• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 10:48 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Goh, bel je nu al terug?' Vroeg Leslie's stem vanaf de andere kant van de telefoon, geweldig. 'Goh, heb ik er al spijt van dat ik het uberhoud gehaan heb? Ja' Andwoord ik sarcastisch en leun tegen het kozijn van het raam aan en kijk naar buiten. 'Genoeg dingen.' Andwoord ik vervolgens, 'Waarvoor belde je me?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik hoor mijn gsm afgaan en eerst wil ik gewoon hem laten afgaan maar dan sta ik toch zuchtend op. Ik loop naar de plek waar ik hem neergegooid had. Ik voel me een wrak en we zijn nog geen hele dag verder. Ik zie Axton's naam op de nummerweergave staan en ik bevries even. Dan druk ik op het groene telefoontje en houd het tegen mijn oor. 'Axton?' het komt als een fluistering over mijn lippen. Mijn stem is schor van het huilen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij is net zo sarcastisch terug en ik zucht een keer. 'Is Hayden nog steeds belangrijker dan je kind of kan ik even praten met je over Katherine?' Vraag ik aan hem. Ik kijk Jake aan en leg mijn hoofd dan tegen zijn borstkas aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik leg mijn ene arm om haar middel en ga verder met het koken ondertussen. Het zal niet gemakkelijk worden de eerste weken tussen hen. Met de ouderschap en zo.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik verstijfde toen ik haar stem hoorde... Ik had hier niet over nagedacht! Damn wat nu!
    "Alexi..." mompelde ik. Mijn stem klonk krakend en hees door de kater. Damn, twee flessen wodka waren zelfs voor een demon veel.
    "Ik... we moeten eens praten..."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik sluit mijn ogen even gepijnigd en luister naar zijn stem. Praten? Ik doe mijn mond open maar er komt nu niet uit.
    Ik herpak me wat zover dat gaat. 'Wanneer?' vraag ik hem nog steeds zachtjes. Ik zie de verlovingsring om mijn vinger zitten en bijt op mijn lip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Hij is net zo sarcastisch terug en ik zucht een keer. 'Is Hayden nog steeds belangrijker dan je kind of kan ik even praten met je over Katherine?' Vraag ik aan hem. Ik kijk Jake aan en leg mijn hoofd dan tegen zijn borstkas aan.


    Nick
    'Geeft het fijt dat ik niet meer op school ben daar genoeg andwoord op?' vraag ik haar sarcastisch waarna ik naar beneden loop naar de keuken en daar de kastjes doorzoek, geweldig. geen eten in huis, ik liet zometeen wel wat eten verschijnen 'Waar wilde je het over hebben?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Zo snel mogelijk." mompelde ik zacht.
    Ik ging rechtop zitten in de zetel en greep de leuning vast, toen mijn hoofd begon te draaien.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Over 20 minuutjes op school?' vraag ik dan zachtjes omdat ik niet snel een andere plaats weet en er oma en opa buiten wil houden; Ze hebben al genoeg last van mij en ik kan me dan nog even vlug opfrissen al zal het niet veel uitmaken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zijn arm ligt om mijn middel en een heerlijke etensgeur verspreidt zich in de keuken. Nick zegt met andere woorden dat hij niet meer op school is en dus dat het geloof ik niet goed gaat tussen Hayden en hem. 'Dat is zeker wel een antwoord,' zeg ik simpel. 'En ik wil het over haar Katherine's verblijf hebben. Het is niet goed voor haar om de hele tijd heen en weer te gaan tussen ons, ze heeft het er moeilijk mee. O, en er loopt ook nog een engel rond die haar probeert mee te nemen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hm, wat stel je voor'' vraag ik haar doelend op katherine's verblijf, voor zover ik wist had ze daar vast al iets op gevonden. Ze belde niet omdat ik er iets op moest bedenken maar omdat ik er toestemming voor moest geven. 'Wat? Wie en waarom?' vraag ik als ze zegt dat er een engel rond loopt die haar probeert mee te nemen. Ik laat een hamburger verschijnen en leg die op een bord en zet vervolgens het bord op de tafel voor de bank neer, en loop naar de kelder om vervolgens met mijn hand langs de boeken te gaan opzoek naar een specifiek boek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Een week bij jou en een week bij mij en Jake,' stel ik dan voor. 'Als je het ermee eens bent tenminste, maar Hayden zegt dat ze het fijn vindt. Alleen we kunnen wel gewoon bij elkaar op bezoek gaan. Bij wie blijft ze dan als eerst? Bij jou?' Hij vraagt dan verder naar de engel. 'Geen idee wie, een oude bekende van de engel en waarom weten we ook niet. Ik denk dat hij Katherine wil weghalen van ons, omdat we demonen zijn..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    'Een week bij jou en een week bij mij en Jake,' stel ik dan voor. 'Als je het ermee eens bent tenminste, maar Hayden zegt dat ze het fijn vindt. Alleen we kunnen wel gewoon bij elkaar op bezoek gaan. Bij wie blijft ze dan als eerst? Bij jou?' Hij vraagt dan verder naar de engel. 'Geen idee wie, een oude bekende van de engel en waarom weten we ook niet. Ik denk dat hij Katherine wil weghalen van ons, omdat we demonen zijn..'


    Nick
    'Een week bij jou en een week bij mij en Jake,' Stelt ze voor, 'Als je het ermee eens bent tenminste, maar Katherine zegt dat ze het fijn vindt. Alleen we kunnen wel gewoon bij elkaar op bezoek gaan. Bij wie blijft ze dan als eerst? Bij jouw?' Vraagt ze vervolgens, 'Ik denk dat het op dit moment bij jouw handiger zou zijn.' Zeg ik, 'Geen idee wie, een oude bekende van de engel en waarom weten we ook niet. Ik denk dat hij Katherine wil weghalen van ons, omdat we demonen zijn..' Andwoorde ze. 'Stomme engelen' Mompelde ik terwijl ik langs de omslagen van de boeken keek en bijna stikte in het stof toen ik een van de boeken erbij weghaalde.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Over 20 minuutjes op school?' vraag ik dan zachtjes omdat ik niet snel een andere plaats weet en er oma en opa buiten wil houden; Ze hebben al genoeg last van mij en ik kan me dan nog even vlug opfrissen al zal het niet veel uitmaken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ( HALLOO. IK BEN ER WEER )


    The duty of youth, is to challenge corruption.