• Vandaag op school ging de brand alarm aan. ( Ik weet iet waarom), maar toen we naar binnen mochten bleef die alarm gewoon aan. En die geluid is zo irritant. En nu heb ik barstend koppijn door die alarm.

    Hebben jullie ook een keer zo iets gehad?


    I love BTR and One Direction!

    Ja, onder een proefwerk!
    Wij alle antwoorden uitwisselen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bij ons waren de leidingen eens gesmolten of zo, toen kwam de brandweer en was heel de school in rep en roer. :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Bij ons waren de leidingen eens gesmolten of zo, toen kwam de brandweer en was heel de school in rep en roer. :Y)


    Wel erg zeg!


    I love BTR and One Direction!

    Ik had geen school. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hey, bij mij vandaag ook xD zo irritant toen moesten ik weg naar buiten uit de gang terwijl ik net naar mijn kluis wou gaan >-< (die zit in die gang) toen werden we door vervelende leraren weggestuurd via de vluchtdeur, dus moesten we helemaal rondlopen >-< EN ER WAS FOCKING NIKS AAN DE HAND!!!!!!! ja ik en nog een vriendin waren pissig.....


    Prom15e To 13elieve & 10ve <3

    Horan schreef:
    Ja, onder een proefwerk!
    Wij alle antwoorden uitwisselen.

    Yeah, dat hadden wij ook een keer :Y)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Bij mij is het keei vaak brandoefening


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ja dat heb ik nu al vanaf Maandag vanaf de dag dus dat ze gingen staken.
    Iemand drukt dat ding steeds in of het is gewoon kapot.
    Om een paar uurtjes hoor ik dat irritante ding weer. En dan komen ze ook nog heel droog - er is geen brand´nee je meent het.
    Maar het stome er van is dat als er echt brand is dat niemand dat dan meer gelooft.(flower)


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»