• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 10:48 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Nog maar 3en half uur en ik ben vrij _O_

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

{Kun je daartussen ook nog reageren? Of ben je druk? XD}

Don't be like the rest of them, darling

LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik sla mijn arm om haar middel en laat ons opdrogen zodat ze zo geen koud krijgt.
    Ik speel met mijn vrije hand wat met haar vingers.

Alexi
    Ik zie 2 meisjes naar ons afkomen. Ze werpen me eerst een arrogante blik toe en beginnen dan tegen Ax aan te schuren. Oke? Ik trek een wenkbrauw op en rol met mijn ogen. Ik glimlach even naar Ax. Ik vertrouw hem wel. Ik begin dan alleen te dansen en een jongen komt tegen me aan dansen.

}srry, was afwassen{
    Braxlin
    Ik glimlachte en ging nu relax tegen hem aan liggen.
    Ik streelde met mijn vrije hand over zijn been en glimlachte.

Axton
    Ik dronk het bier verder op en 1 van de meisjes zette het lege glas weg op een tafeltje. Ik haalde mijn schouders op. Ik danste veel liever met Alexi, maar aangezien zij er geen problemen mee leek te hebben. Die meisjes zouden het wel gaan opgeven als ze merkten dat ik niet met hun spelletje meespeelde.

“To live will be an awfully big adventure.”

Joshua
    Ik glimlach naar haar en druk een teder kusje op haar lippen. Ik ga iets meer liggen op het zand en trek haar op me. Ik kijk naar de lucht en speel wat met haar haar.

Alexi
    Ik lach met een grapje van de jongen. Mijn ene arm ligt om zijn hals en zijn handen op mijn heupen. Ik dans zo tegen hem aan. Af en toe werp i eens een blik op Axton. 'Nog een drankje?' stelt de jongen voor en ik knik glimlachend. Hij laat me even alleen maar is al snel weer terug.

Braxlin
    Ik glimlach en liet me nu helemaal ontspannen.
    Dit vond ik toch nog steeds leuker. Het had wel iets leuks, dat Joshua me een beetje over mijn angst heen geholpen heeft. Hij lijkt onze band nog wat te versterken. Maar toch blijft de zee niet mijn lievelingsplaats.

Axton
    Ik wierp even een blik op Alexi, die -op dat moment- alleen stond te dansen. Ik moet die 2 sletjes maar snel afwimpelen, want blijkbaar hadden ze het nog steeds niet door.
    "Ga eens een rode blue lagoon halen voor me." glimlachte ik tegen ze.
    1 knikte en ging weg. "En kom niet terug zonder!" riep ik nog.
    Die chic kon nog lang zoeken. Een rode, blue lagoon... yeah right. Nu die andere nog.

Joshua
    Ik glimlach en laat ons thuis op het bed verschijnen. Het is zachter en zo komt er geen zand in mijn haar. Ik trek het deken over haar heen. 'Wat wil je eten vandaag?' vraag ik haar glimlachend.

Alexi
    Ik pak dankbaar de cocktail over en nip er van. 'Wat is dit?' mompel ik. Hij grinnikt. 'Weet ik niet precies. ' zegt hij en ik sla een arm om zijn hals terug en houd me het andere het glas vast. Zijn handen liggen terug op mijn heupen en het begint wazig te worden in mijn hoofd. Ik word giechelachtig.

Braxlin
    Ik knipperde even met mijn ogen. Oh, ja... verschijnen.
    "Geen idee." zei ik glimlachend.
    "Wat wil jij eten?" kaatste ik de vraag terug.

Axton
    Ik bracht mijn lippen wat dichter bij het oor van het meisje zodat ze me goed zou verstaan.
    "Hé, ik moet iets bekennen." schreeuwde ik boven de muziek uit. "Ik ben gay!"
    Ik schaamde me er niet voor om zoiets te zeggen als ze me dan met rust liet. Ze keek even geschrokken, zuchtte geïrriteerd en liep toen heupwiegend weg.
    Zo, die waren weg.
    Ik draaide me al om naar Alexi, maar die stond nu te dansen met een jongen.
    Oh... ok, dan... Nog even alleen dansen dan...

Joshua
    'Dat is niet eerlijk!' protesteer ik.'Ik vroeg het eerst.'
    Ik ga over haar hangen en laat mijn handen dreigend over haar zijen gaan. 'antwoord of kietldood.' grijns ik.

Alexi
    Het drankje heeft een bittere nasmaak en het duizeld even en mijn gedachten worden troebel.Plots drukt de jongen zijn lippen op de mijne. Ik moet hem wegduwen.. maar waarom moet ik hem wegduwen? Ik begin hem terug te kussen en en zijn handen gaan naar mijn kont. Er staan blosjes op mijn wangen door de alcohol.

