• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 10:48 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Haii Amparo ^^ over 10 posts heb je 11111 Posts c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Leensel zegt dat ze zo online komt xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Nick
    'Een week bij jou en een week bij mij en Jake,' Stelt ze voor, 'Als je het ermee eens bent tenminste, maar Katherine zegt dat ze het fijn vindt. Alleen we kunnen wel gewoon bij elkaar op bezoek gaan. Bij wie blijft ze dan als eerst? Bij jouw?' Vraagt ze vervolgens, 'Ik denk dat het op dit moment bij jouw handiger zou zijn.' Zeg ik, 'Geen idee wie, een oude bekende van de engel en waarom weten we ook niet. Ik denk dat hij Katherine wil weghalen van ons, omdat we demonen zijn..' Andwoorde ze. 'Stomme engelen' Mompelde ik terwijl ik langs de omslagen van de boeken keek en bijna stikte in het stof toen ik een van de boeken erbij weghaalde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Ok." mompelde ik zacht en drukte af.
    Ik stond op en kreunde wat door de kater. Ik viel weer omver en sloeg met mijn voorhoofd tegen de salontafel.
    "Auw verdomme." Ik stond op en voelde wat bloed.
    Ah, wat, ik kon er wel tegen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nychta schreef:
    ( HALLOO. IK BEN ER WEER )


    |MAARTJE! (: |


    kindness is never a burden.

    (HAALLOOOO IEDEREEN :3 Voor de tweede keer maar goed. IK HEB EEN NIEUW NICHTJE ERBIJ YEAAH! Ik ben voor de zoveelste keer tante hahah. Ennee thanks Jaimes haha Moet ik ergens op reageren? :3)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexi
    Ik zucht en stop de gsm weg. Ik sta terug op en slenter terug naar het huis en bel aan. Maddie trekt de deur open en kijkt me zowel opgelucht als kwaad. 'Kon je niet gewoon zeggen waar je was?!' zegt ze en ik haal mijn schouders op en ren naar boven. Ik pak wat kleren uit mijn kast en loop naar de badkamer. Ik zie er verschrikkelijk uit. Bleek, rode ogen, wallen,... Ik zucht en gooi wat water in mijn gezicht. Ik kleed me met slome bewegingen aan en schuif de ring terug om mijn vinger. Ik zal hem straks terug geven. Hij behoort mij niet toe. Ik zucht en leun even op de lavabo. Mijn haar bind ik in een slordige staart en ik poets mijn tanden nog voor terug naar buiten loop, de vragen negerend en gris Maddie's autosleutels mee. Ik stap de auto van Maddie in en steek de sleutels in het contact. Ik rij richting de school en na een 10 minuutjes ben ik er. Ik zucht en baan me een weg naar onze kamer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nychta schreef:
    (HAALLOOOO IEDEREEN :3 Voor de tweede keer maar goed. IK HEB EEN NIEUW NICHTJE ERBIJ YEAAH! Ik ben voor de zoveelste keer tante hahah. Ennee thanks Jaimes haha Moet ik ergens op reageren? :3)


    |Gefeliciteerd. Op Timo. :Y) |


    kindness is never a burden.

    (Waar is zijn laatste reactie? En dankjewel, ik ben helemaal weg v an haar! Ze heet Faye ik vind het zo'n leuke naam voor haar haha )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    |Nawh, like her name.
    Ik heb geen idee waar Timo's laatste reactie staat. -.- Ik dacht dat het nogal dramatisch was daar in het bos met Sky en Timo en Amare... :/ |


    kindness is never a burden.

    (Oh ja.. volgens mij vroeg hij waarom en dat soort dingen. Ik flans wel wat in elkaar. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Nick
    'Een week bij jou en een week bij mij en Jake,' Stelt ze voor, 'Als je het ermee eens bent tenminste, maar Katherine zegt dat ze het fijn vindt. Alleen we kunnen wel gewoon bij elkaar op bezoek gaan. Bij wie blijft ze dan als eerst? Bij jouw?' Vraagt ze vervolgens, 'Ik denk dat het op dit moment bij jouw handiger zou zijn.' Zeg ik, 'Geen idee wie, een oude bekende van de engel en waarom weten we ook niet. Ik denk dat hij Katherine wil weghalen van ons, omdat we demonen zijn..' Andwoorde ze. 'Stomme engelen' Mompelde ik terwijl ik langs de omslagen van de boeken keek en bijna stikte in het stof toen ik een van de boeken erbij weghaalde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nychta schreef:
    (Oh ja.. volgens mij vroeg hij waarom en dat soort dingen. Ik flans wel wat in elkaar. )


    |Yeah... I guess so. (: |


    kindness is never a burden.

    Amare Catherine Eastwood.

    'Timo, alsjeblieft. Luister.' zei ik toen en beet op mijn lip. 'Dit wo- ' 'Je weet hoe ik naar je kijk, dat ik alleen oog heb voor jou.' Hij had me afgekapt en ik werd lichtelijk geirriteerd. Ik had al een kort temperament. 'Luister jij eens.' zei ik toen. Als blikken nu konden doden was iedereen inclusief mijn lieve vriendin Sky dood geweest. 'Kom niet met fucking smoesjes. Als je zo erg naar me keek, waarom ben je dan met die Bimbo van een Allyson naar het bal geweest. Ik wou je zelfs 'zelf' vragen maar ik kreeg te horen van Rosali dat je al met iemand ging.' Ik keek hem geirriteerd aan. 'Er is niks tussen mij en Nathan, hoe leuk hij dan wel niet is en hoe perfect hij dan ook wel niet mag zijn.. Hij is geen jou, ik heb inderdaad een fout gemaakt. Ik had hem niet mogen kussen en dat ik dronken was is eigenlijk een slappe smoes dat weet ik ook, maar het is zo geweest. Wat is gebeurd is gebeurd.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Timo.
    Timo keek Amare verbaasd aan toen ze hem onderbrak en hem een blik toewierp waarvan Timo rillingen kreeg. "Luister jij eens. Kom niet met fucking smoesjes. Als je zo erg naar me keek, waarom ben je dan met die Bimbo van een Allyson naar het bal geweest. Ik wou je zelfs 'zelf' vragen maar ik kreeg te horen van Rosali dat je al met iemand ging. Er is niks tussen mij en Nathan, hoe leuk hij dan wel niet is en hoe perfect hij dan ook wel niet mag zijn.. Hij is geen jou, ik heb inderdaad een fout gemaakt. Ik had hem niet mogen kussen en dat ik dronken was is eigenlijk een slappe smoes dat weet ik ook, maar het is zo geweest. Wat is gebeurd is gebeurd." Timo perste even zijn lippen op elkaar en bedacht zich wat te antwoorden. Toen opende hij zijn mond en sloot die weer. "Ik ben met Allyson naar het bal geweest omdat ik vrijwel zeker was dat jij met Nathan zou gaan. Ik had geen zin in het bal aangezien jij daar toch met Nathan zou zijn en daar had ik geen zin in. Allyson was de eerste die me vroeg," vertelde Timo. "Ik wees haar af maar ze haalde me toch over naar het bal te gaan. Dát is waarom ik met Allyson naar het bal was gegaan." Timo slikte. "Ik weet dat dit alles waarschijnlijk mijn fout is, dat ik je had moeten geloven en vertrouwen maar-" Timo stopte met praten. Hij had geen maar.


    kindness is never a burden.