• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 10:48 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik ga achter haar staan en sla mijn armen om haar middel.
    'Rustig maar, ik ben de hele tijd bij je.' zeg ik zachtjes en schuif nog wat dieper de zee in.

    Alexi
    Ik rol met mijn ogen en mijn mond valt bijna open als ik de wachtrij zie. Halleluja...
    'Ehm Ax... Ik denk niet dat we hier naar binnen raken.' fluister ik zachtjes als ik de kleerkasten vooraan zie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik bleef zijn handen vasthouden, waardoor mijn handen ook half om mijn middel lagen, maar whatever. Ik moest nu wat hebben om te knijpen. Mijn ogen waren nog steeds toegeknepen en ik probeerde me te laten kalmeren door zijn stem en de warmte van zijn lichaam in mijn rug, terwijl we steeds wat dieper gingen.

    Axton
    "Oh, jawel." grijnsde ik. Ik haalde mijn portemonnee uit mijn zak en nam er mijn pas uit. Een soort vip pas, belangrijke en beroemde mensen kregen hem... en mensen die genoeg betaalden... En natuurlijk werkt het ook als je hen af en toe helpt bij een uit de hand gelopen probleempje.
    Zoals dronkenmansruzies en zo.
    Ik trok haar uit de rij en liep meteen naar voren. 1 van de kleerkasten wou me tegenhouden. Hij was blijkbaar nieuw hier. Ik toonde mijn pas, maar hij leek nog steeds te twijfelen. Ik zuchtte en rolde met mijn ogen. Niewelingen...
    "Jo, Pablo! Je moet je groentjes beter trainen. Die dude hier laat me niet binnen." riep ik naar de andere kleerkast, die ik al lang genoeg kende.
    Hij draaide zich om en keek de nieuwe even zuchtend aan.
    "Het is goed, ga maar door, Ax. Lang geleden trouwens... Kom, doe jij daar eens verder, Rex, dan handel ik dit wel af." zei hij dan en stuurde de nieuwe naar de enorme wachtrij, terwijl hij zelf bij ons kwam staan. Ik sloeg mijn arm om Alexi's middel en keek glimlachend naar hem.
    "Zo, hoe gaat het met jou? Iemand aan de haak geslagen?" vroeg hij, terwijl hij grijnzend naar Alexi keek.
    "Goed, joch. En ja, deze keer serieus. We zijn al verloofd. En raad wat..." ik boog dramatisch wat naar voren. "Ik ben vader geworden."
    "Nee!" riep hij bulderend en ik knikte lachend.
    "Jawel."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik voelde dat ze echt gespannen was en als het water ons middel aanraakt blijf ik staan en trek haar iets meer tegen me aan.
    'Dit is wel ver genoeg voor vandaag.' zeg ik zachtjes. 'Open je ogen eens.' Ik streel terug zachtjes de huid onder mijn vingers.

    Alexi
    Ik grinnik zachtjes om zijn dramatisch gedoe en luister naar het gesprek terwijl ik even naar binnen gluur. Veel zie ik niet aangezien die kleerkast -Pablo- er voorstaat. Ik leun iets tegen Ax aan en glimlach even naar de kleerkast. Volgens mij kennen ze elkaar al een lange tijd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik drukte mijn rug stevig tegen de zijne aan en opende langzaam mijn ogen. Ik keek voor me uit.
    Ok, eigenlijk viel het uitzicht wel mee. En eenmaal ik wat wende aan het gevoel van het water dat tegen me aan sloeg, viel dat ook wel mee. Het bleef dat met mijn voeten op het zand staan waar ik eigenlijk problemen mee had.

    Axton
    "Dat had ik nu niet van jou verwacht..." mompelde Pablo. "Ik zie je enkele maanden niet en hier staat een ander mens. Jij meisje, jij kunt wonderen verrichten." zei hij nu tegen Alexi.
    Ik grinnikte. "Jij vindt jouw wonder ook wel nog, maar als je het niet erg vindt... de dansvloer wacht op ons!"
    "Veel plezier, bro. Ik ga hier nog ff mensen bang maken."
    Ik grinnikte. Ik wist hoeveel hij van zijn werk hield. Hij vond het geweldig mensen bang te maken met zijn spieren en intimiderende uiterlijk.
    "Zie je nog eens." glimlachte ik en liep de geweldige discotheek binnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik til haar op zodat ik haar nu als een prinsesje vast heb. 'Geniet even gewoon van het water.' zeg ik zachtjes en laat me iets dieper zakken zodat ik op mijn knieen zit en zij ook in het water is. 'We kunnen een andere keer wel dieper gaan.'

    Alexi
    'Dag Pablo.' glimlach ik dan nog en loop dan ook de discotheek in. Ik grijns lichtjes. Dit is geweldig. Ik laat mijn ogen even over de dansers glijden en vind dan de bar. 'Eerst drinken of eerst dansen?' vraag ik grinnikend aan Axton en druk een kusje op zijn lippen. Gewoon omdat ik daar zin in heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Dat was al beter. Ik knikte en sloeg mijn armen om zijn hals, zodat ik ook een beetje half mijn gewicht droeg.
    Nu ik met mijn voeten niet op het zand stond was het veel beter. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en wende rustig nog wat aan het gevoel van de golven.

    Axton
    "Drinken, natuurlijk." grijnsde ik. Ik kuste haar ook zachtjes en trok haar toen mee naar de bar.
    Ik bestelde twee shotjes en gaf er eentje aan haar.
    "Tegelijk?" vroeg ik grijnzend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik glimlach en het water voelt verkoelend aan op mijn huid. Ik zorg dat het lekker warm voor haar heeft aangezien het nog steeds winter is,en ze zo niet ziek word. Ik druk een kus op haar kruin. 'Je bent geweldig.' fluister ik zachtjes.

