• mijn favo muziek wat vinden jullie dervan en als je gaat zeiken GET THE FUCK OUT OF HERE !





    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 10:16 ]

    Fuck I lost the game. Moest weer aan Motorhoofd denken ><
    ON: Niet echt m'n smaak :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Uhm,niet mijn muziek. Ik vind het nogal grof.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    uh
    nee.


    I live for the applause, you will die for it.

    StJimmy schreef:
    Uhm,niet mijn muziek. Ik vind het nogal grof.



    grof is goed die 2 heet daarom kanker talent he(H)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 10:21 ]

    Het is absoluut niet mijn smaak.
    Ook ik vind het te grof, en jij vind grof dan misschien goed, maar ik vind het niet normaal als mensen zo grof zijn. (Een beetje is niet een ramp, maar zoals in deze liedjes...)
    Ik vind het niet kunnen dat iemand zijn liedje kanker gaat noemen. Mijn moeder heeft kanker gehad, en ik vind gewoon niet dat je dat woord zomaar in je liedje kan gebruiken.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 10:25 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Bloeddd schreef:
    (...)


    grof is goed die 2 heet daarom kanker talent he(H)

    Dit is me iets te grof. Ik heb geen probleem als er een beetje gescholden word,dat is soms nodig. Maar dat is overdreven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall



    Hier word je rustig van, peace gast. Alleen die titel van die tweede al. :')

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 10:26 ]


    wth.

    Reindeer schreef:
    Het is absoluut niet mijn smaak.
    Ook ik vind het te grof, en jij vind grof dan misschien goed, maar ik vind het niet normaal als mensen zo grof zijn. (Een beetje is niet een ramp, maar zoals in deze liedjes...)
    Ik vind het niet kunnen dat iemand zijn liedje kanker gaat noemen. Mijn moeder heeft kanker gehad, en ik vind gewoon niet dat je dat woord zomaar in je liedje kan gebruiken.


    nee oke iedereen eigen smaak maar tegenwoordig zeg iedereen het ,,
    en ik snap dat je het echt kut vind om zoiets te horen terwijl je moeder dat had.. maar gaat mij om haat vind ik leuk ik hou van zieke teksten en dat is nog niks hoor hoor dit , dit luister ik op me mobiel in het openbaar haha

    Mayfly schreef:


    Hier word je rustig van, peace gast. Alleen die titel van die tweede al. :')


    asublieft niks voor mij

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dit is me iets te grof. Ik heb geen probleem als er een beetje gescholden word,dat is soms nodig. Maar dat is overdreven.


    1 vind het goed ander overdreven iedereen eigen smaak

    zelfs metalheads in nederland gaan los op steen en spinal hahahaha

    Bloeddd schreef:
    (...)

    asublieft niks voor mij


    Had ik al verwacht, lol. Maar wordt je niet hartstikke aggessief van die muziek, jeez.


    wth.

    Bloeddd schreef:
    zelfs metalheads in nederland gaan los op steen en spinal hahahaha
    Ik ben metalhead en ik vind dit echt niks aan lol. Ik hou sws niet van Nederlandse rap.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Had ik al verwacht, lol. Maar wordt je niet hartstikke aggessief van die muziek, jeez.


    ik ben al agressief van mezelf ,, ben al 6 jaar lang fan van hun .. ja als ik hun liedjes hoor dan heb ik zin om te moorden (lol)

    Laufeyson schreef:
    (...)Ik ben metalhead en ik vind dit echt niks aan lol. Ik hou sws niet van Nederlandse rap.


    ik heb een foto van hun optreden zie je metalheads losgaan