• Hey there!
    Ik ben echt benieuwd of iemand hier op Q, Otome games speelt? Voor de mensen die niet weten wat dat is (could be),:
    "An otome game is a video game that is targeted towards a female market, where one of the main goals, besides the plot goal, is to develop a romantic relationship between the female player character and one of several male, or occasionally female characters."
    Het is dus eigenlijk gewoon een datingsspel.
    Als er mensen zijn die het spelen, welke spelen jullie en vinden jullie vooral leuk? Wat vinden jullie er zelf van?
    Ik speel het zelf op de iPad en vind het echt geweldig! Het kost wel 4,50 per spel, je krijgt een aantal mannelijke karakters bij en sommige moet je kopen - maar ik vind het het wel waard. Op de iPhone heb je wel Ninja Love gratis voor Gree, waar je dan wel Tokens krijgt en je energie hoger dan '1' moet zijn, wil je verder gaan met het verhaal. Ik speel het zelf niet op de iPhone, want ik heb geen iPhone lol.

    Maar goed, doet er iemand van jullie aan Otome games? (:
    x'

    Moyashi schreef:
    wow wat een Ken haat, hahahaha
    Gelukkig is Ken als snel uit het spel!

    Mag ik jullie ook toevoegen?


    Jahoor.
    Altruistic is numero uno en xSiimOne is numero deux.
    Jaja, Italiaans of Spaans en dan Frans, top.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Moyashi schreef:
    wow wat een Ken haat, hahahaha
    Gelukkig is Ken als snel uit het spel!

    Mag ik jullie ook toevoegen?

    Join the love, haha. :Y)

    Rivera: NOOOO. No dude, just no. Ik krijg dat beeld gewoon niet uit mijn hoofd lol. I'm team Lysander, sorry. ;$

    Endure: Door Ken heb ik alles bij Nathaniel verspeelt. Bleh.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Join the love, haha. :Y)

    Rivera: NOOOO. No dude, just no. Ik krijg dat beeld gewoon niet uit mijn hoofd lol. I'm team Lysander, sorry. ;$

    Endure: Door Ken heb ik alles bij Nathaniel verspeelt. Bleh.

    KLIK.

    Rivera schreef:
    (...)
    KLIK.


    Mind Fuckt


    We're all mad here. ~Cheshire

    Rivera schreef:
    (...)
    KLIK.

    AMG. Ya kidding me dude? :'].
    O, ik had bij de reacties gekeken en daar zeiden ze dat hij bij episode 12 / 13 terug komt zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    AMG. Ya kidding me dude? :'].
    O, ik had bij de reacties gekeken en daar zeiden ze dat hij bij episode 12 / 13 terug komt zo.


    Wat! Dat duurt nog zo lang :C moet dan nog 8-9 episodes


    We're all mad here. ~Cheshire

    Rivera schreef:
    (...)
    NINJA LOVEEE! Ik heb die voor Gree, alleen voor Hanzo. Ik wachtte ZO lang op Hanzo omg.
    Oeh, van My Bodyguard zie ik ook weleens foto's op tumblr, is die leuk? :Y)



    haha :p Ja die is wel leuk alleen je kunt telkens maar 5 chapters lezen of je moet ''passen bij kopen om nog meer chapters te lezen'' (met echt geld)
    maar als je er 5 hebt gelezen dan moet je dus weer een dag wachten :(
    maar verder is ie wel leuk:)

    heb jullie een Friendship requests gestuurd ^^


    We're all mad here. ~Cheshire

    Moyashi schreef:
    (...)

    Mind Fuckt

    I. Know. Right.

    Tortura schreef:
    (...)
    AMG. Ya kidding me dude? :'].
    O, ik had bij de reacties gekeken en daar zeiden ze dat hij bij episode 12 / 13 terug komt zo.

    Ja, klopt!

    Maar jongens, ik voel me echt een NOOB vergeleken met jullie want ik ben nog helemaal niet ver. Ik moet nog die basketballen vinden.

    Hebben jullie toevallig de Halloween episode van 2011 al gedaan?
    Had hem net gedaan met een ander acount en hij is zo geweldig T^T


    We're all mad here. ~Cheshire

    bkx98 schreef:
    (...)


    haha :p Ja die is wel leuk alleen je kunt telkens maar 5 chapters lezen of je moet ''passen bij kopen om nog meer chapters te lezen'' (met echt geld)
    maar als je er 5 hebt gelezen dan moet je dus weer een dag wachten :(
    maar verder is ie wel leuk:)

    Oh da's wel jammer ja! Ook met Gree toch? Ik vind het echt lullig van Gree dat ze dat doen. :Y)
    Heb je trouwens ook uhm.. Be My Princess? (die lijkt me zo leuk)

    Rivera schreef:
    (...)
    Ja, klopt!

    Maar jongens, ik voel me echt een NOOB vergeleken met jullie want ik ben nog helemaal niet ver. Ik moet nog die basketballen vinden.

    *Spoiler*

    Buiten ligt er één sowieso en in het klaslokaal.

    Moyashi: Nee, ik wil die al de hele tijd doen, maar kan het niet vinden. Ik weet ook niet hoe je die krijgt! Help? :'].

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:21 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rivera schreef:
    (...)
    Ja, klopt!

    Maar jongens, ik voel me echt een NOOB vergeleken met jullie want ik ben nog helemaal niet ver. Ik moet nog die basketballen vinden.


    Dajan <3
    Ik zal je een tip geven als je op een date met hem gaat, je kan dan uit 2 kledingen kiezen, kies dan het sport pakje ^^ anders wilt hij niet meer op een date


    We're all mad here. ~Cheshire

    Moyashi schreef:
    Hebben jullie toevallig de Halloween episode van 2011 al gedaan?
    Had hem net gedaan met een ander acount en hij is zo geweldig T^T


    haha echt? Ik heb niet genoeg AP's :p Ik zag wel iets met een pratende vleermuis, haha.
    Maar ik deed de kerst special, want ik wilde dat pakkie en schattige mutsje.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.