en een lach inhoudt. Ik zie hoe hij meerdere keren de zin leest en dan naar mij kijkt zonder wat uit te kunnen brengen. 'Allerliefste boobear, wil je met me trouwen?' vraag ik dan met een glimlach en kijk hem afwachtend aan. Ik hoopte echt dat die ja zou zeggen.

    Louis William Tomlinson

    'Daar heb ik niets meer aan toe te voegen, dus dat gebeurd ook niet' zeg ik lachend. 'Ik ben blij om dat te horen' zeg ik dan vrolijk en klap vrolijk in mijn handen door mijn handen doordat ik mijn gelijk heb. 'Er is ook niet altijd een antwoord nodig zodat jij weet wat ik bedoel.' Ik kan het niet laten om te lachen als hij even raar kijkt. 'Ik ben ook raar, dus mijn woorden automatisch ook.' Ik knik langzaam bij zijn woorden. 'Maar het zal niet te vaak voorkomen' zeg ik met dezelfde grijns. De glimlach zou echt niet meer verdwijnen. Harry is echt geweldig. 'Hmm...Dat zijn jou worden' zeg ik lachend. De reactie van Harry dat hij een lach inhoudt is niet meer dan logisch. Zijn volgende vraag moeten echt even tot me doordringen en nog steeds kan ik niet geloven dat dit echt is. Voor enkele seconden was ik niet helemaal in staat om iets te zeggen. Mijn ogen vullen zich met tranen van vreugde en ik knik.''J-ja, natuurlijk!'' fluister ik, omdat ik niet echt luider dan dit kan praten. Ik vlieg Harry om de hals en glimlach breed.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( En toch krijg je het voor elkaar om Lou te laten huilen...Ik moet echt mijn mond gaan houden)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (yay:P ik zal zo even reageren en ook minder praten xD)

    ( Haha blijkbaar lukt je toch alles :P Haha is goed en ik zeg ook niets meer (zip))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (haha nou echt niet alles hoor xD, ik reageer alleen denk ik morgen aangezien ik moe ben en morgen iptijd op moet :/)

    Harry Edward Styles

    Als hij gewoon zegt dat hij er niks meer aan toe te voegen en ik er eigenlijk ook niks meer aan toe te voegen heb knik ik alleen maar even en ga er niet veder op in. Ik glimlach door zijn vrolijkheid, 'Ja Lou wees maar blij met je gelijk' zeg ik lachend en glimlach daarna. 'Nee dat hoeft inderdaad niet want ik begrijp jou al heel snel zelf als je een klein beetje onduidelijk bent' zeg ik met een glimlach. 'Nou en ik ben ook raar dus dan worden onze woorden samen wel heel erg raar' zeg ik lachend. 'Dat hoeft ook niet, maar nu wel' zeg ik met een glimlach Als hij zegt dat dan mijn woorden zijn knik ik even lachend. Zijn ogen vullen zich met tranen en het liefst wil ik nu opstaan en hem in mijn armen nemen maar ik wacht nog even. Hij knikt en krijgt er daarna een ja natuurlijk krijg waardoor er een brede glimlach op mijn gezicht staat. Volgens mij ben ik nog nooit zo blij geweest! Oké misschien toen Lou en ik gewoon bij elkaar kwamen maar dit komt echt heel dicht in de buurt. Louis vliegt me om de hals en ik moet moeite doen mijn evenwicht te houden door de houding waar ik in zit. Mijn armen sla ik om Lou heen en sta daarna op met Louis in mijn armen. Ik til Louis op en draai een rondje met hem terwijl ik hem vrolijk aankijk. Ik zet Louis weer op de grond en druk mijn lippen even op de zijne. 'Ik hou van je boobear' zeg ik met een glimlach en kijk dan Louis aan. 'Klaar voor een volgende verrassing of val je dan flauw?' vraag ik lachend en kijk hem aan. Ik voel in mijn achter zak en heb er daarna het dingetje waar de twee vliegtickets naar [vul zelf maar een land in:P] inzitten uitgehaald. Ik druk het in Lou zijn handen, 'Ga daarna mee op huwelijksreis'zeg ik met een glimlach als ik bezig ben met ze te geven.

