• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 10:48 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ik lach zachtjes als hij zegt dat hij dat maar als een compliment opvat. 'Hm, dat mag best,' zeg ik met een glimlach. Als hij zegt dat het hem ook spijt zeg ik, 'Het is al goed... Ik ben niet anders gewend dan dat je sarcastisch doet.. Of lief. Maar vaker sarcastisch.' Ik grijns licht nu, maar dat kan hij nu niet zien. Dan vraagt hij me naar de titel van dat oude boek wat ik niet kwijt wilde, ik weet nu gelijk in welk huis Nick is. 'En dat ben ik nu toch kwijt. Ehm, dat heette..' Ik denk even na, het is een tijd geleden, 'Old may be good.' Het is echt een oud boek en nu ik eraan terug denk, denk ik ook terug met mijn tijd aan Nick daar, het was een goede tijd toen.


    {Hier is je Antie-verveling.. Sorry dat het zo laat kwam}

    Nick
    'Hm, dat mag best,' Zegt ze en lacht als ik zeg dat ik het als een compliment opvat, 'Het is al goed.. Ik ben niet anders gewend dan dat je sarcastisch doet.. Of lief. Maar vaker sarcastisch.' Zegt ze. 'Hmm' Mompel ik alleen, 'Je mag hier best wel eens komen schoonmaken trouwens, er ligt hier genoeg stom om in te stikken' Zeg ik en vind vervolgens het boek waar ik naar opzoek was.


    Don't be like the rest of them, darling

    [bored... ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {I'll help you, ik post wel wat met Katherine}

    Katherine
    Ik loop naar beneden en zie dat mama aan het bellen is en Jake net een paar borden en bestek uit een kast pakt,
    'Kan ik helpen?' Vraag ik vervolgens aan Jake.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Wil jij de glazen pakken?' zeg ik glimlachend tegen Katherine. 'Ze staan in die kast daar.' en wijs de kast aan. Ik zet de borden op tafel en leg het bestek er netjes naast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    'Wil je de glazen pakken?' Vraagt Jake glimlachend, 'Ze staan in die kast daar.' Voegt hij er aan toe en wijst de kast aan, ik knik en pak vervolgens drie glazen uit de kast en zet die vervolgens een beetje achter de borden op de tafel. 'Wat voor eten heb je gemaakt?' Vraag ik vervolgens met een glimlach aan Jake.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    (...)

    Alexi
    Ik loop op een traag tempo naar de kamer en voel blikken op me branden. Zowel bezorgt als arrogant. Ik zucht zachtjes en aarzel even voor ik de deur openduw van de kamer. Mijn blik blijft op de grond gericht als ik de deur dan opendoe. Ik stap naar binnen en duw de deur weer dicht. Ik kijk even op en schrik als ik Axton zie sta. Ik slik zachtjes. Mijn blik blijft hangen op zijn hoofdwonde. Ik bijt op mijn lip maar loop dan toch naar de badkamer voor zalf, verband en iets tegen de hoofdpijn want dat doet pijn denk ik. Ik duw hem zachtjes op het bed. 'Eerst verzorgen, dan praten.' zeg ik. Mijn stem is nog steeds schor. Ik wrijf de zalf voorzichtig over de wonde. Ik wacht op het moment dat hij me wegduwt en me uitscheld.

    Axton
    Ik keek naar haar op, terwijl ze de zalf over de wonde wreef.
    Zou ze dit doen voor mij? Of omdat ze zich verplicht voelde? Haar schorre stem ging als een steek door mijn hart. En de stilte...
    Ik had gewoon zin om haar te zoenen. Haar prachtige verschijning... Ik was gewoon verslaafd aan haar. Wat moest ik doen zonder haar? Ik zou eindigen als een heroïneverslaafde zonder zijn drug... Dood.
    Ik streelde even met mijn vingertoppen over haar wang. Zacht, aarzelend,...
    Toen trok ik mijn hand terug. Ze wou dit vast niet...

