• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 10:48 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik zucht en stop de gsm weg. Ik sta terug op en slenter terug naar het huis en bel aan. Maddie trekt de deur open en kijkt me zowel opgelucht als kwaad. 'Kon je niet gewoon zeggen waar je was?!' zegt ze en ik haal mijn schouders op en ren naar boven. Ik pak wat kleren uit mijn kast en loop naar de badkamer. Ik zie er verschrikkelijk uit. Bleek, rode ogen, wallen,... Ik zucht en gooi wat water in mijn gezicht. Ik kleed me met slome bewegingen aan en schuif de ring terug om mijn vinger. Ik zal hem straks terug geven. Hij behoort mij niet toe. Ik zucht en leun even op de lavabo. Mijn haar bind ik in een slordige staart en ik poets mijn tanden nog voor terug naar buiten loop, de vragen negerend en gris Maddie's autosleutels mee. Ik stap de auto van Maddie in en steek de sleutels in het contact. Ik rij richting de school en na een 10 minuutjes ben ik er. Ik zucht en baan me een weg naar onze kamer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Zucht.. Moet morgen half 9 uit m'n bed, en vervolgens met m'n vader iets van marktplaats ophalen. }


    Don't be like the rest of them, darling

    {Jaimeessss.. Mag ik alsjeblieeeftt en reactie van Leslie?}


    Don't be like the rest of them, darling

    O kan je even quoten alsjeblieft? Dan ga ik pyjama aantrekken.

    En zeur niet >_< ik moet om 6 uur opstaan en van 7 tot 20 werken >_>


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Nick
    'Een week bij jou en een week bij mij en Jake,' Stelt ze voor, 'Als je het ermee eens bent tenminste, maar Katherine zegt dat ze het fijn vindt. Alleen we kunnen wel gewoon bij elkaar op bezoek gaan. Bij wie blijft ze dan als eerst? Bij jouw?' Vraagt ze vervolgens, 'Ik denk dat het op dit moment bij jouw handiger zou zijn.' Zeg ik, 'Geen idee wie, een oude bekende van de engel en waarom weten we ook niet. Ik denk dat hij Katherine wil weghalen van ons, omdat we demonen zijn..' Andwoorde ze. 'Stomme engelen' Mompelde ik terwijl ik langs de omslagen van de boeken keek en bijna stikte in het stof toen ik een van de boeken erbij weghaalde.
    .


    Don't be like the rest of them, darling

    Jaimes schreef:
    O kan je even quoten alsjeblieft? Dan ga ik pyjama aantrekken.

    En zeur niet >_< ik moet om 6 uur opstaan en van 7 tot 20 werken >_>


    Moet je morgen tot 8 uur werken? :c


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Ik denk dat het op dit moment bij jouw handiger zou zijn,' zegt Nick dan en ik knik. 'Oke, als je dat wilt vind ik het ook goed. Ik dacht dat je het misschien fijn zou vinden. Maar je mag haar komen opzoeken zo vaak je wilt deze week.' Ik slik even een keer en druk een kus op Jake's wang. Dan loop ik de keuken uit en ga in de living op de bank zitten. 'Sorry dat ik zo sarcastisch doe en hoe ik vanochtend deed. Ik heb gewoon veel aan mijn hoofd. En dan ben jij een makkelijk persoon om me op af te reageren.. Het spijt me.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik veegde snel met een zakdoek het bloed van mijn voorhoofd, maar keek niet in de spiegel of zo. Ik wou niet dat die zou barsten. Ik zag er vast niet goed uit.
    Ik stak het zakdoekje in mijn broekzak, voor moest het nog bloeden en keek toen op mezelf neer. Mijn kleren waren verkreukeld maar niet vies. Goed genoeg voor mij.
    Ik verscheen in onze kamer en haalde voor de zekerheid nog eens het zakdoekje over mijn voorhoofd. Ik wou niet dat ze zou gaan flippen of zo, al zou ze het wel zien waarschijnlijk. Ik kreunde zachtjes. Ik had me toch beter een aspirine genomen of zo. Mijn hoofd sloeg open en toe.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Moet je morgen tot 8 uur werken? :c


    Yeahh :\

    Maar na morgen werk ik een heel jaar niet meer daar :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Leslie Day
    'Ik denk dat het op dit moment bij jouw handiger zou zijn,' zegt Nick dan en ik knik. 'Oke, als je dat wilt vind ik het ook goed. Ik dacht dat je het misschien fijn zou vinden. Maar je mag haar komen opzoeken zo vaak je wilt deze week.' Ik slik even een keer en druk een kus op Jake's wang. Dan loop ik de keuken uit en ga in de living op de bank zitten. 'Sorry dat ik zo sarcastisch doe en hoe ik vanochtend deed. Ik heb gewoon veel aan mijn hoofd. En dan ben jij een makkelijk persoon om me op af te reageren.. Het spijt me.'


