• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?
    Jongens:

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. Zianourryx
    -Zayn Jawaad Malik. Zianourryx
    -Niall James Horan. MrCarrotPie


    Meisjes:
    -Sienna Amelia Lakes. xAmore
    -Elena Olivia Britt. MrCarrotPie
    -Stephanie Rosanna Swift. xAmore

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 15:07 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Haha, ik herken het probleem maar al te goed
    Maar is goed en moet toch ook nog even snel iets doen )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    Rustig zit ik op de bank en kijk een beetje om me heen de rest zit er ook. Ik kijk naar Louis die naast me zit en glimlach naar hem. 'En voel je je al helemaal jarig?' vraag ik hem. We moesten eigenlijk voor hem zingen en ook nog de taart halen, maar dat kwam zo wel. De kamer was ook een beetje versierd dat was gisteravond nog gebeurt. Ik denk even aan mijn verassing die vanavond zou plaats vinden, ik zou zo wel moeten wegglippen om het wat beter voor te bereiden, hopelijk lukte dat wel en ging Louis niet moeilijk doen met mij te laten gaan. Ik hoopte echt dat mijn reactie goed zou lukken maar waarschijnlijk wel.

    [xD wist veder niet zoveel nu]

    Louis William Tomlinson

    Met een bedenkelijke blik in mijn ogen kijk ik voor me uit. Er is nog altijd nog een ding dat nog uitgevoerd moet worden vandaag, want afspraken en beloftes moesten altijd nog worden nagekomen. Tenminste dat was het gene wat ik altijd heb geleerd. De vraag van Harry dringt tot me door en dat zorgt ervoor dat ik zijn kant opkijk. 'Ja, eigenlijk wel, maar er is nog een ding....' antwoord ik met een grijns. Oh, want heeft hij toch weer perfecte momenten om die dingen te vragen. Ik spring overeind en begin de kamer te doorzoeken. 'Hazza, ga eens staan' zeg ik en kijk heel even over mijn schouder, om vervolgens toch weer door te gaan met zoeken.

    (xD ik herken het...Komt zo vanzelf wel weer)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    Als Louis ja zegt maar dat er nog een ding is kijk ik hem vragend aan. 'Wat?' vraag ik met een glimlach. We hebben nog zoveel niet gedaan maar ja, dat kwam nog wel maar ik had geen idee wat die nu bedoelde. Als hij me vraagt om te gaan staan trek ik mijn wenkbrauw op, 'hoezo?' vraag ik maar ga ondertussen toch staan. Ik kijk een beetje hoe hij aan het zoeken is ook al heb ik geen idee naar wat hij aan het zoeken is. Waarom moest ik nou weer gaan staan? Ik had echt geen idee wat die nu van plan was. Ach ik zie het allemaal wel, hopelijk was het niks ergs.

    [ Jup, dan hebben we weer van die lange hahah]

    Louis William Tomlinson

    Ik grinnikte zacht en keek Harry met een onschuldig blik in mijn ogen aan. 'Daar kom je vanzelf allemaal wel achter' antwoord ik. Mooi dat hij het plan nog niet hoefde te weten en eigenlijk had hij het wel al kunnen weten. 'Vertrouw me nu maar. Ik ben echt geen een of andere idioot...correctie gestoorde gek die je ineens gaat vermoorden of iets. Trouwens sinds wanneer vertrouw je me niet meer?' antwoord ik. Niet lang na die woorden vind ik de spullen die ik nodig heb en loop met een vrolijke glimlach terug naar Harry. Gelukkig was hij ondertussen wel al gaan, want dat maakte alles een stuk makkelijker. Ik ging voor hem zitten en gooide alles naast me neer waarna ik even omhoog keek. ''Beloftes maken schuld, allerliefste Hazz' zei ik en pakte een rol cadeaupapier om dat vervolgens om zijn benen te wikkelen. 'Trouwens wie was hier een cadeautje?'

