• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?
    Jongens:

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. Zianourryx
    -Zayn Jawaad Malik. Zianourryx
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    Meisjes:
    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 15:07 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ohh echt niet Styles' zeg ik grijnzend. Ik kan het toch niet laten om bij Harry op zijn schoot te klimmen en te glimlachen door zijn glimlach. 'Je mond staat open, Hazz, maar je moet toch weten dat ik duivels kan zijn.' zeg ik en laat een duivelse lach horen. 'Maar dat kan dan zeker' zeg ik en neem geen genoegen met het kusje op mijn lippen waardoor ik mijn lippen iets langer op de zijne druk. 'Wie is hier nu duivels?' vraag ik grijnzend. 'Ik heb er ook niets meer aan toe te voegen, want je hebt gelijk.' Mijn volgende woorden ervoor dat Harry niet weet wat te reageren en grinnik daardoor zachtjes. 'Daar waren we al achter toch?' vraag ik glimlachend. Met een vrolijke twinkeling prik in Harry in zijn wang als hij begint te lachen doordat ik in mijn handen klap. 'Natuurlijk klopt het' zeg ik lachend en knik dan. 'Maar het neemt niet weg dat jij ook altijd de waarheid spreekt.' Ik schud mijn hoofd als Harry zachtjes door mijn haar woelt. 'Oké, daar heb je gelijk in en dan weten we dus wat ik moet doen, maar eerst jou cadeau' zeg ik en de nieuwsgierig blik in mijn ogen is niet te missen. 'Natuurlijk maken we een foto, dit cadeau moeten we niet vergeten' zeg ik serieus. 'Huh? Wat? Harry je leid me echt af en natuurlijk kan jij alles' zeg ik grijnzend. Het kusje en cadeau zorgen voor een glimlach op zijn gezicht en weet dat het goed zit. 'Geen dank, Hazz' zeg ik glimlachend en grinnik zacht door zijn enthousiasme. Zijn lippen op de mijne zorgen voor een nog grote glimlach op mijn gezicht en sla ook een arm om hem heen. 'Ik hoop dat je het leuk vind' zeg ik en kijk naar Harry en de kitten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Het is wel zo )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ ja xD]

    Harry Edward Styles

    'Ooh echt wel' zeg ik en grinnik even. Als hij bij mij op schoot klimt glimlach ik en sla mijn armen om hem heen. 'Ik weet dat mijn mond open staat en dat weet ik ook wel maar toch niet tegen mij?' zeg ik met het laatste een beetje zielig. Ik grinnik door zijn duivelse lach, ja heel duivels is die. 'Nou laten we dat maar doen dan' zeg ik lachend en merk al dat die geen genoegen heeft genomen met mijn kusje. Hij drukt zijn lippen wat langer op de mijne en ik glimlach even tegen zijn lippen aan. k begin te lachen en wijs dan onschuldig naar Louis, 'Jij' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. Als hij zegt dat hij er ook niks meer aan toe te voegen heeft glimlach ik alleen even en weet niks om veder nog te reageren. 'Ja daar waren we inderdaad al achter' zeg ik ook me een glimlach. Als Louis in mijn wang prikt wil ik hem nep boos gaan aankijken maar de vrolijke twinkel in zijn ogen maakt het gewoon onmogelijk. Een glimlach staat op mijn gezicht en ik besluit Louis maar terug te prikken in zijn wang. Als hij zegt dat het natuurlijk klopt knik ik even. 'We spreken allebei de waarheid' zeg ik me een glimlach en zie hoe hij zijn hoofd schud als ik door zijn haar woel. 'Ja dat weet je inderdaad, en laten we dat maar doen dan ja' zeg ik met een glimlach. ' Nee, dat mag je inderdaad niet vergeten en als we het op twitter zetten vinden de fans het vast ook geweldig' zeg ik met een glimlach. De reactie's van de fans blijven altijd lief als ik tweets plaats of foto's. Met Lou en mij altijd samen komen er nog wel is vaker wat van dit soort gekke foto's. 'Sorry Lou, ik zou je niet meer afleiden' zeg ik lachend. 'Toch bedank ik je want ik vindt dit cadeau echt geweldig!' zeg ik enthousiast. 'Dat ik het leuk vindt? Ik vindt het echt geweldig' zeg ik met een glimlach. Ik aai even over de kitten en zet hem dan op de grond neer. Tijd om Louis echt goed te bedanken. Ik schuifel wat dichter naar hem toe en sla dan mijn armen om hem heen. Ik trek hem wat dichter tegen me aan en druk dan mijn lippen even op de zijne. ' Echt heel erg bedankt Lou' zeg ik met een glimlach en druk dan weer mijn lippen op de zijne.

