• Hey, ik vroeg me af of jullie nog originele story's hebben!
    Ik lees:
    - OP
    - One Direction (géén bromances, een verhaal dat origineel is dus niet cliché )
    - The Hunger Games
    - Fantasy verhalen
    Alvast bedankt!
    X.


    The world is filled with crazy people. And I'm one of them.

    Ik kan nu even geen links plaatsen, omdat ik op mijn mobiel zit, maar op mijn profiel vind je een hoop fantasy stories. (: Het lied van de raaf is net gestart, het Doolhof is al erg lang. Neem gerust een kijkje! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    Don't let me go!



    De 24-jarige Cathryn Blackwell wordt dood aangetroffen in het park, na 24 uur vermist te zijn geweest. De politie denkt dat ze is gevallen en ze gaan ervan uit dat haar dood geen misdrijf is.
    Cathryn's begrafenis wordt geregeld en van top tot teen prachtig gemaakt als laatste eerbied aan de jong gestorven vrouw. Haar familieleden laten haar gaan, maar er is 1 iemand die dat niet kan. David Anderson Stevens, de beste vriend van Cathryn sinds groep 3. Een paar dagen voor de begrafenis blijft hij haar zien. Hij ziet haar niet zo maar. David kan Cathryn alleen zien en horen als hij in de spiegel kijkt. Cathryn lijdt aan geheugenverlies en weet niet wat er is gebeurd. 1 ding weet ze zeker: Ze is dood en wilt rust. Cathryn smeekt David om haar los te raken, maar hij laat haar echt niet gaan.
    Op de dag van de begrafenis verandert Cathryn van gedachten. Ook zij kan haar familie en vrienden nu niet loslaten. Ze wilt weten wat er gebeurd is, zodat zijzelf, haar familie en beste vriend pas echt rust kunnen vinden.

    Soundtrack: Lacuna Coil- My Spirit

    Urban fantasy/Bangsian fantasy

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 19:15 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Verborgen in stilte | Harry Styles |

    In war with ourselfs, we found each other.



    Harry Styles is achttien jaar als de puberteit zijn leven overneemt. Zoals alle tieners wordt hij getroffen door onzekerheid, angst en verwarring.
    Op het internet vindt hij echter een uitweg, een kamp voor tieners die het moeilijk hebben. Hij zal zijn gezinsleven gedurende één maand loslaten en vergeten zo ook zijn populariteit. Gsm's, internet en dergelijk moeten ingeleverd worden. Tientallen jongeren leren elkaar en bovenal zichzelf kennen in stilte en rust.
    Maar alles dreigt mis te lopen als één van de jongeren de stilte doorbreekt en geweld verkondigd.


    ~ Begint op 1/01/2012
    ~ Een hoofdstuk per week
    ~ Soundtrack
    ~ Nederlands gesproken en geschreven
    ~ One direction bestaat
    ~ Gebaseerd op 'Das experiment'

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 20:25 ]


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Ik durf mijn eigen verhaal niet goed/origineel te noemen--als je het wilt lezen, laat ik het aan jou over om dat te beslissen. In ieder geval ben je welkom bij mijn Niallstory "Refraction of sunrise".

    "Je road trip zou toch alleen maar beter moeten worden als je tegen een van de populairste boybands op aarde aanbotst? Nou, mooi niet dus. Nooit gedacht wat een paar jongens konden aanrichten in een land waar ze volledig onbekend waren."


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik heb een fantasy story voor je:

    Adventurer



    Xandria, dochter van een groots avonturier, gaat na de dood van haar vader op haar eerste avontuur: een zoektocht naar een schat.
    Maar het gezelschap waarmee ze reist, is nogal opmerkelijk.
    Zo zijn er een constant ruziënde broer en zus en een heks die nooit tovert. De enige normale in dit gezelschap lijkt de jonge ridder Breyan. Maar wat verbergt hij voor haar en de rest van de groep?
    Hun zoektocht naar een mysterieuze schat leidt ze naar de meest sprookjesachtige plaatsen en ze ontmoeten wezens die geen mens ooit heeft gezien. Xandria treedt in haar vaders voetsporen en ontdekt steeds meer over zijn verleden. Maar zal ze ook ooit weten wie eigenlijk haar moeder was? En zal ze ooit Breyans geheim ontdekken?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Family Above All



    Voordat de gevaarlijkste vampieren ooit bestonden, had Esther de moeder van Klaus, Elijah, Finn, Kol en Rebekah een affaire met een man. Dat bleek Klaus' biologische vader te zijn. Esther had niet een keer een affaire maar meerdere malen, en naderhand werd ze zwanger van Klaus en Leah. Later toen Mikael daar achter kwam heeft hij tot Esther's verdriet Leah als baby naar Spanje gestuurd. Leah groeit in Spanje op als de dochter van een hertog. Zonder dat Leah het weet heeft ze haar biologische vader's DNA geërfd en heeft ze weerwolven bloed in haar. Als Klaus erachter komt dat dat hij niet een maar twee zussen heeft wilt hij onmiddellijk naar Spanje vliegen om zijn bloed eigen zus te ontmoeten. Maar is dat wel zo'n goed idee met Elijah, Finn en Kol op de loer? En de jaloerse Rebekah omdat ze niet meer Klaus' enigste zus is?