    (Italië, Rome. Leuk landje voor pasgetrouwde koppels. Er is daar zelfs ergens een muur te vinden waar je brieven kunt schrijven voor je geliefde en in de muur stoppen, zodat die nooit verloren gaat. ;p Oké, ga maar verder.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    (Italië, Rome. Leuk landje voor pasgetrouwde koppels. Er is daar zelfs ergens een muur te vinden waar je brieven kunt schrijven voor je geliefde en in de muur stoppen, zodat die nooit verloren gaat. ;p Oké, ga maar verder.)


    ( Jij moet dan ook stoppen met mij bang maken, want ik ben er ook mee gestopt. )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    Ik grinnik zacht doordat Harry er blijkbaar ook niets meer aan toe te voegen heeft, omdat hij er niet verder op in gaat en alleen knikt. 'Jij je gelijk en nu ik mijn gelijk, dus ben inderdaad blij' zeg ik lachend. 'Dat is zeker waar en maar goed ook, want kan toch best vaak onduidelijk zijn' zeg ik grijnzend. 'Niet alleen onze woorden, Hazz, niet alleen onze woorden' zeg ik zo serieus mogelijk. 'Dan nu wel, maar later niet' zeg ik met een glimlach. Zijn reactie op mijn woorden laat met toch ook weer lachen. Langzaam vind een traan een weg naar buiten, maar ondanks dat kan ik niet anders dan glimlachen. Mijn woorden zorgen voor een brede glimlach op zijn gezicht, maar dat lijkt me niet meer dan logisch. Dit is niet te beschrijven en nog nooit, alleen op het moment dat we bij elkaar kwamen, was ik zo blij geweest. En volgens mij denkt Harry er ook zo over. 'Sorry, Hazz' fluister ik als hij moeite heeft om zijn evenwicht te bewaren door mijn actie. Mijn greep verstrak ik iets als Harry zijn armen om me heen slaat en daarna opstaat. 'Je bent meer dan geweldig' zeg ik zacht en een vrolijke lach verlaat mijn mond. 'Ik hou ook heel erg veel van jou, Hazz' zeg ik en kan het niet laten om snel nog een kusje op zijn neus te drukken. 'De-..de volgende verassing' breng ik verbaasd uit en schud dan mijn hoofd. 'Ik beloof dat ik niet flauw val' antwoord ik dan lachend. Ik kijk verbaasd naar het gene wat Harry in mijn handen drukt en bij zijn woorden zakt mijn mond opnieuw open van verbazing. 'Ik zou niets liever willen.'


    ( Let niet op vreemde zinnen of spelfouten, maar zit op mijn mobiel en lange stukken woorden onoverzichtelijk)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Dat is mooi want ik zie je graag blij' zeg ik met een glimlach. 'Soms wel maar het valt nog wel mee hoor, en zo moeilijk is het niet te begrijpen' zeg ik met een glimlach. 'Nee niet alleen onze woorden' grinnik ik en kijk Louis aan. 'Oké later maar niet dan, als het nu maar wel zo is' zeg ik met een glimlach. Ik zie een traan over zijn wang rollen en ik veeg hem zachtjes weg. 'Geeft niet Lou' zeg ik lachend. 'Jij ook' zeg ik met een glimlach. Door zijn woorden glimlach ik even,'Je weet niet hoe blij je me hebt gemaakt met dit alles' zeg ik met een glimlach. 'Ja de volgende verassing' grijns ik. 'Gelukkig maar want ik wil niet dat je nu gaat flauwvallen' zeg ik lachend. 'Mooi' zeg ik met een glimlach en druk een kusje op zijn lippen. 'Kijk maar waar me naartoe gaan' zeg ik met een glimlach en met mijn blik even op het gene wat nu in zijn handen ligt