    Louis William Tomlinson

    'Ohh echt niet' zeg ik deze keer zonder te lachen. Ik kruip nog iets dichter tegen Harry als hij zijn armen om me heen slaat. 'Oké, dan is het goed en als jij aardige tegen mij bent niet nee' antwoord ik en druk een kusje op zijn wang. Tegen dat zielige kon ik echt niet. Mijn duivelse lach is al snel ver te vinden en heeft plaats gemaakt voor een vrolijke. 'Heel goed plan' zeg ik lachend en merk dat Harry merkt dat ik geen genoegen neem met zijn kusje. Als ik mijn lippen wat langer op de zijne druk voel ik hem even tegen mijn lippen aan glimlachen. Met open mond kijk ik Harry aan en wijs dan naar hem. 'Jij dus' zeg ik lachend. Op het volgende heb ik ook niets meer te zeggen, dus ga er ook niet meer op in. 'Ja, dat klopt helemaal' zeg ik met een glimlach en trek een pruillipje als Harry me nep boos aankijkt, maar het onmogelijk is. Een vreemd geluid verlaat mijn mond als hij besluit om me terug in mijn wang te prikken. 'Daar heb ik niets meer aan toe te voegen' zeg ik met een glimlach en heb het idee dat mijn haar er op dit moment niet meer uit. 'Wat weten we nu niet, en dan doen we dat' zeg ik grijnzend. 'Ik vergeet het echt niet, mijn allerliefste Hazza, en dat zullen de fans zeker ook vinden' zeg ik glimlachend. De reacties zijn altijd geweldig op eigenlijk alles wat Harry plaatst. Ondertussen ben ik de tel al kwijt geraakt met gekke foto's. 'Dan hebben we een probleem, want je leid me altijd af en ik vind het juist leuk' zeg ik lachend. 'Je weet niet hoe blij die woorden me maken' zeg ik vrolijk. 'Het lijkt dan echt op jou' voeg ik er dan nog aan toe en glimlach even. Een zacht gegrinnik verlaat mijn mond als Harry wat dichter jaar me toe schuifelt en zijn armen om me heen slaat. Ik kan het niet laten om even tegen zijn lippen aan te glimlach. 'Geen dank, Hazz. Ik doe alles voor je' zeg ik en grinnik zacht. 'Dat kriebelt' prevel ik zachtjes tegen zijn lippen. Doelend op de lintjes.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik heb ongv. de helft van mijn reactie en dan moet ik eten -.-,
    probeer zo nog te doen als het lukt maar heb zo ook een verjaardag]