    Thousand Years



    Fayah komt in de wereld vol vampieren, heksen, weerwolven en hybrids terecht op het moment dat ze het Mikaelson landhuis binnen stapt.
    Het bal dat wordt gegeven door Esther Mikaelson, de Original heks, lijkt voor alle 'mensen' heel normaal, maar de bovennatuurlijke wereld betwijfeld dat.
    Zodra er dingen uit de hand lopen op het bal, wordt Fayah nieuwsgierig en ziet ze dingen die ze niet kan geloven. Ze ziet dat Kol Mikaelson van het balkon wordt gegooid door Damon Salvatore en vanaf dat moment krijgt haar leven een andere wending.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik weet niet of je iets zoekt wat al lang bezig is of net begonnen is, maar ik heb een fantasystory. Ik ben er al wel best lang mee bezig. Maar ik zou het erg leuk vinden als je m zou willen lezen :)
    Ik kan alleen nu ook geen links plaatsen.


    Stenenlikker


    Harry Styles, Liam Payne, Louis Tomlinson, Niall Horan en Zayn Malik zijn uitverkoren om het nieuwe OV-team te worden. Na een zware test worden ze door de laatste overlevende OV opgeleid om de wereld te redden. Samen, en met behulp van hun superkrachten zullen ze het vorige 'OV-team' opvolgen om het kwaad te bestrijden.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Ik weet niet of mijn verhaal goed is. Ik schrijf het voor een wedstrijd en ik zou het waarderen als je het zou lezen en zeggen wat er eventueel nog verbeterd kan c:




    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Link


    26 - 02 - '16

    A battle against time



    Cold sweat, cannot breath, I'm loosing my mind
    Reflection in the mirror shows a different man at night
    And as hours and seconds pass by
    I feel my every feeling wither and die
    Do I really feel this pain
    'cause sometimes I can't tell if I'm awake

    I am covered with cold ice,
    Fighting everyday, but it feels like, it's just the same

    I feel nothing, but hate and love
    So much fire inside, so much left undone


    ~Begonnen 7 januari 2013
    ~Het is onbekende personen, Fantasy
    ~Nederlands geschreven
    ~De titel is de link


    It's never gonna happen, Guys.


    De Ravenmeester is anoniem. Nooit heeft iemand het gezicht gezien dat zich onder het bekende, zwarte masker bevindt. Hij heeft nog nooit tegen iemand gesproken. De Ravenmeester praat niet, hij schrijft. Hij schrijft brieven. Korte stukjes onondertekende tekst, opgestuurd in een enveloppe met een zwarte veer erin. En deze woorden, deze zinnen, vormen een spel. Het grote spel van leven op dood.
    Zijn spel.


    All copyrights belong to ©Maanling
    Onbekende personen


    Het plaatje is aanklikbaar. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Broken Minds - Harry Styles




    Jaren lang al wordt Grace gepest door Harry en zijn meelopers. Wanneer ze achter het schokkende geheim van Harry komt, en Harry achter dat van Grace, wordt alles opeens anders. Maar is anders wel goed genoeg?

    x Nederlands geschreven en gesproken.
    x Bevat gevoelige onderwerpen.
    x 16+ stukjes worden aangegeven.
    x One Direction bestaat niet.

    Ik zou een kijkje nemen op Memoria haar profiel.


    •*• Lululu •*•



    12 districts,
    4 tributes of each district,
    2 children between the 12 and 18 years of each district,
    2 adults of each district,
    1 girl, 1 mother of each district,
    1 boy, 1 father of each district,
    48 tributes in total,
    100th Hunger Games,
    4th Quarter Quell has begun.


    No one will be sure of not going to be thrown into the arena.




    May the odds be ever in your favor!



    Spoken and written in Dutch •
    Katniss Everdeen, Gale Hawthorne and Peeta Mellark have never exist in this story •
    Based on the idea of the second quarter quell •
    Take an abo, I'll not warn •
    Begins at: 08-01-2013 •
    Click on the first image to go to the story •

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 15:17 ]


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Ishfallen. Wezens die leven op het sprankje hoop dat in de ziel van ieder mens schuilt. Ze creëren het lot aan de hand van persoonlijkheid, wensen en behoefde. Zowel mens als Ishfall kunnen niet zonder elkaar en beide werelden storten in wanneer het bestaan van de ander ophoud. 
    Maar er is een probleem. De twee leven gescheiden. Om een realistische toekomst te behalen en zo het menselijk ras instant te houden, moet de Ishfallen het enige wat hen bind met de mensen bemachtigen. Dromen, de waren reflectie van iemands hart. 

    Maar hij vond iets met meer kracht. 
    Angst. 
    En creëerden hetgeen wat de Ishfallen ooit verboden. 
    Nachtmerries.

    Verbannen door zijn zonde, moet hij op aarde dromen verzamelen als een van de mensen om terug te mogen naar zijn eigen wereld. 

    http://www.quizlet.nl/stories/105238/the-dreamcatcher/