• Hey there!
    Ik ben echt benieuwd of iemand hier op Q, Otome games speelt? Voor de mensen die niet weten wat dat is (could be),:
    "An otome game is a video game that is targeted towards a female market, where one of the main goals, besides the plot goal, is to develop a romantic relationship between the female player character and one of several male, or occasionally female characters."
    Het is dus eigenlijk gewoon een datingsspel.
    Als er mensen zijn die het spelen, welke spelen jullie en vinden jullie vooral leuk? Wat vinden jullie er zelf van?
    Ik speel het zelf op de iPad en vind het echt geweldig! Het kost wel 4,50 per spel, je krijgt een aantal mannelijke karakters bij en sommige moet je kopen - maar ik vind het het wel waard. Op de iPhone heb je wel Ninja Love gratis voor Gree, waar je dan wel Tokens krijgt en je energie hoger dan '1' moet zijn, wil je verder gaan met het verhaal. Ik speel het zelf niet op de iPhone, want ik heb geen iPhone lol.

    Maar goed, doet er iemand van jullie aan Otome games? (:
    x'

    Ik heb je toegevoegd met mijn 'comfy clothes wearing candy', haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hey, Simone, jij bent het hoogste met Nathaniel. The hel heb je dat geflikt? :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb ook de hele tijd die nerd achter me aan, en ik wil Nathaniel, maar nee hoor, daar heb ik -11 bij :')


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jaaaa -wbw-
    Haha nee, tweede account, sst. De eerste keer was hij boos dat ik zijn grap niet snapte
    en ik heb die kneus gewoon gekwetst. Et voila (: Ben al met 'm op date geweest -wbw-

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 18:30 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Pfft. Misschien ga ik er nog wel één aanmaken, ugh.
    Ik ben voor Lysander <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Die heb ik nog niet ontmoet :Y)

    Ik zit vast in ep2: Ik kan die kut ken maar niet meer vinden.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 18:45 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Die heb ik nog niet ontmoet :Y)

    Ik zit vast in ep2: Ik kan die kut ken maar niet meer vinden.

    Oh, hij is echt leuk vind ik. Ghehe.
    Waarschijnlijk omdat je kut tegen hem gedaan hebt, hahaha. Heb je er niets voor nodig of zo?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Oh, hij is echt leuk vind ik. Ghehe.
    Waarschijnlijk omdat je kut tegen hem gedaan hebt, hahaha. Heb je er niets voor nodig of zo?


    Nee, ik moet tegen nathaniel, die bad boy en dat insect praten en zeiken over die drie trutten :p
    Maar ik kan Ken dus nergens vinden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Oke, wat is jullie username bij MCL? (: Ik heb stiekem twee accounts,
    omdat ik bij de eerste die kneus achter me aan kreeg xD

    Charlenexx -a-
    HAHA, ik heb er 3, omdat weet ik niet. :3

    Endure schreef:
    (...)

    Nee, ik moet tegen nathaniel, die bad boy en dat insect praten en zeiken over die drie trutten :p
    Maar ik kan Ken dus nergens vinden.

    Oh! Omg, ik wilde bijna spoilen haha. Amber is echt een trut, omg.
    I wanna hit her. Hard.
    Was hij niet in het klaslokaal of iets? Ik zou gewoon op google zoeken en dan walkthrough of iets. :'].

    @Rivera: Ik ga je toevoegen. :Y)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 18:58 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Oh! Omg, ik wilde bijna spoilen haha. Amber is echt een trut, omg.
    I wanna hit her. Hard.
    Was hij niet in het klaslokaal of iets? Ik zou gewoon op google zoeken en dan walkthrough of iets. :'].

    @Rivera: Ik ga je toevoegen. :Y)


    Ja ach, heb inmiddels maar 1 AP bij dat account en bij die ander moet ik sparen voor date kleding met insect.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tortura schreef:
    Ben ik niet de enige die dat speelt, lol.

    No you're not! Ik dacht ook dat ik de enige was hehe.

    wow wat een Ken haat, hahahaha
    Gelukkig is Ken als snel uit het spel!

    Mag ik jullie ook toevoegen?


    We're all mad here. ~Cheshire

    @ Torture en Endure
    Is goed n_n.

    GUYS, VOLGENS MIJ IS KEN ZO'N NERDJE DIE LATER BEST WEL KNAP WORD.