    Nick
    Ze stemt toe wat betekend dat Katherine deze week bij Leslie bleef, ik zou vast wel een keer langskomen, maar ik wilde eerst alles op een rijtje hebben.
    'Sorry dat ik zo sarcastisch die en deed. Ik heb gewoon veel aan mijn hoofd. En dan ben jij een gemakkelijk persoon om me op af te reageren.. Het spijt me' zei ze vervolgens en dat verbaasde me, 'Ik denk dat ik dat maar als een compliment opvat.' zeg ik vervolgens doelend op het fijt dat ze me een makkelijk persoon vind om het op af te reageren, 'Het spijt mij ook dan' zeg ik vervolgens. 'Nog een vraag, weet jij de titel van dat oude boek nog? Diegene die je gehaald had bij een londense boekwinkel jaren geleden en die je vervolgens niet meer kwijt wilde'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik lach zachtjes als hij zegt dat hij dat maar als een compliment opvat. 'Hm, dat mag best,' zeg ik met een glimlach. Als hij zegt dat het hem ook spijt zeg ik, 'Het is al goed... Ik ben niet anders gewend dan dat je sarcastisch doet.. Of lief. Maar vaker sarcastisch.' Ik grijns licht nu, maar dat kan hij nu niet zien. Dan vraagt hij me naar de titel van dat oude boek wat ik niet kwijt wilde, ik weet nu gelijk in welk huis Nick is. 'En dat ben ik nu toch kwijt. Ehm, dat heette..' Ik denk even na, het is een tijd geleden, 'Old may be good.' Het is echt een oud boek en nu ik eraan terug denk, denk ik ook terug met mijn tijd aan Nick daar, het was een goede tijd toen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ELLIE RED ME VAN VERVELING!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    Axton
    Ik veegde snel met een zakdoek het bloed van mijn voorhoofd, maar keek niet in de spiegel of zo. Ik wou niet dat die zou barsten. Ik zag er vast niet goed uit.
    Ik stak het zakdoekje in mijn broekzak, voor moest het nog bloeden en keek toen op mezelf neer. Mijn kleren waren verkreukeld maar niet vies. Goed genoeg voor mij.
    Ik verscheen in onze kamer en haalde voor de zekerheid nog eens het zakdoekje over mijn voorhoofd. Ik wou niet dat ze zou gaan flippen of zo, al zou ze het wel zien waarschijnlijk. Ik kreunde zachtjes. Ik had me toch beter een aspirine genomen of zo. Mijn hoofd sloeg open en toe.


    Alexi
    Ik loop op een traag tempo naar de kamer en voel blikken op me branden. Zowel bezorgt als arrogant. Ik zucht zachtjes en aarzel even voor ik de deur openduw van de kamer. Mijn blik blijft op de grond gericht als ik de deur dan opendoe. Ik stap naar binnen en duw de deur weer dicht. Ik kijk even op en schrik als ik Axton zie sta. Ik slik zachtjes. Mijn blik blijft hangen op zijn hoofdwonde. Ik bijt op mijn lip maar loop dan toch naar de badkamer voor zalf, verband en iets tegen de hoofdpijn want dat doet pijn denk ik. Ik duw hem zachtjes op het bed. 'Eerst verzorgen, dan praten.' zeg ik. Mijn stem is nog steeds schor. Ik wrijf de zalf voorzichtig over de wonde. Ik wacht op het moment dat hij me wegduwt en me uitscheld.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hoi Lizl. Geef me iets tegen verveling 8D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik haal het eten dan van het vuur en fluister zachtjes tegen Leslie dat het eten bijna klaar is. Een pot staat nog te sudderen op het vuur. Ik loop naar de kast en haal er 3borden en bestek uit om de tafel te dekken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'