    Alexi
    Ik knik grinnikend en pak het glaasje vast. '3...2..1' tel ik af en op 0 sla ik het in een keer achterover.
    Ik bestel er nog 2 en geef er nu één aan hem. 'Nog eentje.' grinnik ik zachtjes. 'En dan dansen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik keek glimlachend naar hem op. "Ik hou van je." mompelde ik zacht.
    Ik voelde een grotere golf tegen me aan slaan en verkrampte heel even. Zolang ze niet tegen mijn gezicht kwamen was het goed...

    Axton
    We slaan er nog 1 achterover en ik neem dan glimlachend haar hand vast.
    "Hier gaan we dan." grijnsde ik en trok haar mee naar de dansvloer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Ik hou ook van jou Braxlin.' zeg ik even zachtjes terug. Ik zorg dat ze niet valt en draai haar iets naar me toe.
    Ik druk een kus op Braxlin's neus en grinnik even.

    Alexi
    Ik glimlach en als we tussen de dansende mensen staan sla ik mijn arm om zijn hals en begin tegen hem aan te dansen.
    Ik luister naar de maat van de muziek en beweeg daar op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ik ben al verrast als Katherine overeind komt zitten, maar al helemaal overrompelt als ze haar hoofd tegen me aanlegt. Ik sluit even mijn ogen en sla zachtjes mijn armen om haar heen. In de hoop dat ze me niet weg zal duwen. 'Maar zeg eens eerlijk, Katherine, had je niet liever gewoon nog bij de engelen geweest? In plaats van bij Nick, Jake en mij.'


    Katherine
    Ze slaat haar armen om me heen, ik merkte dat ik niet alleen wilde zijn. Ik wilde gewoon iemand die me trooste als ik verdrietig was.
    'Maar zeg eens eerlijk, Katherine, had je niet liever gewoon nog bij de engelen geweest? In plaats van bij Nick, Jake en mij.' Vroeg ze vervolgens.
    'Weet ik niet.' Andwoord ik vervolgens, 'Ze hebben tegen mij gelogen, en jou laten denken dat ik dood was en me zelf opgevoed zonder er iets van tegen mij te zeggen. Daar hadden ze het recht niet toe, want ik was niet hun dochter. Ik ben jou dochter' Zeg ik vervolgens, 'Er zijn alleen zoveel dingen anders sins een paar dagen geleden dat het moeilijk is bij te houden'


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Joshua
    'Ik hou ook van jou Braxlin.' zeg ik even zachtjes terug. Ik zorg dat ze niet valt en draai haar iets naar me toe.
    Ik druk een kus op Braxlin's neus en grinnik even.

    Alexi
    Ik glimlach en als we tussen de dansende mensen staan sla ik mijn arm om zijn hals en begin tegen hem aan te dansen.
    Ik luister naar de maat van de muziek en beweeg daar op.

    Braxlin
    Ik glimlachte naar hem en drukte een kusje op zijn lippen.
    Ik sloot mijn ogen en legde mijn hoofd weer tegen zijn schouder aan.

    Axton
    Ik grijnsde en begon ook te dansen op de maat van de muziek.
    Ik had altijd al redelijk makkelijk de muziek kunnen vertalen in bewegingen. Lekker handig met het dansen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ze zegt dat ze het niet weet en ik slik een keer, dus dan is ze er sowieso niet zeker van om bij ons te blijven. 'Ze hebben tegen mij gelogen, en jou laten denken dat ik dood was en me zelf opgevoed zonder er iets van tegen mij te zeggen. Daar hadden ze het recht niet toe, want ik was niet hun dochter. Ik ben jouw dochter.' Ik knik en wrijf zachtjes over haar rug met mijn hand. 'Er zijn inderdaad veel dingen verandert liefje,' fluister ik. 'Kan je me misschien zeggen hoe ik het makkelijker voor je kan maken? Dat je het fijner vindt?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik glimlach en wieg haar een beetje heen en weer door het water.
    'Was het nu zo erg?' vraag ik haar zachtjes.

    Alexi
    Ik glimlach even naar hem en zie over zijn schouder een paar meisjes me bitchy aankijken.
    Tuurlijk. Het lijkt bijna op een Axton-fanclub. Ik negeer ze gewoon en dans verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine
    'Er zijn inderdaad veel dingen verandert liefje,' Fluisterde ze, 'Kan je mischien zeggen hoe ik het makkelijker voor je kan maken? Dat je het fijner vindt?' Vraagt ze, maar hoelang of hoe diep ik ook nadacht ik kon niets bedenken dat alles makkelijker kon maken. Dit was zoiets dat eerst moeilijker was voordat het makkelijker werd, ik moest gewoon alleen door het moeilijke deel. 'Weet ik niet' Zeg ik vervolgens zachtjes, ik wilde dat ik wist wat alles makkelijker zou maken maar ik wist niets.

    {Mischien dat Katherine later verlieft word op de zoon van Axton en Alexi? -wbw- Waarschijnlijk zullen we wel zo lang met deze rpg nog bezig zijn XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Braxlin
    "Nou... zo erg nu niet, maar ik vind het nog steeds niet fijn om met mijn voeten op het zand te staan." zei ik zacht.
    Het gaf me een beetje het gevoel zoals drijfzand, alsof ik erin weg zou zinken....

    Axton
    Ik zag wat gezichten van mensen die ik kende -ik had hier namelijk vaak rondgehangen vroeger- maar negeerde ze gewoon.
    Ik concentreerde me alleen op Alexi en het dansen met haar...


    “To live will be an awfully big adventure.”