MadEyeMoody schreef:
    Katherine
    'Dit kan niet anders dan moeilijk voor je zijn. Zou je het mischien fijn vinden om voor een langere tijd op 1 plek te zijn. Dat je de ene week bij Nick bent en de andere week bij Jake en mij. Dan kan je er beter aan wennen zonder de hele tijd heen en weer te moeten. Dan kunnen we elkaar wel opzoeken als je bij Nick bent en andersom. Maar mischien vindt je dat wel fijner?' Stelde ze voor, 'Ja' Zeg ik vervolgens, dan klink in iedergeval beter. 'Bij wie blijf ik dan eerst?' Vraag ik aan haar.

Don't be like the rest of them, darling

Braxlin
    "O oh." ik begon snel an te denken.
    "Euh, pizza?" vroeg ik snel. "Lasagne, wortels, kip,..." ik noemde snel wat dingen op.

Axton
    Mijn blik gleed weer naar Alexi en ik bleef doodstil staan. Mijn mond viel open en ik wachtte. Ik wachtte tot ze iets deed. Want dat zou ze doen, ze zou hem wegduwen...
    Maar nee, ze kuste hem terug. Ze kuste hem verdomme terug.
    Ik liep woedend op hen af, greep die jongen bij zijn shirt en gooide hem in in beweging op de grond. Ik keek woedend naar Alexi, maar de woede trok meteen weg bij de aanblik van haar. Verdriet bleef alleen achter.
    Ik schudde triest mijn hoofd en draaide me om. Met een snelle pas liep ik de deur uit.
    "Al weg?" vroeg Pablo, toen hij me zag.
    Ik liep gewoon door en hoorde hem vragend mijn naam roepen. Toen ik de hoek om was, verdween ik meteen en kwam thuis aan. Ik liep naar de kast en nam een fles wodka. Meteen goot ik ze helemaal naar binnen.

Alexi
    Als de jongen weg getrokken word en ik in de woedende ogen kijk van een andere jongen word ik op slag nuchter. Wat heb ik gedaan?! Ik ren hem achterna maar hij is weg... en ik kan hem niet meer bereiken. Ik laat me tegen de muur naar beneden zakken en tranen rollen over mijn wangen. Ik ben een stom egoitisch onnadenkend kreng... Met trillende vingers haal ik mijn gsm uit en bel naar Maddie. 'Hallo?' klinkt het slaperig. 'I-ik... hij...het is uit.' en ik begin bijna hysterisch te huilen. 'Wat?! Waar ben je?' Ik noem al snikkend te straatnaam.

Axton
    Ik nam nog een fles wodka en liep ermee naar de zetel.
    Ik plofte er languit in neer en staarde dood voor me uit. Deze fles ging er trager door. Slok per slok. Terwijl mijn hersenen rond mijn depressieve gedachten bleven zweven. Toen de fles helemaal leeg was, viel ik net in slaap in de zetel.

Alexi
    Niet veel later is Maddie er en stapt ze uit. Mijn ogen zijn rood van het huilen en ze helpt me opstaan. 'Wat is er gebeurt?' vraagt ze en stotterend en snikkend vertel ik haar over de avond. 'Ik ben zo stom.' zeg ik en begin weer te huilen. Ze zucht en trekt me tegen haar aan in een knuffel. 'Iedereen maakt fouten Alexi, en Axton heeft helemaal hetzelfde gedaan de eerste keer dat jullie samen uit gingen.' zegt ze zachtjes en laat me instappen. 'Ik breng je naar je grootouders en we blijven daar slapen, morgen ga je praten met Axton.' beveelt ze en ik knik en leg mijn hoofd tegen het raam.
    (..)
    We zijn bij oma en opa en ik ben direct weggegaan naar de bloemenweide en Perla. Ik zie haar en sta trillend op mijn benen. Ik loop voorzichtig naar haar toe en Omhels haar dan. 'Oh Perls ik ben zo stom geweest.' zeg ik zachtjes en begin weer te huilen. Alles doet me denken aan Axton.

Huaso schreef:
    Braxlin
    "O oh." ik begon snel an te denken.
    "Euh, pizza?" vroeg ik snel. "Lasagne, wortels, kip,..." ik noemde snel wat dingen op.

Joshua
    'Pizza dus.' grijns ik en laat me terug naast haar vallen.
    Ik trek haar terug op me.

Alexi
    Ik pak trillend mijn gsm en open een berichtje naar Axton.
    Het spijt me zo erg, ik weet dat je woedend op me bent en teleurgesteld en het was nooit mijn bedoeling om hem terug te zoenen. Het gebeurde gewoon, en je hebt geen idee hoeveel het me spijt...
    Alexi
    Ik verstuur het na een korte aarzeling en leun terug tegen Perla aan. Voor ik het weet ben ik in slaap gevallen met mijn gsm in mijn hand geklemd.