    Braxlin
    "Ja, pizza." zuchtte ik opgelucht toen hij terug naast me ging liggen. Ik kroop wat dichter tegen hem aan en legde mijn hoofd op zijn schouder.
    Ik vond het eigenlijk best leuk dat hij zoveel sterker dan mij was. Dat als hij me wou kietelen, ik me niet kon verdedigen. Dat betekende namelijk ook dat hij me steeds zou kunnen beschermen. Tegen wie dan ook.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Baskische kip met rijst. De groentjes zitten in de saus.' glimlach ik. 'Ik hoop dat je het lust.' Ik laat nog een vaas met bloemen verschijnen op tafel omdat het gezelliger is. 'Wat wil je om te drinken?' vraag ik dan aan haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [moet ff de cadeautjes vo mn meter en peter inpakken]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake
    'Baskische kip met rijst. De groentjes zitten in de saus.' glimlach ik. 'Ik hoop dat je het lust.' Ik laat nog een vaas met bloemen verschijnen op tafel omdat het gezelliger is. 'Wat wil je om te drinken?' vraag ik dan aan haar.


    Katherine
    'Vast wel' Andwoord ik, ik luste best veel. Al waren er natuurlijk ook wel dingen die ik niet luste.
    'Wat wil je om te drinken?' Vroeg hij vervolgens, 'Sinas, als dat er is' Andwoord ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Een warm gevoel gaat door me heen als hij even zachtjes mijn wang aanraakt maar als hij zijn hand wegtrekt word dat gevoel vervangen door teleurstelling. Hij vergeeft het me nooit. Ik verbind hem voorzichtig en ga dan naast hem zitten. Ik trek mijn benen terug op en sla mijn armen erom heen. 'Het spijt me zo.' fluister ik zo en vecht terug tegen de tranen.

    Joshua
    Ik strijk zachtjes over haar wang en zucht. 'Pizza bestellen of zelf maken?' vraag ik haar dan met een glimlachje.
    Ik kijk in haar prachtige ogen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody --> WillNotLearn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    Ik knik en ga naar de keuken om een glas sinas voor haar en wat water voor mij. Ik weet niet wat Leslie wil aangezien ze nog steeds aan het telefoneren is met Nick. Ik zet de glazen terug op tafel en denk na.

    [toch terug verandert? xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Dit moest voor eens en altijd duidelijk worden.
    "Het spijt je dat je het gedaan hebt of het spijt je dat je zo lang al samen met mij gebleven hebt zonder dat is wat je wilt?" vroeg ik zacht.
    Ik ging wat rechter zitten en keek haar aan.
    "Hou je nog van me? Eerlijk."

    Braxlin
    "Bestellen." grinnikte ik, terwijl ik hem aankeek. Ik drukte even een kusje op zijn neus.
    "Ik ben lui."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Jake
    Ik knik en ga naar de keuken om een glas sinas voor haar en wat water voor mij. Ik weet niet wat Leslie wil aangezien ze nog steeds aan het telefoneren is met Nick. Ik zet de glazen terug op tafel en denk na.

    [toch terug verandert? xd]


    {Kreeg heimwee XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik krijg tranen in mijn ogen en probeer ze weg te knipperen. 'Het spijt me dat ik het gedaan heb. Ik had hem nooit mogen terugkussen. Ik was dronken en ja het is een slecht excuus ik weet het. Ik heb en zal nooit spijt hebben van de tijd dat ik met je samen was.' Hij kijkt me aan terwijl hij zijn volgende vraag stelt. Ik kijk naar mijn handen. 'Ik zal altijd van je blijven houden, daar kan niemand iets aan veranderen.' zeg ik zachtjes en zwijg even. 'Ik verdien deze ring niet.' zeg ik zachtjes en er rolt een traan over mijn wang. Ik doe voorzichtig mijn verlovingsring uit en geef hem aan hem.

    Joshua
    Ik grinnik 'Oke bestellen dus.'
    Ik trek haar iets dichter tegen me aan. 'Nog zin in die horrorfilm?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'