• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 10:48 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik knik en ga naar de keuken om een glas sinas voor haar en wat water voor mij. Ik weet niet wat Leslie wil aangezien ze nog steeds aan het telefoneren is met Nick. Ik zet de glazen terug op tafel en denk na.

    [toch terug verandert? xd]


    Katherine
    Jake vult de glazen en zet die vervolgens terug op de tafel, 'Waar denk je aan?' Vraag ik als ik zie dat hij ergens aan denkt, het zou veel handiger zijn om te weten wat mensen denken inplaats van wat mensen voelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Aan dat we mogen gaan shoppen dus morgen.' zeg ik en zucht dramatisch. Nieuwe kleren voor Katherine en ideeën voor haar kamer opdoen. Ik glimlach even naar haar om te tonen dat het maar een grapje is e dat ik het niet zo erg vind.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik krijg tranen in mijn ogen en probeer ze weg te knipperen. 'Het spijt me dat ik het gedaan heb. Ik had hem nooit mogen terugkussen. Ik was dronken en ja het is een slecht excuus ik weet het. Ik heb en zal nooit spijt hebben van de tijd dat ik met je samen was.' Hij kijkt me aan terwijl hij zijn volgende vraag stelt. Ik kijk naar mijn handen. 'Ik zal altijd van je blijven houden, daar kan niemand iets aan veranderen.' zeg ik zachtjes en zwijg even. 'Ik verdien deze ring niet.' zeg ik zachtjes en er rolt een traan over mijn wang. Ik doe voorzichtig mijn verlovingsring uit en geef hem aan hem.

    Joshua
    Ik grinnik 'Oke bestellen dus.'
    Ik trek haar iets dichter tegen me aan. 'Nog zin in die horrorfilm?'



    [onderaan beland xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    'Aan dat we mogen gaan shoppen dus morgen.' Zegt hij en zucht dramatisch, ik heb al door dat het een grapje is voordat hij glimlacht aangezien ik kan voelen dat hij het niet erg vind, 'Hou je niet van shoppen?' Vraag ik hem vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik schudde mijn hoofd. Langzaam stak ik mijn hand naar de hare uit. Ik nam de ring aan, maar legde hem dan weer in haar handpalm. Ik keek haar recht aan, terwijl ik haar vingers eromheen vouwde.
    Zonder verder nog iets te zeggen, boog ik me voorover en drukte mijn lippen op de hare.

    Braxlin
    "Hmm, ja." glimlachte ik. "Als jij maar dicht genoeg blijft."
    Ik sloeg mijn arm om zijn middel en trok me zo nog dichter naar hem toe.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Dat valt mee, zolang het niet is dat elke dag gebeurt.' zeg ik gewoon en haal mijn schouders op. 'Het zou een beetje tegensteken als ik alle dagen in die winkels zou moeten zitten.' Ik grinnik even zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik kijk hem verbaast aan als hij de ring terug in mijn hand legt en mijn vingers omheen vouwt. Ik schrik even als hij zijn lippen op de mijne duwt maar sla dan voorzichtig één arm om zijn hals om hem dichter te trekken, zoen en hem terug en probeer alle liefde in de kus te stoppen die ik voor hem voel. En dat is héél wat.

    Joshua
    Ik glimlach en pak mijn gsm met mijn vrije hand. Ik druk het nummer van het pizzabedrijf in. 'Wat wil je hebben?' vraag ik haar nog eens voor de zekerheid. Ik weet niet precies welke pizza.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik bewoog mijn lippen rustig en liefdevol tegen de hare.
    Mijn armen liet ik langzaam om haar middel glijden en ik trok haar dichter tegen me aan. Dit was moeilijk. Niet de kus, maar het idee dat ze met een ander staan zoenen heeft. Maar ik moest niet veel zeggen. Ik had haar ook al meer dan genoeg pijn gedaan.
    Het was eigenlijk iets wat ik verdiende. Om op dezelfde manier gekwetst te worden. Maar nu moest ik daar niet aan denken. Nu was alles goed.
    Ik drukte mijn lippen wat heftiger op de hare en trok haar dichter naar me toe.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Braxlin
    "Peperoni of zo... of gewoon Margarita." glimlachte ik.
    "Alles behalve Hawaï." Ik vond de ananas erop niet zo lekker... "Iets wat jij ook lust, want ik krijg toch geen hele op."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik voel dat hij zijn lippen plots harder op de mijne drukt. Ik ga welwillend mee in de kus en mijn andere hand ligt op zijn borstkas. De andere ligt gebald met de ring erin, om zijn hals. Ik haal mijn lippen van de zijne en kijk hem even gewoon zwijgend in zijn ogen. De hand die op zijn borstkas lag gaat naar boven en streelt zachtjes over zijn wang. 'Ik wil het goedmaken maar hoe?' vraag ik zachtjes.

    Joshua
    'Peperoni dan.' zeg ik gewoon en bestel 2 Pereroni's. Ik kan wel een hele op en als we de hare niet opkrijgen kan ik het in de frigo steken voor als de kleintjes eens honger hebben.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 13:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Dat is niet nodig, schat. Ik snap het wel... Als je dronken bent, denk je niet na. Bovendien, het was maar een kus. Je bent niet met iemand naar bed geweest of zo." glimlachte ik en streelde over haar wang. Ik drukte mijn lippen op de hare en trok me daarna lichtjes terug.
    "Heb je een kater?" vroeg ik zachtjes. Waarschijnlijk wel. Als ze zo dronken was geweest...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Braxlin
    "Perfect." glimlachte ik.
    Ik bleef dicht tegen hem aan liggen. Toen hij gedaan had met bestellen, drukte ik een kusje op zijn lippen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Valt mee, ik heb bij Perla geslapen dus de koude lucht geeft het wat verdreven en heb een pil gepakt.' zucht ik zachtjes. 'Hoe kom je aan die wonde?' vraag ik hem en kijk even of het verband blijft zitten. Ik nestel me tegen hem aan. Ik kijk naar de ring en schuif die voorzichtig terug om mijn ringvinger.

    Joshua
    Ik glimlach en denk na over een film. Ik besluit gewoon I am legend te kiezen. Het is een thriller en geen horror maar toch laat het je schrikken en er zitten ook huilmomenten in. Ik laat hem op het nachtkastje verschijnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [even eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik hou haar stevig tegen me aan gedrukt en legde mijn hoofd op het hare.
    "Ik had wel nogal last van een kater. En ik verloor mijn evenwicht gewoon. Toen sloeg ik met mijn hoofd tegen de salontafel." zei ik zacht.
    Ik wiegde haar zachtjes heen en weer en snoof haar zoete geur in.

    Axton
    Ik bleef hem stevig vasthouden en keek naar de film op zijn nachtkastje. Ik was het nog steeds niet echt gewend dat die dingen zo gewoon plots voor onze neus konden verschijnen of wij zelf gewoon zomaar konden verdwijnen en verschijnen. Of, tja, hij deed het wel, maar ok, je snapt me.
    "Is hij heel eng?" vroeg ik glimlachend.


    “To live will be an awfully big adventure.”