    ( Dat zit er inderdaad in)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    'Oké oke' zeg ik als hij zegt dat ik er vanzelf achter kom, dat is dan maar zo. 'Dat weet ik ook wel, maar dat ji geen gestoorde gek bent is nieuw voor me' grap ik en kijk hem aan. 'Ik vertrouw je wel, ik wil alleen je plan weten' zeg ik en kijk Louis aan. Hij gaat sowieso iets met mij doen, en schijnbaar had die daar aardig wat spullen voor nodig want hij was nog steeds aan het zoeken. Hij komt terug met de spullen in zijn handen en ik kijk er even verbaast naar. Gaat hij nou echt? Na zijn volgende worden weten ik het zeker. 'Nee lou niet doen!' zeg ik lachend en voel al hoe mijn benen ingewikkeld worden waardoor ik niet meer terug kan. 'Deze krijg je terug Tomlinson' zeg ik lachend en kijk Louis aan. 'Nog steeds ben jij dat, maar jij bent alleen al uitgepakt' zeg ik lachend en kijk hem aan. Leuk, nu werd ik een levend cadeau. Hopelijk maakte die me wel op tijd open zodat ik zijn verassing nog zou kunnen voorbereiden anders was dat helemaal verpest.

    Louis William Tomlinson

    'Oké, dan is het goed en je moet een keer niet zo ongeduldig zijn' zeg ik lachend en mijn mond valt open van verbazing bij zijn volgende woorden. 'Hoe durf je mij een gestoorde gek te vinden?! Ik ben een gestoorde idioot dat is iets heel anders' zei ik zo serieus mogelijk. 'Maar ben blij dat je dat wel weet' voegde ik eraan toe. 'Ik blijf bij mijn eerste reactie, dus je heb pech' zeg ik lachend en kijk Harry aan. Het is leuk om iets met hem te doen en moet ook een keer kunnen, toch? 'Niet zo verbaasd kijken, want het is waar we het eerder nog over hadden zeg ik bij het zien van zijn blik. Het is geweldig om te zien en vooral omdat Harry waarschijnlijk had gedacht dat ik het niet zo doen. Maar was daar gek genoeg voor. 'Je heb pech, want wil mijn cadeau wel in inpakpapier.' Vrolijk ga ik door met het inwikkelen van zijn benen en kijk af en toe met een onschuldige glimlach naar boven. 'Wat was je plan, Styles? Je kan nu toch niets doen.' zeg ik lachend en schud mijn hoofd. 'Wie is ingepakt met cadeaupapier? En wie is hier nu jarig?'zeg ik grijnzend en ga rustig door.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Sorry mensen, ik had even wat problemen op te lossen..... ik ben ontiegelijk chagerijnig, niet normaal, maar dat ter zijde, ik hoorde dat Hazz als cadeau wordt ingepakt??]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [whaha, ja klopt. Reageer je zo ook met Niall en Elena? xD]

    [Zal ik doen, mag ik een soort van samenvatting, als ik jullie uitleg wat er is snappen jullie mn probleem wel denk ik, maar goed, ik zal jullie er niet mee vervelen xD]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Harry Edward Styles

    'Ik ben niet ongeduldig' zeg ik en kijk hem lachend aan. 'Oké oké je hebt gelijk, het spijt me dat ik je een gestoorde gek noemde' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Tuurlijk weet ik dat' zeg ik met een glimlach. 'Nou, Lou' zeg ik met een pruillipje maar grinnik toch wel. 'Daar hebben we het inderdaad eerder over gehad dus ja, het is me eigen schuld hé' zeg ik lachend. Ik vind het nou niet echt heel erg of zo, ik bedoel ik kan er gewoon om lachen. Ik ben aan dit soort dingen gewend met Lou en sowieso is het gewoon grappig.'Nou dan moet het maar hé, omdat het je verjaardag is' zeg ik me het glimlach. 'Helaas niet maar dat komt nog wel tomlinson, wacht maar' zeg ik grijnzend en begin te lachen. 'Ik ben ingepakt en jij bent jarig, dus jij mag me zo ook weer uitpakken' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 19:59 ]

    MrCarrotPie schreef:
    [Zal ik doen, mag ik een soort van samenvatting, als ik jullie uitleg wat er is snappen jullie mn probleem wel denk ik, maar goed, ik zal jullie er niet mee vervelen xD]



    [Nou we hebben het net wat doorgespoeld en dan dat iedereen bij elkaar zit om Lou zijn verjaardag te vieren, en toen werd Hazz ingepakt door Lou xD]

    [Okee top :3, ik ben nog even bezig(Zoals gewoonlijk --') Dan zal ik fv kijken of ik kan reageren =] ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Even een domme vraag... moet ik nog ergens op reageren of zo? ;p Ik heb het gevoel dat ik iets vergeet, namelijk. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [we hebben de tijd wat doorgespoeld en doen nu dat iedereen bij elkaar zit, dus je kan reageren ja, ik moet ook nog met Liam reageren dus ja :P]