Louis William Tomlinson
'Ohh echt niet' zeg ik deze keer zonder te lachen. Ik kruip nog iets dichter tegen Harry als hij zijn armen om me heen slaat. 'Oké, dan is het goed en als jij aardige tegen mij bent niet nee' antwoord ik en druk een kusje op zijn wang. Tegen dat zielige kon ik echt niet. Mijn duivelse lach is al snel ver te vinden en heeft plaats gemaakt voor een vrolijke. 'Heel goed plan' zeg ik lachend en merk dat Harry merkt dat ik geen genoegen neem met zijn kusje. Als ik mijn lippen wat langer op de zijne druk voel ik hem even tegen mijn lippen aan glimlachen. Met open mond kijk ik Harry aan en wijs dan naar hem. 'Jij dus' zeg ik lachend. Op het volgende heb ik ook niets meer te zeggen, dus ga er ook niet meer op in. 'Ja, dat klopt helemaal' zeg ik met een glimlach en trek een pruillipje als Harry me nep boos aankijkt, maar het onmogelijk is. Een vreemd geluid verlaat mijn mond als hij besluit om me terug in mijn wang te prikken. 'Daar heb ik niets meer aan toe te voegen' zeg ik met een glimlach en heb het idee dat mijn haar er op dit moment niet meer uit. 'Wat weten we nu niet, en dan doen we dat' zeg ik grijnzend. 'Ik vergeet het echt niet, mijn allerliefste Hazza, en dat zullen de fans zeker ook vinden' zeg ik glimlachend. De reacties zijn altijd geweldig op eigenlijk alles wat Harry plaatst. Ondertussen ben ik de tel al kwijt geraakt met gekke foto's. 'Dan hebben we een probleem, want je leid me altijd af en ik vind het juist leuk' zeg ik lachend. 'Je weet niet hoe blij die woorden me maken' zeg ik vrolijk. 'Het lijkt dan echt op jou' voeg ik er dan nog aan toe en glimlach even. Een zacht gegrinnik verlaat mijn mond als Harry wat dichter jaar me toe schuifelt en zijn armen om me heen slaat. Ik kan het niet laten om even tegen zijn lippen aan te glimlach. 'Geen dank, Hazz. Ik doe alles voor je' zeg ik en grinnik zacht. 'Dat kriebelt' prevel ik zachtjes tegen zijn lippen. Doelend op de lintjes.
If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer