• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 10:48 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik aarzel even en knik. 'Ik denk dat je dat beter zonder mij doet. Je kan erovee praten haar trachten te troosten, maar ik denk dat ze nu haar moeder nodig geeft en niet mij.' zeg ik zachtjes


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zucht zachtjes en kijk dan uit het raam waar ik Katherine verwacht te zien, maar ze zit er niet. Ik voel haar aanwezigheid niet in het huis. 'Jake?' Zeg ik weer, met trillende stem dit keer. 'Ze is weer weg.' Er loopt een traan over mijn wang. Er is maar 1 plaats waar ik kan denken dat ze is. 'Ze is denk ik terug naar haar huis waar ze altijd gewoond heeft.' Hoe ik dat weet? Ik ben zelf precies zo. Ik ben vroeger ook nog vaak teruggegaan namelijk naar mijn huis.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    }mijn topics!
    srry, cam met marco + logeer bij mijn zus
    Veel sociaal contact dus xD{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik aarzel niet en raad het al. Haar ouderlijk huis...waar anders?! Ik raak Leslie even aan en flits haar naar het huis. Ik zucht en besluit te koken. Om me af te leiden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Voordat ik het doorheb ben ik al in het huis en loop ik er zachtjes door heen. Ik zoek in de kamers en vind haar uiteindelijk in een kamer waar ze ligt op een tweepersoonsbed. Ik denk dat dit de kamer is van die engelen. Ik loop naar het bed toe en ga bij haar zitten, afwachtend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    Ik hoor iemand binnenkomen en zie vervolgens uit mijn ooghoeken Leslie, of mama zitten. Ik weet niet meer welke van de twee.
    Ik weet ook niet wat ik moet zeggen, ik wil niets zeggen dus blijf ik maar gewoon liggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ze stuurt me niet weg, dus ik hoop dat ze het kan accepteren dat ik er ben. 'Het spijt me Katherine,' fluister ik. 'Ik probeerde de Wachter nog te stoppen, het was me bijna gelukt, maar toen duwde hij me weg waardoor ik het niet meer kon stoppen. Ik had nog liever met ze willen ruilen, dat ik dood zou zijn in plaats van hen. En ik heb een hekel aan engelen, dus dat zegt wat. Maar ik wilde je niet weghouden bij ze, je bent of was gelukkig bij ze, zo leek het tenminste. Ik had liever dat je gelukkig zou zijn en ik je zou moeten missen, dan wat er gebeurd is. Het voelt voor mij alsof het mijn schuld is. Dat als ik toen had geweten dat je niet doodgeboren was, je beter terecht zou zijn gekomen. Of dit niet had hoeven meemaken..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Fem kan je reageren?xd verveel me xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    ik kwam voorzichtig overeind en ging rechtop zitten en veegde de tranen bij mijn ogen weg om mijn Hooft vervolgens tegen haar aan te leggen. 'Her is niet jouw schuld, en ik wil niet dat je dood zou zijn' zeg ik vervolgens. Ik had wel doorgehad toen dat er iets niet klopte of dat ze tegen me logen maar nooit gesurft om het te vragen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Joshua
    'Rustig ademhalen, sluit je ogen.' zeg ik zachtjes tegen haar. Dan laat ik haar maar een andere plek inbeelden...
    Een riviertje of een meer bijvoorbeeld.

    Alexi
    Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd. Ik pak nog vlug mijn tas en mijn jasje die ik aantrek.
    Als ik alles heb steek ik mijn hand naar Axton uit.

    Braxlin
    Ik deed wat hij zei en concentreerde me op zijn ademhaling, terwijl ik zijn handen stevig vasthield. Ik hield niet van het gevoel van het zand dat verschoof onder mijn voeten. Sommigen vonden het leuk, ik vond het doodeng.
    Ik concentreerde me op uitademen en zetten weer een stap vooruit. Erop vertrouwend dat hij me zou begeleiden.

    Axton
    Ik stak mijn portemonnee in mijn zak en deed mijn leren jas aan. Vervolgens nam ik glimlachend haar hand beet.
    "Is er een preciese plek waar je heen wilt?" vroeg ik glimlachend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik ben al verrast als Katherine overeind komt zitten, maar al helemaal overrompelt als ze haar hoofd tegen me aanlegt. Ik sluit even mijn ogen en sla zachtjes mijn armen om haar heen. In de hoop dat ze me niet weg zal duwen. 'Maar zeg eens eerlijk, Katherine, had je niet liever gewoon nog bij de engelen geweest? In plaats van bij Nick, Jake en mij.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik vind persoonlijk dat ze het fantastisch doet tot nu toe. 'Je doet het prima.' zeg ik terug zachtjes en laat haar nog wat verder het water inlopen. Nu staat het al aan onze knieen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lexi
    'Kies jij maar. I heb enkel 2 voorwaarden : er moet drank zijn en goede muziek.' grinnik ik en druk me even tegen hem aan om hemte kussen op zijn lippen. 'En leuke jongens natuurlijk.' zeg ik plagerig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik bleef op mijn lip bijten en hem stevig vasthouden. Eigenlijk was hetgene wat ik het ergste haatte gewoon het raken van mijn voeten op het zand. Ik was bang dat er iets zou zitten. Krabben, vissen, haaien, whatever. Het was allemaal even erg.
    Nu het water hoger kwam, begon ik ook nog last te krijgen van de golven. Het voelde niet fijn hoe ze tegen mee aan sloegen en het bracht me uit evenwicht...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Axton
    "Dan neem ik je mee naar de hipste tent hier in de buurt." grijnsde ik en deed alsof ik nadacht. "En verbrand iedere jongen die te dicht bij je komt levend." zei ik dan, maar grijnsde om te tonen dat ik het niet echt meende.
    Ik nam haar hand vast en liet ons ergens in de buurt, maar toch nog half verborgen in de schaduwen, verschijnen. Ik trok haar meteen mee naar de wachtrij voor het gebouw. Het was zo hip, dat je moest uitgenodigd zijn. Ik had een abonnement, dus ik kon zo binnen, vergezeld van max 1 persoon.


    “To live will be an awfully big adventure.”