• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 10:48 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[volgende dag bij ax en alexi?]

Ik ben thuis en ga reageren c:

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

MadEyeMoody schreef:
    Katherine
    'Dit kan niet anders dan moeilijk voor je zijn. Zou je het mischien fijn vinden om voor een langere tijd op 1 plek te zijn. Dat je de ene week bij Nick bent en de andere week bij Jake en mij. Dan kan je er beter aan wennen zonder de hele tijd heen en weer te moeten. Dan kunnen we elkaar wel opzoeken als je bij Nick bent en andersom. Maar mischien vindt je dat wel fijner?' Stelde ze voor, 'Ja' Zeg ik vervolgens, dan klink in iedergeval beter. 'Bij wie blijf ik dan eerst?' Vraag ik aan haar.

Leslie Day
    'Ja. Bij wie blijf ik dan eerst?' Vraagt ze me en ik kijk haar aan, ik heb nog steeds mijn armen om haar heen. 'Dat moeten we dan ook met je vader bespreken. Als hij zijn telefoon tenminste opneemt,' zeg ik met een glimlachje tegen Katherine. 'Ga je weer mee naar huis, liefje? Jake wacht op ons.'

Nick
    Met een zucht laat ik het lege glas op de bar van het cafe zakken en sta vervolgens op leg het geld op de bar om vervolgens het cafe uit te lopen, ik loop een stukje en laat mezelf vervolgens weer in de kamer op school verschijnen. Haalde mijn tas onder mijn bed vandaan en gooide daar al mijn kleren terug in, Katherine's tas had ik al bij Leslie's huis laten verschijnen, ik ruimde verder alles op en het begon er op te lijken of er afgezien van Hayden en Aurora niemand sliep. Tijd om te gaan, en hopelijk nu zonder tegengehouden te worden, ik keek nog even naar Haydens bed en liet vervolgens een briefje op haar bed verschijnen.

'Sorry,
    Ik had niet moeten verwachten dat je alles zomaar zou aannemen, alles zomaar zou begrijpen en het meest van al daarna nogsteeds hetzelfde over me denken. Ik was hiervoor al vanplan geweest weg te gaan maar die keuze werd wat veranderd en ik bleef voor een tijdje, nu is er niets meer om voor te blijven.

N.'

Ik trok de tas op mijn schouder en liep vervolgens de kamer uit, buiten stapte ik op mijn moter en zette mijn helm op.

{Bye Bye Nick}

Don't be like the rest of them, darling

NEEEEE

*cries*

But he can't leave Katherine.. En ik vind zelfmoord zo ouderwets -gayhand-
    Ik denk dat ik hem naar een van zijn huizen stuur.. en ik kijk daarna wel wat ik met hem doe.

Ik moet eteeenn :3 Gourmetten.

[ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:32 ]

Jaimes schreef:
    (...)

Leslie Day
    'Ja. Bij wie blijf ik dan eerst?' Vraagt ze me en ik kijk haar aan, ik heb nog steeds mijn armen om haar heen. 'Dat moeten we dan ook met je vader bespreken. Als hij zijn telefoon tenminste opneemt,' zeg ik met een glimlachje tegen Katherine. 'Ga je weer mee naar huis, liefje? Jake wacht op ons.'

Katherine
    Ik knik en ze vraagt vervolgens of ik weer mee ga naar huis, ik twijfel even -een twijfel waar niet veel van te zien is- en knik dan. Gewoon er doorheen, en alles werd weer beter.

Hayden Fitch
    Ik had vanaf het moment dat ik de kamer uitgelopen was hele erge spijt. Waarvan weet ik niet precies. Van het feit dat ik was weggelopen of van het feit dat ik had gedacht dat liefde voor mij bestemd was. Na een tijd ga ik weer terug naar de kamer, maar Nick is er niet meer. Net zoals zijn spullen weg lijken te zijn. Hè? Wat? Ik loop naar mijn bed en net als ik erop wil gaan zitten zie ik er een briefje liggen. Ik pak het op en open die. Er komt een brok in mijn keel en ik verkreukel het briefje in mijn vuist. Hij is weg? Echt weg? I-ik wil niet dat hij weg is, ik wil bij hem zijn. Er verschijnen tranen in mijn ogen en ik snik een keer. Dit is onmogelijk, Nick is onmogelijk, hij bestaat niet. Hij heeft nooit bestaan. Hoewel, niet mogelijk. Hij zou niet bestaan moeten hebben.
    Ik pak mijn telefoon en kijk ernaar. Ik heb zin om ermee te gooien, maar ik verstuur een sms'je naar Nick.
    Jij hoort niet te bestaan, liefde tussen ons is onmogelijk.. Maar het is wel wat ik wil.

Gewoon simpel en kort. Ik ben niet zo van de lange sms'jes.

Leslie Day
    Ligt het nou aan mij of twijfelde ze even? Toch knikt ze en ik glimlach naar haar. Ik veeg de tranen van haar wangen weg en flits haar dan mee naar ons huis. We zijn in een kamer die we maar moeten gaan klaarmaken voor Katherine met een bureau, bed en kasten. 'Als er iets is wat je nodig hebt, dan moet je het me zeggen. Ik wil er alles aan doen om je een welkom gevoel te geven en je fijn te laten voelen.'
    Ik druk nog een kus op haar voorhoofd en loop dan de kamer uit.
    'Als je me nodig hebt dan ben ik beneden, koken. Je mag komen als je wilt.'
    Ik loop dan weg en ga de trap af naar Jake die ik in de keuken vind. Ik loop naar hem toe en sla dan van achteren mijn armen om hem heen.

Katherine
    Ze flits me terug en ik herken de kamer niet, het was een bijn lege en karakterloze kamer, 'Als er iets is wat je nodig hebt, dan moet je het me zeggen. Ik wil er alles aan doen om je een welcom gevoel te gevan en je fijn te laten voelen.' Zegt ze en ze drukt een kus op mijn voorhooft en loopt dan de kamer uit, 'Als je me nodig hebt dan ben ik beneden, koken. Je mag komen als je wilt' Zegt ze vervolgens, ik twijfel of ik niet direct achter haar aan kom maar laat mijn hand vervolgens over de muur van de kamer gaan. De muur wilde ik graag schilderen, het was iets waar ik meestal dagen mee bezig was en eigelijk altijd deed als we naar een nieuw huis verhuisden. Ik keek naar het bed dat er stond en consentreerde me vervolgens om mijn eigen deken en kussen daar te laten verschijnen. Ik liet een plank aan de muur verschijnen en liet er vervolgens twee bij verschijnen en even later stonden ze alledrie vol met mijn boeken. Als laatste liet ik mijn koffer op mijn bed verschijnen en ging ik zelf op het bed zitten en ritste ik die open, ik haalde mijn tekenboek eruit die ik onder mijn kleren in de koffer had gestopt en stopte die onder mijn kussen terwijl ik vervolgens de andere kamers op de tweede verdieping bekeek.

Jaimes schreef:
    Hayden Fitch
    Ik had vanaf het moment dat ik de kamer uitgelopen was hele erge spijt. Waarvan weet ik niet precies. Van het feit dat ik was weggelopen of van het feit dat ik had gedacht dat liefde voor mij bestemd was. Na een tijd ga ik weer terug naar de kamer, maar Nick is er niet meer. Net zoals zijn spullen weg lijken te zijn. Hè? Wat? Ik loop naar mijn bed en net als ik erop wil gaan zitten zie ik er een briefje liggen. Ik pak het op en open die. Er komt een brok in mijn keel en ik verkreukel het briefje in mijn vuist. Hij is weg? Echt weg? I-ik wil niet dat hij weg is, ik wil bij hem zijn. Er verschijnen tranen in mijn ogen en ik snik een keer. Dit is onmogelijk, Nick is onmogelijk, hij bestaat niet. Hij heeft nooit bestaan. Hoewel, niet mogelijk. Hij zou niet bestaan moeten hebben.
    Ik pak mijn telefoon en kijk ernaar. Ik heb zin om ermee te gooien, maar ik verstuur een sms'je naar Nick.
    Jij hoort niet te bestaan, liefde tussen ons is onmogelijk.. Maar het is wel wat ik wil.

Gewoon simpel en kort. Ik ben niet zo van de lange sms'jes.

Nick
    Ik kwam bij mijn huis aan en parkeerde mijn moter in de garage, dit was een van mijn favorite huizen, omdat in hier waarschijnlijk al mijn boeken heen had gebrach die ik door de jaren heen had verzameld. Ik liep door de deur die in de garage zit naar binnen en loop eerst naar de kelder waarvan je de muur niet meer kon zien doordat het was volgezet met boeken, het rook er zelfs naar. De laatste tijd had ik niet zoveel boeken gelezen, in iedergeval niet op de school. Ik liep naar boven en gooide mijn tas neer op mijn bed toen ik mijn slaapkamer inliep en trok de gordijnen voor de grote ramen vandaan die de hele linker muur van de kamer innamen en ging vervolgens op mijn bed zitten en haalde mijn telefoon tevoorschijn, ik had namelijk toen ik op weg was iets gehoord waarvan ik had gedacht dat het mijn telefoon was. Eén gemiste oproep van Leslie en een smsje van Hayden, wat moest ik eerst doen? Terug bellen of terug sms'en? Ik zuchten en opende eerst het smsje van Hayden. 'Jij hoort niet te bestaan, liefde tussen ons is onmogelijk.. Maar het is wel wat ik wil.' Stond er in het sms'je, 'Afgezien van alles wat je gehoord hebt en alles wat je weet? En je beseft dat ik nooit ouder zal worden?' Stuur ik terug waarna ik Leslie's telefoon nummer opzoek en haar vervolgens bel en wacht tot ze opneemt.

Jaimes schreef:
    Leslie Day
    Ligt het nou aan mij of twijfelde ze even? Toch knikt ze en ik glimlach naar haar. Ik veeg de tranen van haar wangen weg en flits haar dan mee naar ons huis. We zijn in een kamer die we maar moeten gaan klaarmaken voor Katherine met een bureau, bed en kasten. 'Als er iets is wat je nodig hebt, dan moet je het me zeggen. Ik wil er alles aan doen om je een welkom gevoel te geven en je fijn te laten voelen.'
    Ik druk nog een kus op haar voorhoofd en loop dan de kamer uit.
    'Als je me nodig hebt dan ben ik beneden, koken. Je mag komen als je wilt.'
    Ik loop dan weg en ga de trap af naar Jake die ik in de keuken vind. Ik loop naar hem toe en sla dan van achteren mijn armen om hem heen.

Jake
    Ik voel plots 2 armen om me heen en weet al direct wie het is. Ik draai me glimlachend om en sla mijn armen ook om haar heen. 'Hi. Hoe ging het?' glimlach ik en veeg met mijn duim even over haar wang. Ze ziet er al veel vrolijker uit dan daarnet. Ik hoor dan haar gsm afgaan.

[ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 19:29 ]

Volgende dag voor Ax en Alexi

Alexi
    Ik word wakker door het gehinnik naast me en til verdwaast mijn hoofd op van Perla's buik. Direct komen de tranen weer en verstop ik mijn gezicht in haar lange manen. Ze stoppen maar niet. Perla duwt me iets weg zodat ik haar aankijk en duwt dan met haar neus tegen mijn arm. Ik slik en sta op. Mijn kindjes... Wat nu? Ik loop met trage bewegingen naar de tulpen en ga op het bankje zitten waar ik met Axton op gezeten heb. Ik trek mijn benen op en leg mijn armen eromheen. Mijn gsm gaat af. Een berichtje van Maddie met de vraag waar ik ben. Ik stuur niet terug en gooi mijn gsm van me af.

Leslie Day
    Jake draait zich om en er staat een glimlach op zijn gezicht. Hij slaat zijn armen ook om mij heen en ik leun tegen hem aan. Zijn duimt streelt over mijn wang en ik druk een kort kusje op zijn lippen. 'Het ging wel goed geloof ik. Ze is boven, ik heb maar gewoon de lege kamer aan haar toegewezen.' Mijn mobiel gaat dan af en ik kijk op. Wie zal het zijn? Als ik mijn mobiel tevoorschijn gehaald heb zie ik dat het nick is. Ik neem op. 'Goh, bel je nu al terug?' Zeg ik, lichtelijk sarcastisch. Ik ben het ding van vanochtend nog niet vergeten. 'Na een uur. Wat heb je al die tijd gedaan?'

Hayden Fitch
    Ik krijg na een tijd pas antwoord en de tranen hebben al rijkelijk gevloeid over mijn wangen. Ik lees het en bijt op mijn lip.
    Dan heb ik dat er voor over.
    In mijn gedachten worden de woorden zachters gefluisterd, misschien dat Nick niet terug naar me wil komen. Dat ik het niet waard ben.

Axton
    Ik werd wakker met een knallende koppijn en een gat in mijn hart.
    Ik keek op mijn gsm en las de sms. Zonder na te denken of tijd te nemen om eigenlijk wakker te worden, belde ik haar.

“To live will be an awfully big adventure.”