• Ik wil een ipod touch 4G kopen 32 GB
    maar vinden jullie hem fijn en wat is een betrouwbare site?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    itunes (: ?
    Mediamarkt?

    Geen idee, als je via dat kan bestellen ,maar miss =]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 23:10 ]

    Ik vind hem zelf heel fijn en hij werkt gewoon goed. :')
    En met betrouwbare site bedoel je een site waarop je hem kan bestellen?


    As travars

    Dixons, kijkshop, Apple Store. En ja, hij is fijn, haha.

    Jup, ik typ er nu zelfs mee. Maar hoezo een site? Ik heb hem van de media markt, volgens mij.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wherewithal schreef:
    Jup, ik typ er nu zelfs mee. Maar hoezo een site? Ik heb hem van de media markt, volgens mij.


    Ik wist niet of het via internet goedkoper was of niet ;D
    En dan kan ik vergelijken :3

    [ bericht aangepast op 12 maart 2011 - 23:13 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Bol.com


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Yeah, hij is echt fijn. En ik had 'm van Wehkamp.nl, maar toen was hij nog net uit, dus vreselijk duur.
    Ik denk dat je 'm nu bij Mediamarkt het goedkoopste kan halen, anders even prijzen vergelijken.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Als je iets goedkoop wil hebben, moet je naar Mediamarkt. :3


    It's time to be happy again.

    Ik zit er nu op. XD maar hij is wel fijn en ik heb hem bij Dixons gekocht. (;

    Ik vind hem niet aan te raden als je hem wilt gebruiken om op sites als Quizlet te zitten. Hij is nogal sloom en het typen irriteert me mateloos.


    Let the Night embrace you

    Ik heb hem via Media Markt en ik ben heel blij met de mijne. Liefde :9~


    -

    Ik wil die ook hebben!:o


    You know my name,not my story.

    Ik vind 'm heel fijn. De muziek en de apps zijn heel overzichtelijk en de touch screen werkt erg goed. Mijn vader had een telefoon met touch screen, maar telkens als hij dan wilde scrollen, dan klikte dat ding iets aan en die was dus te gevoelig. Maar de Ipod heeft dat helemaal niet. Ik heb overigens 3G geloof ik, maar het enige verschil is de camera, zei die man x'D Met internet heb ik niet zoveel ervaring, want wij hebben geen wifi. Maar de weinige keren dat ik het kon gebruiken: niet alleen doen vanwege internet, want op sommige sites is het wel heel sloom, maar dat is volgens mij bijna altijd met wifi.
    En als je echt wilt kijken of het ergens goedkoper is zou ik bij bol.com kijken en de mediamarkt mag ook weleens goedkoop zijn. Ik heb 'm gekocht bij de Saturn en dat is ook goede kwaliteit.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik heb die en ik ben er helemaal verliefd op. Ik ga de deur niet uit zonder mijn iPod.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Apple Store is betrouwbaar. (:
    Zelf heb ik geen Touch -> Classic. ;$


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.