    ( Ik herken het probleem, maar eet smakelijk.
    is goed en zie hem wel verschijnen..Veel plezier)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Wel' zeg ik en grinnik nu ook niet meer. Gewoon omdat ik gelijk wil krijgen. Ik glimlach als Louis dichter tegen me aan komt zitten en ik voel ook een kusje op mijn wang. 'ik ben toch altijd aardig tegen jou? kan ook niet anders, je kan niet gemeen doen als de ander zo lief als jou is' zeg ik met een glimlach. 'Ik heb toch altijd goede plannen' zeg ik met een knipoog en grinnik daarna. Lou kijkt me met open mond en en zegt dat ik het ben. Ik schud mijn hoofd, 'Jij' zeg ik met een grinnik en glimlach daarna. 'Maar dan wel mijn duivel' zeg ik met een glimlach. Ik besluit niet meer te reageren aangezien ik eigenlijk niet weet wat ik zou moeten zeggen. Als hij een pruillipje trekt kijk ik heel even weg gewoon omdat ik er echt niet tegen kan. Ik grinnik zachtjes als een raar geluid zijn mond verlaat als ik hem in zijn wang prik en zie dat gelijk als een reden om het nog een keer te doen. 'Ik ook niet' zeg ik lachend. 'Je haar zit nog steeds goed hoor, en anders als je haar een beetje warrig zit zie je er ook nog goed uit' zeg ik terwijl ik hem een knipoog geef, ik wist gewoon dat die daar nu aan dacht. 'Wij weten gewoon alles en dat doen we dan inderdaad' zeg ik met een glimlach. 'Oké dan is het goed boobear' zeg ik met een glimlach en druk een kusje op zijn neus. Ik hou echt van de fans, hun reactie's zijn altijd geweldig. 'Nou dan kan ik er niks aandoen en in dat geval zou ik je maar lekker blijven afleiden' zeg ik lachend. 'Nou vast niet zo blij als jij me met dit cadeau hebt gemaakt' zeg ik met een glimlach. Als hij zegt dat het op mij lijkt grinnik ik even. 'Ik bedank je toch en dat weet je, en andersom is dat ook zo' zeg ik met een glimlach. Ik grinnik even als hij zegt dat de strikjes kriebelen. 'Nou misschien is het dan tijd om me uit te pakken en de strikjes er af te halen' zeg ik lachend en kijk hem met een glimlach aan.

    Louis William Tomlinson
    'Niet en weet je hoe over te halen' zeg ik zacht en druk mijn lippen op de mijne. Ik zou mijn gelijk wel krijgen.Ik leg mijn hoofd tegen Harry zijn schouder en hoef niet op te kijken om te weten dat er een glimlach op zijn gezicht te vinden is. 'Bijna altijd. Nee, klopt kan ik ook niet en vooral niet als de ander Harry Styles heet' zeg ik. 'Moet ik daar nog antwoord op geven?' vraag ik met een grijns. Ik sta op het punt om nee te schudden als ik me bedenk. Een diepe zucht verlaat mijn mond. 'Oké ik.' Ik knik en sla mijn armen iets steviger om Harry heen. 'En dat zal altijd zo blijven.' Daarna reageer ik ook niet meer, want weet niet meer wat te zeggen. Ik grinnik zacht als Harry wegkijkt door mijn pruillipje. Dat is iets waar we beide nooit tegen zullen kunne. Nogmaals verlaat een raar geluid mijn mond als Harry besluit om me nog een keer in mijn wang te prikken. 'Had ik al verwacht' zeg ik lachend en kijk hem verbaasd aan. 'Dankjewel en je bent nog steeds te lief' zeg ik nog steeds verbaasd. Ik snap het niet dat ik hier nog verbaasd over ben, want hij kent me goed genoeg. 'Daar heb ik niets meer aan toe te voegen' zeg ik met een glimlach. 'Mooi zo' zeg ik en mijn glimlach word breder door het kusje op mijn neus. Ik wist wat Harry nu dacht en was het helemaal met hem eens. 'Je moet er ook niets aandoen en dat moet je zeker wel doen' zeg ik lachend. 'Misschien wel en misschien niet, maar wel heel erg blij' zeg ik lachend en hoor hem zacht grinniken door mijn woorden. 'Dan graag gedaan en dat weet ik allebei inderdaad' zeg ik met een glimlach. 'Een heel goed plan, maar eerst de foto en dit' zeg ik en druk nog een kusje op zijn lippen. 'Het bedankje is te leuk.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [zal zo reageren, al moet ik eerst een rol invullen waarbij ik geen idee heb wie ik ga doen:P en ik ga eerst eten:Y)]

    ( Is goed en doe maar rustig. Hmm laat maar raden bij welke rpg :P en eet smakelijk)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [haha, nou raad is je weet het gelijk al:P jij een idee wie ik kan doen? xD]

    ( Ja..nou ik gok real-life holiday :P Hmm..Even denken )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ting ting ting! :P Pff quizle deed het net de hele tijd nie]

    ( Haha blijkbaar kan ik nog wel raden :P Nee, herken het en het is nog steeds heel erg langzaam)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer